1. leht 2-st
K: Sädet pole.
Postitatud: 01 Juun 2010 17:46
Postitas dublate91
Sooviks siis teada kuidas saab seistes säde ära kaduda ?
KAs kontaktivahe võib väiksemaks ka minna ?
Postitatud: 01 Juun 2010 18:18
Postitas MuKi14
väiksemaks ehk ei lähe aga oksiidi kiht tuleb peale, viili, puhasta kontakte natuke, mul tuli siis säde (auto oli 9 aastat seisnud).
Edit: Omast kogemusest võin öelda, et see täitsa võib minna väiksemaks...

Postitatud: 01 Juun 2010 21:49
Postitas Arvos
Niiskus, oksüdeerumine. Vaata kõigepealt kas madalpinge on süütepooli peal olemas, seejärel asu jagaja kaane, kontakti ja juhtmete kallale.
Postitatud: 02 Juun 2010 15:07
Postitas dublate91
kuidas ma täpselt seda madalpinget mõõdan

?
Postitatud: 02 Juun 2010 19:32
Postitas dublate91
panin kindlalt korrs oleva süütepooli

Ikk ei midagi

Postitatud: 02 Juun 2010 23:38
Postitas Arvos
Algselt postitas: dublate91
kuidas ma täpselt seda madalpinget mõõdan

?
Süüde sisse ja süütepoolile plussi külge kontroll-lambi üks ots ja kontroll-lambi teine ots pane massi. Peab põlema hakkama.
Postitatud: 03 Juun 2010 11:25
Postitas dublate91
tänud

vaatan mis teha annab

annan kindlalt teada kas on v ei ole

Postitatud: 03 Juun 2010 23:29
Postitas dublate91
küsiks veel seda, et süüdet sissse pannes ei hakka ykski armatuuri tuli põlema ega midagi, isegi tuled ei lähe

ainult ohutuled:) mootor käib ringi aga säde on puuudu

Süüteluku tagant oli k'ik olemas

Postitatud: 03 Juun 2010 23:30
Postitas dublate91
Kas on võimalik et kere ja siduri vaheline masssi juhe on puruks ja piole sädet ning midagi muud ?

Postitatud: 03 Juun 2010 23:35
Postitas ToM
Algselt postitas: dublate91
Kas on võimalik et kere ja siduri vaheline masssi juhe on puruks ja piole sädet ning midagi muud ?
On võimalik et pole sädet selle pärast.
Postitatud: 03 Juun 2010 23:45
Postitas dublate91
aga miks armatuuris ykski tuli ei põle ?:)
Postitatud: 04 Juun 2010 00:04
Postitas Arvos
Sul on süütevooluga probleem. Kas aku plussots on kenasti puhas, sh. ka peenike klemm? Mis sul sealt süüteluku tagant kõik olemas oli? Võib olla ka süüteluku kontaktiplaat oksüdeerunud. Kui see sind ei päästa, kutsu mõni tuttav elektrik appi. Tundub, et siis sa sellest ise jagu ei saa.
Kui aga lihtsalt mootorit käima tahad saada, tõmba aku plussi pealt süütepooli plussile juhe ja käivita.
Postitatud: 04 Juun 2010 10:55
Postitas dublate91
Olgu:)
Postitatud: 04 Juun 2010 11:05
Postitas dublate91
kUMB SEE PLUSS ON SÜÜTEPOOLIL:) ? kAS RADIKAPOOLNE ?

Postitatud: 06 Juun 2010 18:40
Postitas Arvos
Algselt postitas: dublate91
kUMB SEE PLUSS ON SÜÜTEPOOLIL:) ? kAS RADIKAPOOLNE ?
See mis tuleb jagajast, on miinus. Teine on pluss. Süütepoolil peaks peal kirjas ka olema.
Postitatud: 10 Juun 2010 11:47
Postitas dublate91
selge

tegin nii

armatuuis hakaksid tuled põlema, kuid sädet pole siiski

Postitatud: 10 Juun 2010 13:14
Postitas olaaf
järelikult pole kontaktivahet või on see liiga suur või siis kondekas riknenud.
Postitatud: 10 Juun 2010 16:22
Postitas dublate91
Algselt postitas: olaaf
järelikult pole kontaktivahet või on see liiga suur või siis kondekas riknenud.
Proovin uut kondkat ja vaatan kontati vahe ka ära

Postitatud: 10 Juun 2010 20:36
Postitas Arvos
Kas autol on tahhomeeter? Kui on, korista süütepooli küljest selle juhe käivitamise ajaks. Võid proovilambi ühendada süütepooli juhtmete külge ja mootorit ringi ajada. Kas lamp hakkab põlema ja kustuma? Eeldusel ikka, et aku pealt otse veetud pluss on ka küljes.
Rohkem variante peale nende, mida olaaf pakkus, ei saa enam olla peale jagaja rootori. Kui proovilamp sul põlema/kustuma hakkas, on ilmselt rootor.
Postitatud: 13 Jaan 2011 16:45
Postitas kontus25
ilmselgelt on rootor ,need tavaliselt jamavadki kui mootor on seisnud:spin