1. leht 1-st
Mure 06 puhuriga
Postitatud: 22 Okt 2010 20:26
Postitas zizzalik
Probleem siis selline, et vahepeal puhurid töötavad, siis jälle ei tööta. Küsiks siis et mida kõigepealt kontrollida ? Lülitit ? Kas lüliti tuleb välja koos juhtmetega või tuleb ära võtta koos selle korpusega, kus soojenduse lüliti küljes ?
Postitatud: 23 Okt 2010 02:11
Postitas Arvos
Vaata algatuseks kaitsmed üle, kas on ventika kaitse korralikult tuugalt pesas ja kaitsme otsad pole tahmased. Kaitse võib vahel sel juhul mitte ühendust korralikult anda; on lihtsam see üle vaadata enne lüliti kallale minekut. Ventikas võtab parasjagu voolu ja sarnase probleemiga on ennegi kaitsmepesa järgi andnud. Kaitsme numbri leiad skeemilt. Ei tee paha kaitsmed kõik üle käia.
Postitatud: 23 Okt 2010 10:46
Postitas zizzalik
lähen katsetan
Postitatud: 23 Okt 2010 17:33
Postitas zizzalik
Uurisin ja puhastasin kaitsmeid ja ei midagi, 1 kaitsme vahetasin välja ka, milleks oli akutrelli otsik, mis oli eelmise omaniku poolt sinna paigutatud...
kiskusin kella ja tuhatoosi välja ja liigutasin sealt juhtmeid, mis lähevad lülitile aga kasu midagi. Kui auto tõin, siis ka puhur ei töödanud. Mingiaeg niisama katsetasin siis töötas ja nüüd kui külmemaks läheb oleks vaja seda ja ei tööta:/
Postitatud: 24 Okt 2010 02:59
Postitas Arvos
Vaata kas lülitisse vool tuleb süütega. Kui tuleb ja kenasti puhuri suunas edasi läheb, püüa armatuuri alt üles leida puhuri mass. Mass võib mitte ühendust anda kui kumbki kiirus ei tööta ja vahel siiski töötab. Samuti võib juhe kusagile vahele olla jäänud ja kiud seest katki. Lammuta niipalju eest ära, et puhuri juhtmeteni jõuad ja näed kuhu mass kruvi alla läheb.
Postitatud: 24 Okt 2010 17:26
Postitas zizzalik
Hetkel ise saarelt ära, nv võtan alt selle konsooli ära ja üritan juhtmetini küündida. Või tuleb midagi muud eemaldada ?
Postitatud: 25 Okt 2010 11:57
Postitas Patrioot
Võta soojendus mootor radika küljest üldse ära, käib nelja klambriga, endal lihtsam kontrollida.
Postitatud: 25 Okt 2010 17:20
Postitas zizzalik
Üritan sinnamaani jõuda kõigepealt ja siis üritan kätte saada

Postitatud: 25 Okt 2010 17:45
Postitas Arvos
Algselt postitas: Patrioot
Võta soojendus mootor radika küljest üldse ära, käib nelja klambriga, endal lihtsam kontrollida.
Neid klambreid on üsna hujoova pärast tagasi saada.
Postitatud: 25 Okt 2010 19:28
Postitas Patrioot
Kui paar korda oled seda juba teinud, siis pole nii raske midagi.

Postitatud: 26 Okt 2010 11:51
Postitas zizzalik
Käsitsi paneb need klambrid tagasi, või mingite abivahenditega ?
Postitatud: 26 Okt 2010 16:22
Postitas Patrioot
Käsitsi ikka, kõigepealt paned soojendus mootori koos korpusega paika sinna ja siis lükkad klabri ülesse ääre taha ja lükkad kinni, ennem vaata, et juhtmed vahele ei jääks ja kõik oleks korralikult paigas.
[Muudetud: 26-10-2010 Patrioot]
Postitatud: 26 Okt 2010 19:19
Postitas zizzalik
Saab tehtud ja tänud õpetuste ja näpunäidete eest;)
Postitatud: 27 Okt 2010 00:56
Postitas Arvos
Algselt postitas: zizzalik
Käsitsi paneb need klambrid tagasi, või mingite abivahenditega ?
Samasugused klambrid on nagu jagaja kaanel. Asi selles, et neid annab pärast paika pitsitada. Ühe käega tuleb hoida ebamugavas asendis soenduse kobakat üleval ja teisega klambreid peale pressida. Kui kohe klamber minna ei taha, väsib teine käsi kõveras hoidmisest, vahel õnnestub alles mitmenda üritusega. Tahavad veel maha kukkuda ja ära kaduda. Mina väldin soenduse mahakiskumist kui muidu saab hakkama.
Postitatud: 27 Okt 2010 11:04
Postitas zizzalik
Proovin siis kõigepealt mahakiskumata hakkama saada ja kui ei saa siis võtan lahti
Postitatud: 29 Okt 2010 17:38
Postitas zizzalik
Lammutasin niipalju lahti, et pääsesin ventilaatorini. Võtsin ikkagid radika küljest lahti. Viga oli selles, et ventikat ei olnud keegi ammu aega kasutanud ja tahtis algul hoogu sisse lükata, et tööle hakkaks. Lasin natuke aega uhada ja nüüd veab ise ennast käima:spin Tänud näpunäidete eest. Klambrid sain peale õnneks esimese korraga.