1. leht 1-st
Probleem 08 esituledega
Postitatud: 19 Jaan 2012 00:08
Postitas joonaskala
Tervist!
Probleem siis selles et..Paned auto käima,automaatselt süttivad lähituled,aga kaugtuled saab ainult siis kui kaugtulede roolisamba kangi hoida ise sees 3ndas astmes...Kui lahti lased,siis kaug tuled läinud...
Nii sai mingi aeg sõidetud ja siis kadusid üldse täistuled ära..mitte miskit moodi ei saa neid põlema,kaitsmed on korras.
Aga millest selline jama võib tulla?
Ette tänades,Joonas
Postitatud: 19 Jaan 2012 07:58
Postitas Mel
Automaatselt süttivad tuled on ühendatud lüliti nn null asendisse. Tegemist on selle lülitiga, kus saab parktulede/lähitulede peale lülitada. Samaral oli see vist armatuuris spidost vasakul. Nullasendis ei lähegi täistuled põlema, see asend ainult automaatsete tulede jaoks mõeldud.
Lülita sellest lülitist sisse lähitulede asend, siis alles saab sisse lülitada kaugtuled.
Nii nagu praegu tegid, on roolisambal asuv lüliti mõeldud kaugtulede vilgutamiseks. Võis juhtuda, et ei hoidnud korralikult kaugtulede lülitit vastas (sõites raske teha) ning põletas kaugtulde kontaktid roolisambal läbi.
Kõrvalmärkusena: kui automaatsete tulede lülitus ei meeldi või on soovi aeg-ajalt tuled välja lülitada, siis on olemas täpselt samasse pistikusse hakkav 4-asendiga lüliti.
1) Nullasend - kõik tuled kustunud
2) Automaatselt käivitamisel süttivate tulede asend
3) Parktuled
4) Lähituled
Tehase variant on ainult kolmeasendiga
1) Nullasend, kus automaatselt käivitamisel süttivad tuled
2) Parktuled
3) Lähituled
Ehk siis variant, kus töötaval autol tulesid ei saa välja lülitada.
Enda eelmisele Nivale panin 4-se variandiga lüliti (metsas sõites pole tulesid vaja või ka linnas seistes tühikäigul ilma asjata põlevad tuled koormavad akut/genekat. Seda eriti talvel kui salongi ventikas puhub.) Uuel Nival sama lüliti kui Samaral.
Ega keegi pole nelja asendiga lülitit 110-seeriale kohanud?
Postitatud: 19 Jaan 2012 09:04
Postitas joonaskala
Hmm,okei,pean proovima uuesti kas see lüliti midagi mõjutab..Ma omastarust proovisin neid klõpsida ja värki,aga täistulesid lõpus enam tagasi ei saanud
Oot,aga siis ongi nagu nii et,roolisamba kangi peab all hoidma et täistulesid saada? -.-
Postitatud: 19 Jaan 2012 09:56
Postitas Mel
Ei pea peal hoidma, kui lähituled on armatuuris asuvast lülitist sisse lülitatud (viimane asend, mitte automaatselt käivitamisel süttiv asend), siis piisab roolisambal oleva ühekordsest lülitamisest.
Aga äkki siis roolisambal olev lüliti katki, kui ei saa lülitada.
Postitatud: 19 Jaan 2012 12:22
Postitas tiit
Mel kirjutas:Ei pea peal hoidma, kui lähituled on armatuuris asuvast lülitist sisse lülitatud (viimane asend, mitte automaatselt käivitamisel süttiv asend), siis piisab roolisambal oleva ühekordsest lülitamisest.
Aga äkki siis roolisambal olev lüliti katki, kui ei saa lülitada.
Lisaks igaksjuhuks et roolisambal olev kang tuleb endast eemale lükata et kaugtuled põlema jääksid.
Lisaks sellele:
Samaral ei ole vabrikust mingit automaatset tulede lülitust. Kui sul tuled automaatselt süttivad siis tuleb kõigepealt välja uurida kuidas süsteem ehitatud
Postitatud: 19 Jaan 2012 15:42
Postitas joonaskala
No paistab et päris paljudel on se probleem..ju siis on vms..aga ega need automaatselt süttivad tuled ei sega mind üldse,lihtsalt oleks täistuled vaja kätte saada
