1. leht 1-st

P: laadimine

Postitatud: 07 Jaan 2011 15:26
Postitas WHISTLER
Vabandan juba ette, et teen uue teema laadimise kohta, tean et neid on juba mitmeid.
Autoks siis 063
Nimelt mul selline probleem, et raplast saaremaale sõites kadus laadimine, laadis ainult niipalju, et mootorit tööl hoida, laadimistuli ei olepõlema hakanud, kuid kui tuled põlema panna, hakkas välja surema. Jõudsin koju sai genekas laiali tõmmatud, mähis oli kärssanud, harjad olid enamvähem, kuid harjade kontaktpind ankruga(vaskkate) oli jubekulunud. sai siis tuttuus generaator peale pandud, pandud ka uus pingeregulaator.
Laadimine oli ikka puudu, panin tööle, korra kustus laadimistuli ära, hakkas uuesti põlema, enne kui voltmeetriga mõõta jõudsin.
Eile aga laadis imelikul kombel, sai mõõdetud, igas asendis ilma tarbjateta 14,7, kõikide tarbjatega tühikäigul 14,4v. aegajalt kadus laadimine, aga kui korra põõret andsin, tuli laadimine tagasi.
Täna läksin uuesti õue, auto tööle, laadimist jälle ei toimu.

Olen elektriskeeme uurinud jne, (aega selleks oligi, taastun kopsupõletikust) vedasin pingeregulaatorisse korra otsevoolu, arvasin, et äkki ei tule süütelukust voolu peale.

Kas ma olen õieti aru saanud, on laadimiseks vaja ainult ergutusvoolu? ergutusvool tuleb läbi pingeregulaatori või lugesin skeemi valesti?

Igasugused soovitused ja väited laadimise kohta teretulnud.
Ette tänades: WHISTLER

[Muudetud: 7-1-2011 WHISTLER]

[Muudetud: 7-1-2011 WHISTLER]

Postitatud: 08 Jaan 2011 17:03
Postitas WHISTLER
said kõik ühendused üle vaadatud, kontrollitud, teadjamate meeste käest uuritud, jõudsime kõik ühele järeldusele, viga generaatoris.
Kas võimalik, et uuel generaatoril juba dioodid läbi põlenud?
Mis seda põhjustab? väga müstiline minu jaoks:S

Postitatud: 08 Jaan 2011 17:09
Postitas MargusR
Kui mu mälu mind ei peta tuleb ergutusvool releest 702 klemm 30 alt.Ja läheb harjadele.Kontrolli seda ahelat kas vool jõuab harjadeni.Kunagi enda kolmekal oli küll see viga kui ei laadinud.

Postitatud: 08 Jaan 2011 17:12
Postitas MargusR
Sorri jõudsid minu kirjutamise ajal juba teemat arendada.Nii,et ühendused on oki.Ei tahaks uskuda,et uus asi kohe p on.Aga miski pole võimatu.

Postitatud: 08 Jaan 2011 19:37
Postitas Arvos
Dioodid ennegi läinud kohe pärast geneka pealepanekut. Juhtub vahel.

Postitatud: 10 Jaan 2011 17:14
Postitas WHISTLER
viisin uue geneka elektriku juurde, 2e minutiga oli tal selge, et viga geneka ankuris, genekas poodi tagasi, sain uue vastu ja nüüd laeb, vana pingereleega 13 voldiga, uuega 16,5 ja üle... uue võtsin kohe vahelt ära, sest minuarust natuke palju, äkki laseb midagi läbi jälle:S

Postitatud: 10 Jaan 2011 20:31
Postitas versus
Pingeregulaator on läbi või regulaatori mass lahti. Sul on muidu regulaator eraldi koopa peal kapoti all?

