1. leht 1-st

K: 111 ventika massi juhe

Postitatud: 20 Mai 2010 20:47
Postitas Alan
Probleem sai alguse sellest, et ventikas ei jahuta. Temperatuuril 110-120 kraadi ta tööle ei hakanud.

Kui panna otse massi juhe ventika ja - klemmi külge hakkab ventikas küll tööle, aga enam seisma ei jää.

Ilmselt käib ventika juhtimine massi juhtme katkestamisega
Seega küsimus, kust kaudu see massi juhe ventika külge läheb? Läbi mille? Kaitsme polki uurisin igatpidi läbi, sealt ei leidnud midagi..

Postitatud: 20 Mai 2010 20:51
Postitas A-Johannes
Katki võib-olla üldse andur radika küljes, mis ventika sisse lülitab.

Postitatud: 20 Mai 2010 20:57
Postitas Alan
Algselt postitas: A-Johannes
Katki võib-olla üldse andur radika küljes, mis ventika sisse lülitab.
Mõtlesin ise ka esialgu, et probleem võib selles olla, aga kui radika küljest andurit otsima läksin, ei leidnud seda. Muidugi mul ei old võimalik auto alt vaadata. Oskab keegi täpsemalt öeldas kas ja kus see asub?

Postitatud: 20 Mai 2010 21:07
Postitas A-Johannes
08- sal paremal pool radika küljes suht lagedal. 06-el kaa paremal kuid natuke allpool ja väheke rohkem peidus.

Postitatud: 20 Mai 2010 23:09
Postitas hendu
Temperatuuri andurid:

Pilt

1. Temperatuuri andur aju jaoks
2. Temperatuuri andur spidomeetri ploki jaoks

11x seerial juhib ventilaatorit aju, jälgides andurit nr. 1.

Aju juures asuvad veel 3 kaitset ja releed.
Ajule ja releedele/kaitsmetele ligipääsemiseks tuleb eemaldada kate mis asub kõrvalistuja jalgade juures:
Pilt

Pärast katte eemaldamist avaneb selline vaatepilt:
Pilt

Tähendused (relee numbriga 4 on ventilaatori jaoks):
Pilt

Postitatud: 21 Mai 2010 00:09
Postitas Alan
Oi, suured tänud. Veel lihtsamaks ilmselt asja enam teha ei saa. Üritan nüüd lähiajal uuesti aega leida ja auto kallal käia :)