1. leht 1-st

Jätab vahele ja tahhomeeter teeb vigureid

Postitatud: 06 Nov 2010 18:32
Postitas krs170
selline küsimus et kas keegi oskab öelda miks auto peaaegu koguaeg vahele jäta nii külma kui ka sooja mootoriga ja kui vahele jätab siis tahhomeeter läheb korraks 0 peale. sai vahetatud süütepooli, kontekat, jagajakaan, juhtmed said üle vaadatud, kontaktid sai teised... et äkki keegi oskab öelda milles probleem?

Postitatud: 06 Nov 2010 19:38
Postitas Arvos
Võta tahho juhe süütepoolilt lahti ja vaata mis siis teeb. Kui siis OK on, nühib tahho juhe kusagilt massi.

Postitatud: 07 Nov 2010 08:56
Postitas krs170
võtsin tahhomeetri juthme küljest aga ikka sama jama...

Jagaja.

Postitatud: 07 Nov 2010 09:10
Postitas SexSix
Kas jagajas on kontaktid kuullaagri peal? Kuullaager võib loksuda ja muuta kontaktivahet. Vahepeal ei avane.

Postitatud: 07 Nov 2010 09:16
Postitas krs170
ka selle vaatasin üle kuid jamab samamoodi.

Süütepool.

Postitatud: 07 Nov 2010 09:25
Postitas SexSix
Võta süütepoolilt + juhe ära ja vea otse akult uus + juhe. Kui nii läheb paremaks on mahavõetud juhtmes viga. Või siis süüteluku kontaktides.

[Muudetud: 7-11-2010 SexSix]

Postitatud: 07 Nov 2010 10:26
Postitas krs170
ikka sama jama, ei aita isegi akupealt otse + tuua. proovisin ka teist süütepoolt aga ei midagi.

Postitatud: 08 Nov 2010 02:45
Postitas Arvos
Pane uus jagaja peale. Kui siis ka probleem ei lahene, läheb asi huvitavaks.

Postitatud: 08 Nov 2010 09:43
Postitas pavlik
Kas küünlajuhtmed said üle vaadatud või vahetatud? Kui esimest, siis pole viga ju välistatud. Ja kas küünlad ise on ikka kontrollitud? Kas vahele jätab alati üks kindel pütt või juhuslikult?

Postitatud: 08 Nov 2010 10:46
Postitas olaaf
enamasti on viga kehvas kondensaatoris - need ajaga vananevad ja poeuued ei kõlba tihti kuhugi..

Postitatud: 08 Nov 2010 16:45
Postitas kõrv
pane yldse elektron syyde peale, pole jamamist nende kondekate ja kontaktidega, mootor töötab ka yhtlasemalt:), kuigi kaotad tahho...

[Muudetud: 8-11-2010 kõrv]

Postitatud: 08 Nov 2010 17:43
Postitas ROJEV
Algselt postitas: kõrv
pane yldse elektron syyde peale, pole jamamist nende kondekate ja kontaktidega, mootor töötab ka yhtlasemalt:),


kuigi kaotad tahho...
Miks ja kuhu kaob tahhokas?

Postitatud: 08 Nov 2010 17:50
Postitas kõrv
no oleneb kommukast, mõnel on jah 7 klemmi, levinuim 6-ga

Postitatud: 08 Nov 2010 17:52
Postitas olaaf
kui on 6 klemmiga ühendad süütepooli külge tahoka, ja kui juhtub olema vanema tüübi tahokas siis 0,25mF kondekas veel vahele ja toimib tahokas nagu vana mees...

Postitatud: 08 Nov 2010 17:53
Postitas ROJEV
Algselt postitas: kõrv
no oleneb kommukast, mõnel on jah 7 klemmi, levinuim 6-ga
Vot seda eiteadnud, minul tahho juhe läks süütepooli mutri alla.
Kas nüüd valesti tegin?!

[Muudetud: 8-11-2010 ROJEV]

Postitatud: 08 Nov 2010 18:00
Postitas MuKi14
Mul oli sama asi, kõrgel pöördel oli norm ei jätnud vahele, muidu jättis koguaeg. Kontaktivahe oli liiga väike, jagaja jalal on 4 nukki iga silindri jaoks üks. Esimise silindri nukk gramm rohkem kulunud kui teised ja kontaktid ei avanenud ja see plastik mis seal peal käis kulus ka kahtalselt kiiresti, panin natuke määret peale. Siiani (nii 1500km) kõik korras.

Postitatud: 08 Nov 2010 19:56
Postitas krs170
peaks ka muutma kontakti vahet äkki hakkab ka normaalselt tööle...

Postitatud: 10 Nov 2010 15:22
Postitas pavlik
Ohjah, kontaktivahet ei muudeta, vaid ta reguleeritakse õigeks. Ja kui ta on õige, siis enne ei näpita, kuni ta jälle hakkab valeks minema (kulumise tõttu). Ja on täiesti elementaarne, et reguleerimisel mõõdetakse üle kõik nukad.

Postitatud: 10 Nov 2010 19:33
Postitas krs170
panen kõrva taha.