1. leht 1-st

Süüde

Postitatud: 20 Dets 2011 16:19
Postitas hertz
Tere.

Selline küsimus, kas ilma massilüliti olemasoluta tekibki selline probleem, et võtme välja võttes jääb süüde sisse? Jättes võtme horisontaalsesse asendisse on süüde väljas ent võtit ära võtta ei saa. Tundub tüütu iga kord kapoti alla ronida ja aku klemm maha võtta sest vastasel juhul lihtsalt peagi aku tühi. Samuti hakkab makk tööle vaid siis, kui süüde sees on. Kas probleem võib tingitud olla valesti ühendatud juhtmetest?

Postitatud: 20 Dets 2011 16:42
Postitas k6lu
Minu autol samamoodi ja aku mul nüüd küll tühjaks ei jookse;). Kui massi lüliti vahele paned siis kaob maki mälu igakord ära! Mis asi sul siis käima jääb, et aku tühjaks tõmbab?

Postitatud: 20 Dets 2011 17:01
Postitas hertz
Puhur ning tuled jäävad põlema. Saab küll loomulikult kinni panna ent jookseb tühjaks ikka

Postitatud: 20 Dets 2011 17:16
Postitas veixx1907
Kui võtti välja võtta ei tohiks süüde sisse jääda,sull juhtmed valesti ühendatud süütelukku taha,tõsta ümber nii et kui keerad võtme 0 asendisse ei jääks süüde sisse:D
Kui tahad et makk toimiks ka siis kui süüde välja keerata siis ühenda makki pluss mujale

Postitatud: 20 Dets 2011 17:31
Postitas k6lu
 
hertz kirjutas:Puhur ning tuled jäävad põlema. Saab küll loomulikult kinni panna ent jookseb tühjaks ikka
Alustam siis sellest, et mis autoga tegu?(aasta ja mudel) Vanematel (1970 - 1980 vaz 2101-07 ) on kõigil tulede ja puhuri lüliti!

Postitatud: 20 Dets 2011 19:59
Postitas hertz
90' vaz 06

Postitatud: 20 Dets 2011 20:42
Postitas k6lu
Siis on sellel autol kindlalt olemas soendus ventikal lüliti 3 asendiga (poolvõimsus/kinni/täisvõimsus) (võib ka vastupidi olla kuidas keegi on nupu sisse toppinud, aga kinni on keskmises asendis!) tuledejaoks on samuti lüliti kui need on väljas ei jookse aku kuidagi tühjaks. Kui just kuskilt mujalt ei jookse maha.

Või sain ma valesti aru, et sul jääb süüde sisse? (armatuuris põleb aku jm tuled?)

Postitatud: 20 Dets 2011 23:36
Postitas vaz21063
Jah, nagu ma ka mainisin saab loomulikult kinni need panna, kuid sellisel juhul aku tõmbab ikka tühjaks. Süüdet ise jah sees ei ole, armatuuris ei põle miskit. Ainuke võimalus süüde horisontaalselt sisse jätta või akuklemm maha võtta. Aku on küll pastal kuid kas see erilist rolli mängib antud juhul

Postitatud: 21 Dets 2011 00:07
Postitas Arvos
Siis tuleb selgeks teha kuhu see vool kaob, mis seda tarbib.

Postitatud: 21 Dets 2011 11:04
Postitas vaz21063
Üritan uurida, kuid kas ongi siis nii et näiteks 06'el jäävad tuled põlema kui võtme ära võtad, ja siis ise lülitad kinni ?

Postitatud: 21 Dets 2011 11:17
Postitas hautz
 
vaz21063 kirjutas:Üritan uurida, kuid kas ongi siis nii et näiteks 06'el jäävad tuled põlema kui võtme ära võtad, ja siis ise lülitad kinni ?
Jah. Ainult siis ei tööta miski, kui süütevõti keskmises asendis.

Postitatud: 21 Dets 2011 11:55
Postitas k6lu
 
vaz21063 kirjutas:Jah, nagu ma ka mainisin saab loomulikult kinni need panna, kuid sellisel juhul aku tõmbab ikka tühjaks. Süüdet ise jah sees ei ole, armatuuris ei põle miskit. Ainuke võimalus süüde horisontaalselt sisse jätta või akuklemm maha võtta. Aku on küll pastal kuid kas see erilist rolli mängib antud juhul
Kui aku on tuksis ja auto seisab õues praeguse temperatuuriga siis võib külm ka aku tühjaks tõmmata.
Otsi kuskilt korralik aku ja proovi ;)

Postitatud: 21 Dets 2011 17:45
Postitas Arvos
Kui akuots maas ja seejärel hiljem käivitub selle akuga ning akuotsa külge jättes hiljem ei käivitu, siis pole seal midagi teise akuga proovida ega otsida. Kui, siis ehk ainult niipalju, et uus aku peab kordades kauem vastu lihtsalt.
Selge aga on, et miski voolu tarbib. Vahel võib see võimas tarbija olla ka automaki mälu. On selliseid kummalisi automakke.
Tester kätte ja otsima. Kui ise ei oska, siis tuleb ehk keegi appi kes elektriga vähe rohkem sina peal.