Laadimine
Laadimine
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
Laadimine
Vaatasin teiste kasutajate postitusi ja probleeme, kuid otsest vastust enda omale ei leidnud.
Nimelt laadimisega pikemalt probleeme olnud- mõnipäev laeb, teinepäev mitte. Võib olla juhuslik, aga niiskete ilmadega pigem ei lae. Voltmeeter kuskil 11,3 V juures. Üldjuhul külma mootoriga ( enne 90 kraadi) laadinud, ja isegi laadimise kaotamisel laadimine tagasitulnud peale mõningat aega. Vaatasin üle kontkaid, leidsin isegi ühe purenud kontakti geneka juures, sai see lapitud- peale seda oli korras kuni eilseni, kus laadimine täiesti ära kadus ( ei tulnud tagasi) ja peale 30 min sõitu aku kees- susisev heli aku juurest.
Esiteks kas korraliku laadimise juures 13.4 v läheb aku keema? ning kas minu puhul e laadimist ei toimu armatuuri voltmeetri järgi, kuidas aku kuumaks/ keema läks? mingid vastuvoolud vms?
Autoks 09, kuid läbisõit 55 tuhat. Et asjade liigset kulumist ei tohiks olla ( geneka harjad jne)?
Infoks ka see, et just vahetasin aku ( kuu tagasi) kuna ei võtnud enam voolu sisse, aga enne seda oli auto 2 aastat külmas seisnud ( aku peal), kuigi algselt toimis.
palju infot, loodan et mõistate
ette tänades
Nimelt laadimisega pikemalt probleeme olnud- mõnipäev laeb, teinepäev mitte. Võib olla juhuslik, aga niiskete ilmadega pigem ei lae. Voltmeeter kuskil 11,3 V juures. Üldjuhul külma mootoriga ( enne 90 kraadi) laadinud, ja isegi laadimise kaotamisel laadimine tagasitulnud peale mõningat aega. Vaatasin üle kontkaid, leidsin isegi ühe purenud kontakti geneka juures, sai see lapitud- peale seda oli korras kuni eilseni, kus laadimine täiesti ära kadus ( ei tulnud tagasi) ja peale 30 min sõitu aku kees- susisev heli aku juurest.
Esiteks kas korraliku laadimise juures 13.4 v läheb aku keema? ning kas minu puhul e laadimist ei toimu armatuuri voltmeetri järgi, kuidas aku kuumaks/ keema läks? mingid vastuvoolud vms?
Autoks 09, kuid läbisõit 55 tuhat. Et asjade liigset kulumist ei tohiks olla ( geneka harjad jne)?
Infoks ka see, et just vahetasin aku ( kuu tagasi) kuna ei võtnud enam voolu sisse, aga enne seda oli auto 2 aastat külmas seisnud ( aku peal), kuigi algselt toimis.
palju infot, loodan et mõistate
ette tänades
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Ei lähe. Korralik laadimine on 13,8-14,2 V. Seda auto voltmeetrit ära usu, need näitavad nii kuidas jumal juhatab, vahel juhtub muidugi ka, et õigesti. Arvan, et sul on geneka tablett üles sulanud.Algselt postitas: plant88888
Esiteks kas korraliku laadimise juures 13.4 v läheb aku keema?
Infoks ka see, et just vahetasin aku ( kuu tagasi) kuna ei võtnud enam voolu sisse, aga enne seda oli auto 2 aastat külmas seisnud ( aku peal), kuigi algselt toimis.
Pean tunnistama, et viimast lõiku ei suutnud küll desifreerida.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
Viimase lõigu all mõtlesin, et vana aku võis vigane olla kuna oli pikalt seisnud, kuid probleem võis ka selles olla, et auto elektrisüsteem rikkus ära eelmise aku, sest igakord kapotti ei avanud ja ei kuulanud kas aku susiseb või mitte.
Armatuuri voltmeetrit ise ka väga ei usaldanud, niiet vahepeal kasutasin ka eraldi ühendatud tavalist voltmeetrit, aga need näitasid pm sama asja, et loobusin sellest.
Pingeregulaator e tablett ei ole sulanud ning väliselt näib okei:D- esimesel võimalus vahetan ära, kuid ei usu, et sealt probleem lahenduse leiab.
Samas tekkis küsimus selle poldi kohta mis genekast tuleb ja millel juhtmed kinnituvad- kas see polt peabki seal oma ~käigus~ vabalt edasi tagasi, ehk sisse välja liikuma?
[Muudetud: 21-10-2010 plant88888]
Armatuuri voltmeetrit ise ka väga ei usaldanud, niiet vahepeal kasutasin ka eraldi ühendatud tavalist voltmeetrit, aga need näitasid pm sama asja, et loobusin sellest.
Pingeregulaator e tablett ei ole sulanud ning väliselt näib okei:D- esimesel võimalus vahetan ära, kuid ei usu, et sealt probleem lahenduse leiab.
Samas tekkis küsimus selle poldi kohta mis genekast tuleb ja millel juhtmed kinnituvad- kas see polt peabki seal oma ~käigus~ vabalt edasi tagasi, ehk sisse välja liikuma?
[Muudetud: 21-10-2010 plant88888]
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kunagi sai vaeva nähtud, pilte skännitud ja mulagi juurde aetud. Ei tea küll kus see teema olla võiks 
Aaa,
siin, esiveduste all kuram. Nojah, samaar ju!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9533

