Jagaja probleem

Jagaja probleem

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Jagaja probleem

Postitus Postitas botzor »

Tere!

Ei oska 2103(1300, 48 kw..?) jagajat peale panna.
Vb olen eriti ohmu, kuid siiani saanud kõik lääne autod remonditud, ning tuli endalegi üllatuseks see, et ei saa LADALE jagajat peale ning süüdet paika. Kas on mingi kindel asend siis?Ning oletame, et ma saan jagaja paika, siis peab saama jagaja kaant keerata(süüdet reguleerida)? Mis asendisse ta umbes peaks jääma, et Temaga normaalselt sõita saaks..?

Terv, eriti ohmu Siim..:puzzled
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Äkki vale jagaja, st kui mootor 1300, aga üritad pika jalaga (1,5-1,6) mootori jagajat peale panna)?

Milles täpsemalt porbleem on?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kas see jägaja on mitmest erinevast jägaja juppidest kokku pandud?
56506878
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

EI oska kummalegi küsimusele vastata. Aga arvan, et Melil on õigus. Seega arvan, et tegemist mingi pikema versiooniga, sest ei lähe jagaja jalg lõpuni mootori sisse.

Samas huvitav on see, et täna mootori pealt lugesin :2101.. ?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kas lugesid mootoriplokilt või plokikaanelt?
Plokilt saad õige mootori margi.
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Tere!
Probleem lahenes siis nimodi:
Hakkasin asja lähemalt uurima(suve lõpus) ja sain käima. 2101 lugesin loomulikult kaane pealt..:lol
Lõpuks sain siiski selgusele et tegu 1.3 51kw mootoriga. Jaga ja sai peale pandud nimodi:
esimene silinder ülesse(küünal välja ja puu pulgaga sudima sinna), alt jooksis märk ilusti paika ja tõin sovietcarparts.ee(oli vist nii) uue jagaja, rootor sai mäletamist mööda 1.Silindrisse(kurat äkki oli Ladal 4.dasse pütti?) suunatud, jagaja kinni, süütepoolilt juhe kondensaatorisse, natuke keeramist ja pauh pill käis.:P
Siis aga lõppes kondekas, kaanetihend, termostaat ja lõpuks avastasin ka 1.silindrist prao(hülsis oli diagonaali pragu sees:o )Algul vahetasin kõik eelmainitud jupid( peale hülsi, sest ei pannud tähele et seal pragu on.. pimedas õhtul sai tehtud pm telefoni valgusega...) ära ja sõitsin, aga siis asi kees ja kees ja kees jälle kees ja ei saanud aru mis jama on, hakkas tunduma, et uus termostaat ei toimi, nii vana termostaat seest tühjaks, ikka ei toimi. Radika vahetus - ei toimi, lõdvikute kontroll, et äkki tõmbab õhu vahele. Siis tundus et jälle kaane tihend või kaan kõver!? Hakkasime lammutama ja tohohh, 1. silindris pragu sees! :o Lõpetas oma piinad refondas, kere oli nagunii jube mäda.

Terv, siim.
Vasta