1. leht 1-st

Jagaja probleem

Postitatud: 17 Juul 2012 23:38
Postitas botzor
Tere!

Ei oska 2103(1300, 48 kw..?) jagajat peale panna.
Vb olen eriti ohmu, kuid siiani saanud kõik lääne autod remonditud, ning tuli endalegi üllatuseks see, et ei saa LADALE jagajat peale ning süüdet paika. Kas on mingi kindel asend siis?Ning oletame, et ma saan jagaja paika, siis peab saama jagaja kaant keerata(süüdet reguleerida)? Mis asendisse ta umbes peaks jääma, et Temaga normaalselt sõita saaks..?

Terv, eriti ohmu Siim..:puzzled

Postitatud: 18 Juul 2012 08:31
Postitas Mel
Äkki vale jagaja, st kui mootor 1300, aga üritad pika jalaga (1,5-1,6) mootori jagajat peale panna)?

Milles täpsemalt porbleem on?

Postitatud: 18 Juul 2012 09:59
Postitas tuhajuhe
Kas see jägaja on mitmest erinevast jägaja juppidest kokku pandud?

Postitatud: 18 Juul 2012 23:05
Postitas botzor
EI oska kummalegi küsimusele vastata. Aga arvan, et Melil on õigus. Seega arvan, et tegemist mingi pikema versiooniga, sest ei lähe jagaja jalg lõpuni mootori sisse.

Samas huvitav on see, et täna mootori pealt lugesin :2101.. ?

Postitatud: 18 Juul 2012 23:46
Postitas logman
Kas lugesid mootoriplokilt või plokikaanelt?
Plokilt saad õige mootori margi.

Postitatud: 13 Veebr 2013 14:23
Postitas botzor
Tere!
Probleem lahenes siis nimodi:
Hakkasin asja lähemalt uurima(suve lõpus) ja sain käima. 2101 lugesin loomulikult kaane pealt..:lol
Lõpuks sain siiski selgusele et tegu 1.3 51kw mootoriga. Jaga ja sai peale pandud nimodi:
esimene silinder ülesse(küünal välja ja puu pulgaga sudima sinna), alt jooksis märk ilusti paika ja tõin sovietcarparts.ee(oli vist nii) uue jagaja, rootor sai mäletamist mööda 1.Silindrisse(kurat äkki oli Ladal 4.dasse pütti?) suunatud, jagaja kinni, süütepoolilt juhe kondensaatorisse, natuke keeramist ja pauh pill käis.:P
Siis aga lõppes kondekas, kaanetihend, termostaat ja lõpuks avastasin ka 1.silindrist prao(hülsis oli diagonaali pragu sees:o )Algul vahetasin kõik eelmainitud jupid( peale hülsi, sest ei pannud tähele et seal pragu on.. pimedas õhtul sai tehtud pm telefoni valgusega...) ära ja sõitsin, aga siis asi kees ja kees ja kees jälle kees ja ei saanud aru mis jama on, hakkas tunduma, et uus termostaat ei toimi, nii vana termostaat seest tühjaks, ikka ei toimi. Radika vahetus - ei toimi, lõdvikute kontroll, et äkki tõmbab õhu vahele. Siis tundus et jälle kaane tihend või kaan kõver!? Hakkasime lammutama ja tohohh, 1. silindris pragu sees! :o Lõpetas oma piinad refondas, kere oli nagunii jube mäda.

Terv, siim.