Aaa,

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9533
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Kui sul geneka plussklemm rõõmsalt logiseb (ma saan aru, et tollest poldist jutt käib), siis suure tõenäosusega see vigade allikaks ongi. Logisevast klemmist tingitud pingekõikumine võib muidugi olla igasugu muud kurja teinud, nagu pingeregulaatori ära küpsetanud jms (ok, "tablett" peaks olema vooluringis enne polti ega tohiks seega mõjutatud saada, aga elekkeri vägi on ennegi mõistatuslikke asju korda saatnud).
Ja teine asi - kui on kahtlus juhtmeühenduste suhtes, siis tasub pinget mõõta mitte ainult akult (või lausa armatuuris, nagu originaalvoltmeeter) vaid ka otse geneka klemmidel - kui vool genekast akusse ei jõua, siis geneka klemmidele voltmeetri ühendamisel vooluring ju taastub. Kui siis on pinge normis, on genekas ilmselt ka normis.
Ja teine asi - kui on kahtlus juhtmeühenduste suhtes, siis tasub pinget mõõta mitte ainult akult (või lausa armatuuris, nagu originaalvoltmeeter) vaid ka otse geneka klemmidel - kui vool genekast akusse ei jõua, siis geneka klemmidele voltmeetri ühendamisel vooluring ju taastub. Kui siis on pinge normis, on genekas ilmselt ka normis.
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
Mõtlesin yap, geneka plussklemmi- ei suutnud õiget nime välja mõelda:D. Panen homme uue pingeregulaatori ja võtan generaatori lahti korra, äkki leian sellele poldile õige sisemise kinnituse kust ta lahti on tulnud ning loodan, et kasvõi nende mutritega saan ta ära fikseerida õigesse kohta.
Tänud abi eest, pöidlad pihku:D
Tänud abi eest, pöidlad pihku:D
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
Pingeregulaator vahetatud, samuti veelkord ülekäidud kõik kontaktid. Laadimine tundub stabiilsem olevat, kuid ainukene probleem mis jäi on see, et peale 5-7 minutit kohapeal käimist ja laadimist sinna 13,4 voldi kanti, hakkab aku vaikselt juba sisisema- äkki see on suhteliselt uue aku puhul normaalne?
-
pPatrioot
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 13 Okt 2008 09:33
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: VW Golf 2 1,8 ;Vaz 2106; Vaz 21063
See võib ka aku viga olla. Endal ostsin uue aku ning proovisin laadijaga laadida, panin otsad külge ning ampermeeter ei näidanud midagi, tükkaega jamasin, kui lõpuks proovisin nii, et panin laadija pluss otsa miinuse külge ja miinuse plussi, siis hakkas laadima. Tähendab, et akul olid otsad valetpidi või noh, otsad olid õiged aga miinus oli pluss ja pluss miinus. Pikk ja keeruline jutt, aga ürita aru saada. 

Piljardist: 1 kii, 6 auku, palju palle - piljard on lõbus!, Lada: 1 Lada, 4 rehvi, palju auke- lada on lõbus!.
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik