1. leht 1-st

P: Aku tühjeneb, tahhokas jamab...

Postitatud: 05 Nov 2010 23:32
Postitas k2ssar
Probleem: Miski tarbija kasutab aku voolu parkides, igatahes ilma klemme mahavõtmata ei saa parkida, nelja tunniga aku nii tühi, et käivitada starteriga ei saa.

Võimalik, et eelmisega seotud, aga teine jama veel selles, et tuled peal ei lae korralikult, kui lasta mootoril akuta töötada ning seejärel tuled sisse lülitada sureb välja.

Lisaks tahhokas teeb aegajalt vigureid, sõidu ajal aegajalt näitab näitu oma tahtmise järgi, samas kui mootor akuta töötab, siis tahhokas näitab lihtsalt stabiilselt 4000-4500 p/min.

Minul on see värk oma peas korraliku lühise tekitanud, et kas on 3 väiksemat jama või on kuskil kapitaalsem jama sees?

[Muudetud: 5-11-2010 k2ssar]

[Muudetud: 6-11-2010 k2ssar]

Postitatud: 06 Nov 2010 00:18
Postitas JUSTer
Kindel, et aku laeb üldse? Mul on see asi, et aku ei lae ja sõidad ära küll kuskile ning peale seda käima ei lähe enam. Vahest suri sõidu pealt ka välja kuni aku täiesti tühi oli.

Kuid nii sama ei saa ilmsalt õelda kus see kala sul sees on.
Kui 4 tunniga aku tühi siis peab koormus suhteliselt suur olema seal taga mis akut võtab.
Vb on aku otsas? Või siis kuskil mingi lühis. Loodan, et su kaitsmekarbis pole kaitsmed müntidega asendatud :lol

Edu.

Postitatud: 06 Nov 2010 00:26
Postitas k2ssar
Aku laeb ilusti, 14.1V tuleb ära, aku ise on ka suhteliselt uus, 80Ah aku. Sõitmisega laeb ära korralikult, oleneb palju sõidan korraga. Ainult, et kõik alles jääks tuleb klemm maha võtta. Kaitsmekarbis on kõik korralikud kaitsmed sees.

Kui midagi geniaalset keegi pakkuda ei tea, siis hakkan kaitsmeid järjest maha võtma ja lasen mingi pool tundi seista, mõõdan pinge languse ära, eks siis tule vast välja, kus suunas kala peidus on.

Postitatud: 06 Nov 2010 04:24
Postitas plant88888
Kui lasta mootoril töötada ilma akuta ja tuled peale lülitada, siis surebki peaaegu iga auto välja- tarbijaid nii palju, et generaator ei jõua ära toita tulesid ja ka veel korralikku sädet anda.

Üldse miks nii palju oled lasknud autol ilma akuta töötada- minu teada aku eemaldamine võib igast vigureid ( loe häireid) kaasa tuua elektrisüsteemis.

Vea otsimiseks võid ka ju juhtmeid katsuda, sessuhtes arvatavasti kuskil mingi soovimata kontakt ja eeldusel, et see on soovimata on seal ka arvatavasti kehv ühendus, ehk palju soojust- niipidi peaks leidma koha ülesse kus tarbimine on. Edu

Postitatud: 06 Nov 2010 10:07
Postitas SexSix
Akutrelli aku eesmärgiks ukselukkude käitamine, kesklukk ja alarm ka selle pealt. Mis nende asjade toitest sai? Kas nüüd aku pealt?

Postitatud: 06 Nov 2010 13:52
Postitas k2ssar
Akutrelli aku, ukselukud, kesklukk, alarm on praegu riiulisse ära pandud, et kunagi need uuesti peale panna. Muust vooluringist on need ära isloeeritud, seega ei tohiks sellest see jama olla.

Postitatud: 06 Nov 2010 15:16
Postitas Pets
tõenäoliselt viga generaatori dioodides, mõni neist läbi.

Postitatud: 12 Nov 2010 22:23
Postitas k2ssar
Süüteluku juhtmed olid omavahel vahetuses. Aku poolt lähenedes sinnani igatahes jõudsin. Ja ime, et sedapidi asetusega auto üldse töötas:P