Postitatud: 11 Jaan 2011 23:58
Postitas WHISTLER
niiet pingeregulaator ikkagi peab massi saama? mehed saunas rääkisid, et massi regulaator ei vaja. uut ei viitsinud ennem kinnitada, kui tööd kontrollinud pole, vana oli aga pidevalt massis, homme ära proovima. sest vahepeal oli ka uus regulaator kinnitatud, siis toimis laadimine pideva 14,7 juures. :) tänan vastuse eest:)

Postitatud: 27 Mai 2014 13:23
Postitas hevi
Selline probleem 063ga, et laadimistuli hakkas põlema armatuuris. Samas laadimine on täiesti OK nii tarbijatega kui ilma (ca 14,3 kuni 14,7 V)

Oskab keegi pakkuda kust sellist viga otsida?

Postitatud: 08 Juun 2014 15:54
Postitas hevi
Ei ole kellegil ideid?

Postitatud: 09 Juun 2014 00:55
Postitas Fortran
 
hevi kirjutas:Selline probleem 063ga, et laadimistuli hakkas põlema armatuuris. Samas laadimine on täiesti OK nii tarbijatega kui ilma (ca 14,3 kuni 14,7 V)

Oskab keegi pakkuda kust sellist viga otsida?
Selle laadimistulega tegeleb vastav relee, mis on kohe aku kõrval. Alustuseks tasub võtta ühendused lahti, puhastada, külge tagasi. Releest lahkuvad juhtmed võivad olla kusagil "massi" leidnud, kuid võib olla vabalt ka relee kui lüliti enda süü.

Postitatud: 31 Okt 2014 18:03
Postitas hevi
Tänud abi eest! Probleemiks oligi läbipõlenud relee PC702. Uued saadaval ainult plastmasskorpusega, kuid põhi sama niiet saab 1:1-le originaalkorpusesse paigaldada kui soovis stock masinat säilitada.

Kasutan vana teemat

Postitatud: 16 Aug 2015 11:59
Postitas Veiko_
Mõõtsin testriga, et kui mootor töötab, siis väiksema kaitsmeploki viimasel kaitsmel on vool (aku pinge) peal ning suuremal kaitsmeplokil kahel esimesel ja kahel viimasel. Aku pinge on ka sellel aku lähedal oleval suurel pistikul (2 sisse, 2 välja) mõlemal klemmil. Ei lae ja tundub et genekas üldse pinget välja ei anna, igal pool on aku pinge vaid. Kui geneka küljest 2 ühe juhtmega pistikut lahti võtta, siis mõlemal juhtmel on aku pinge, üks neist peaks vist olema ergutus, seega ergutusvool peaks peale minema? Tundub, et on kindel viga generaatoris? Mis enamasti probleemi põhjuseks on, harjad? Või pigem dioodid?

Postitatud: 16 Aug 2015 20:59
Postitas Veiko_
Võtsin geneka maha, harjad vähemalt on terved ja ei olnud kinni jäänud vms, pigem vist kahtlustaks dioode? Tundub, nagu neid eraldi vahetada ei saaks? Kui geneka lahti võtsin, siis tagumist kaant ei saagi päris lahti teha ja ära võtta, sest juhtmed sees hoiavad kinni, kas peaks mingi nipiga siiski saama juhtmete kinnitusmutrid seestpoolt lahti keerata ja dioodid kätte?

Postitatud: 20 Aug 2015 00:58
Postitas Veiko_
Sain dioodide ploki kätte. Kuigi takistuse erinevus uutega (poes olnutega) võrreldes on olemas (u. 15%), ei ole vist probleem selles, võibolla ka selle ajastu dioodid ei ole päris samad mis on praegusel ajal poes müüdavad.
Tundub, et probleem on seotud mähis(te)ga. Mähiste juhtmete omavahelised takistused ning ka mähiste ja korpuse vahelised takistused on olematud. 3 juhet tuleb välja, huvitav kas mähised on kolmes grupis, kuid samas omavahel ühendatud? Või kuidas muidu seletada, et kõigi 3 üksiku juhtme ning korpuse vahel on 0 oomi.