1. leht 1-st
Probleem süüteküünaldega
Postitatud: 20 Dets 2003 16:26
Postitas soll
Nimelt ei tööta juba teine jooks küünlaid. Kasutasin Samarale ettenähtud küünlaid.
Viimane jooks küünlaid ei kestnud isegi kaht päeva. Säde kadunud ja kõik. Sädet kontrollisin selleks ettenähtud seadmega. Panin teised korras küünlad peale ja kõik OK
Tegemist on 1500 2108, millel spornukk ja tõstetud surveaste 10,8-le. Karburaatoriks on standard karbuss. Süütenurk on keeratud 4000rmp juures 30 kraadile.
Oskab keegi diagnoosida, milles viga.
Postitatud: 21 Dets 2003 11:34
Postitas olaaf
mis värvi küünlad..
kui valkjas hallid siis liiga lahja küttesegu = liiga suur temperatuur
Postitatud: 21 Dets 2003 15:22
Postitas soll
küünlad on tahmased
Postitatud: 21 Dets 2003 17:03
Postitas robi
huvitav jah mul täpselt sama lugu juhtus sellest tuli ka omaette topic "mootor ei taha külmast peast töötada" aga probleem oli hoopiski selles, et uued Denso (odavad) küünlad ei andnud enam peale 150 km sõitu sädet. Tahm tekkis neile ka aga arvan, et sellest kui üritasin tükk aega käivitada (aku on päris tugev). Kui küünla maha keerasin ja starterit andsin siis säde plõksis õrnalt ja mitte elektroodi vahelt, vaid isolaatorisse.
Postitatud: 22 Dets 2003 17:19
Postitas 2107
Aga kuidas kompressiooniga lood on?
Postitatud: 22 Dets 2003 17:27
Postitas olaaf
kui tahmased siis liiga rikas segu. kas süütemäng muidu korras?
mis värvi säde on. säde peab olema 8-l sinakas ja vabas õhus vähemalt 1,8cm kuid tavaliselt ka 2,5 lööb küünlajuhtme ja mootori vahelt.. äkki säde liiga nõrk ja ei jõua selle hirmsa survega enam korralikult segu süüdata..
Postitatud: 24 Dets 2003 23:27
Postitas kaspar
See 30 kraadi peaks olema rohkem maskimum pööretel, mitte 4000 p/min (kui ilma vaakumregulaatorita)

Postitatud: 11 Jaan 2004 20:17
Postitas ints0000
soovitaks proovida kuumemaid küünlaid(see võib probleemid lahendada):)
Postitatud: 24 Mär 2004 23:45
Postitas robi
Mul juba kolmas jooks küünlaid ei tööta, uued
Densod 150 km
GM küümlad umbes tuhat,
vene küünlad 200 km
kõikide puhul on mingi aeg korralik sõit, küünlad helepruunid, siiski mingi hetk kaob korralik säde, jääb vaid õrn säde, mõne küünla puhul ei löö säde, mitte seal kus vaja vaid isolaatorisse, ja sädeme puudumisel tahmumine.
Sõitsin kuni vene küünaldeni lahjema kütteseguga, ülevaatusel mõõdeti gaase, ja vene küünaldega oli kõik paigas nii süüde kui küttesegu.
Mis põjustab seda küünalde riknemist? Nüüd on plaanis minna homme volga poodi NGK küünlaid ostma, on ehk sellest abi, kas tõesti vajab lada mingeid spets küünlaid, ja mis pagan vene küünaldega juhtus???
Probleem lahendatud, lahendunud pärast karburaatori põhjalikku puhastust ja häälestust. Eks viga oli rohkem mehes ja oskustes kui küünaldes.Karburaatoril vahetasin membraanid ja lihvisin siledal alusel kokkupuuteinnad tasaseks, muidu olid küllaltki suured õhuvaged. Praegu peal need samad vene küünlad ja töötab ilusasti.
Postitatud: 11 Apr 2004 09:54
Postitas Laurimetall
Peaksid vaatama küünlaid suuremale surveastmele ma arvan ,et küünal ei pea valule vastu . Ma ei tea ,kas surveastme muutmine muudab eriliselt ka töö temperatuuri ,kuid ma arvan ,et ikka muudab ja siis peaksid vaatama mingid teised küünlad (mitte originaalid) vaid ,mis su mootorile sobiksid
Postitatud: 11 Apr 2004 09:56
Postitas Laurimetall
veel üks asi ,kui paned uue laari küünalaid ,siis ütle umbes peale 50 km mis värvi küünlad on? Kui siis on ilusad pruunid ,siis ongi arvatavasti asi nõrkades küünaldes mis töödates tuksi lähevad ja kui säde hakkab isolaatorisse peksma ,siis lõpuks ära tahmab.
Postitatud: 11 Apr 2004 13:23
Postitas slikk
Postitatud: 11 Apr 2004 17:12
Postitas Jan
Algselt postitas: ints0000
soovitaks proovida kuumemaid küünlaid(see võib probleemid lahendada):)
Soovitaks ikkagi külmemaid. Arvatavasti ei pea orig küünal sellise surveastme juures vastu ja kõik