1. leht 1-st

mootori rike

Postitatud: 06 Dets 2011 20:05
Postitas Oliver13
algul läks tahokas ilusti põhja mootor läks täitsa peeneks välja ja järsku enam ei lähe ainult 5 t , vahetasin ka süütepooli ,jagajakaane ,rootori ,kontaktid ,küünlad ,küünlajuhtmed ka olen vahetanud karbusse ja miski ei muuda asja ,kontakti vahed täpselt 0,3 mm ja süüde aparaadiga paigas ja ei lähe lihtsalt põhja pöörded

Postitatud: 07 Dets 2011 08:22
Postitas rene07
Teema algataja võiks lisada infot, et milliseid osasid tuleks mootori juures täpselt jälgida

Postitatud: 07 Dets 2011 20:38
Postitas MargusR
Muuseas kontaktivahe on 0,4mm.

Postitatud: 09 Dets 2011 00:07
Postitas MuKi14
süütepooli jutmed vaata üle äkki hakkab kõrgel pöördel kuhugi ülepeksma...

Postitatud: 09 Dets 2011 16:45
Postitas Oliver13
juhtmed on uued ja jagaja ka aga mõned on arvamusel et suurel pöördel ei lähe kontaktid kokku

Postitatud: 11 Dets 2011 19:18
Postitas Oliver13
kui pöörded lähevad üle 5000 sis lööb karpast pensu pilve ülesse

Postitatud: 11 Dets 2011 19:51
Postitas viaccess
Sisselase klapid ei pea / valesti reguleeritud. Võib üks vigadest olla.
Algatuseks mõõda kompressioon ära! Külma mootoriga ja gaas põhjas, või karpa maas!
Ka võib nukkvõll olla paigast ära, vaata märgid üle!

Administreeriv toiming

Postitatud: 11 Dets 2011 20:30
Postitas reiner
 ! Sõnum kasutajalt: reiner
Teemat on pügatud.

Postitatud: 12 Dets 2011 09:10
Postitas Oliver13
mootoril pole midagi näpitud klappidest . kas on võimalik et ise midagi läinud paigast ära ?

Postitatud: 12 Dets 2011 18:44
Postitas kilkayama
mul on täpselt sama probleem

Postitatud: 12 Dets 2011 19:51
Postitas Oliver13
ja sis lõpuks selgus probleem:D kahe hamba võrra oli kett üle visanud ja sis kõik sisse laske klapid kõverad toimub sis vahetus hetkel.
ilmselt keti pingutus jama andis järgi

Postitatud: 12 Dets 2011 22:08
Postitas nymmik
kui korda saad, siis hoia 10min täistuuridel, saad teada kas ikka peab :D

Postitatud: 13 Dets 2011 02:59
Postitas viaccess
 
Oliver13 kirjutas:ja sis lõpuks selgus probleem:D kahe hamba võrra oli kett üle visanud ja sis kõik sisse laske klapid kõverad toimub sis vahetus hetkel.
ilmselt keti pingutus jama andis järgi
Siis läks mu prognoos täppi!
Kõverad klapid ei pea ja nukkvõll kahe hamba võrra paigast ära..... JESSSSS
Hea meel ei ole et poisil mootor pees, aga sellepärast et prognoos oli õige ;)

Soovitan siis ka keti välja vahetada koos pinguti ja talaga..... saab kindlamat asja!

Postitatud: 13 Dets 2011 21:11
Postitas Oliver13
ostsin ära uue pinguti