P: (2108) Säde
P: (2108) Säde
-
eErvn
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 210
- Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
- Asukoht: Tõrva/Tartu
- Autod: Ford Sierra
- Kontakt:
P: (2108) Säde
Nimelt puudub säde, tegemist on 2108 karburaator mootoriga. Sai proovitud erinevaid kommutaatoreid, releed puhastatud, süütelukupõhi lahti võetud, erinevaid süütepoolesid proovitud, jagajal vahetasin rootori ja kaane ära (uued). Massid on ülevaadatud, samuti testriga kõik üle käidud. Juhtus see nii, et sõiduajal hakkas mootor puterdama ja suri välja.
Oleksin väga tänulik kui saaksite aidata!
Oleksin väga tänulik kui saaksite aidata!
-
uuve6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
- Asukoht: Elva
- Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line
Ei hakka uut teemat tegema.
Masin oli lume alla ära kadunud,mõtlesin ,et kaevan üles ja prooviks käima.
Panin mingi aku peale ,ei jõudnud eriti midagi teha,tõin siis teise aku veel juurde,ei teinud see ka midagi.
Panin siis kaks akut jadamisi ja siis juba masinal starter vedas lõpuks tuli bena ka üles ja läks käima,käis siis 30sec ja suri välja ja peale seda rohkem käima ei lähe.
Säde puudus,vaatasin kas süütepoolil on säde olemas,kuid seal ka puudub.
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?
Lada Samara 1986
Mootor: 1.3 rihm, 46kW
karpa mootor
[Muudetud: 24-2-2010 uve6]
Masin oli lume alla ära kadunud,mõtlesin ,et kaevan üles ja prooviks käima.
Panin mingi aku peale ,ei jõudnud eriti midagi teha,tõin siis teise aku veel juurde,ei teinud see ka midagi.
Panin siis kaks akut jadamisi ja siis juba masinal starter vedas lõpuks tuli bena ka üles ja läks käima,käis siis 30sec ja suri välja ja peale seda rohkem käima ei lähe.
Säde puudus,vaatasin kas süütepoolil on säde olemas,kuid seal ka puudub.
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?
Lada Samara 1986
Mootor: 1.3 rihm, 46kW
karpa mootor
[Muudetud: 24-2-2010 uve6]
Ot-ot, kui annan teisele autole täkku on kohe 24 volti?Algselt postitas: hautzPigem ikka 24,..Algselt postitas: m6mmAlgselt postitas: Arvos
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?
Kindlasti. Laetud akud, 30 volti.Kuidas neid lisa volte tuleb:puzzled?
Pane kas või seitse akut omavahel ahelasse, ikka on 12 volti:puzzled!
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Vooluallikate jadaühendus
Vooluallikate jadaühendust kasutatakse kõrgema pinge saamiseks. Ühendatakse ühe positiivne klemm teise negatiivse kleemiga ja teise positiivne kllemm kolmanda negatiivse klemmiga jne. Jadamisi ühendatud emj. liituvad, samuti liituvad ka vooluallikate sisetakistused. Vool ahelas on arvutatav Ohmi seadusega.
Kõrgem pinge aga toob sama takistuse järel kaasa suurema voolutugevuse, mis võis midagi rõõmsalt läbi kärsatada.
[Muudetud: 24-2-2010 ando]
Vooluallikate jadaühendust kasutatakse kõrgema pinge saamiseks. Ühendatakse ühe positiivne klemm teise negatiivse kleemiga ja teise positiivne kllemm kolmanda negatiivse klemmiga jne. Jadamisi ühendatud emj. liituvad, samuti liituvad ka vooluallikate sisetakistused. Vool ahelas on arvutatav Ohmi seadusega.
Kõrgem pinge aga toob sama takistuse järel kaasa suurema voolutugevuse, mis võis midagi rõõmsalt läbi kärsatada.
[Muudetud: 24-2-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Aku korralikult ja värskelt laetuna on a 15 volti. Kuna pandi jadaühendusse, s. o järjestikku, siis tuleb 15 + 15 v. 20 voltigi on juba liig, 30-ga on asi kähku otsustatud. Kusagil 17-18 volti kannatavad asjad veel välja.
Kui teisele oma auto pealt täkku annad, siis on paraleelühendus ja 12 v jääb alles, kuid võimsus kasvab.
Kui teisele oma auto pealt täkku annad, siis on paraleelühendus ja 12 v jääb alles, kuid võimsus kasvab.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Laetud aku üle 13v olla ei tohiks.Algselt postitas: Arvos
Aku korralikult ja värskelt laetuna on a 15 volti. Kuna pandi jadaühendusse, s. o järjestikku, siis tuleb 15 + 15 v. 20 voltigi on juba liig, 30-ga on asi kähku otsustatud. Kusagil 17-18 volti kannatavad asjad veel välja.
Kui teisele oma auto pealt täkku annad, siis on paraleelühendus ja 12 v jääb alles, kuid võimsus kasvab.
Enamustel siiski 12,3xv näiteks.
Laadimispinge on ka siksidel 13,8v umbes(kuni 15v)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jadamisi ei panda mitte kunagi 12V pillile akusid järele!!
Rööbiti, ikka rööbiti - siililegi selge 
On isegi seda tsirkust tehtud. Diisli starteri ergutamiseks, aga siis olid ka kõik muud asjad lahti ühendatud ja ainult starterile 24v pauk taha.
Vahvalt ketras ja käivitus nigut miilenki
Muide, 30volti kahelt akult ikka naljalt kätte ei tule. 28V on veoautodel jne. veel miskine normaalne laadimispinge. 32v maksimum.
Laadimiselt võetud aku pinge on max. 14V ja see langeb kah üsna kiirelt 12,8-13,6 piiridesse. Minu silmad pole veel sellist akut näinud, mis suudaks 15V näidikule ette manada.
[Muudetud: 25-2-2010 logman]


On isegi seda tsirkust tehtud. Diisli starteri ergutamiseks, aga siis olid ka kõik muud asjad lahti ühendatud ja ainult starterile 24v pauk taha.
Vahvalt ketras ja käivitus nigut miilenki

Muide, 30volti kahelt akult ikka naljalt kätte ei tule. 28V on veoautodel jne. veel miskine normaalne laadimispinge. 32v maksimum.
Laadimiselt võetud aku pinge on max. 14V ja see langeb kah üsna kiirelt 12,8-13,6 piiridesse. Minu silmad pole veel sellist akut näinud, mis suudaks 15V näidikule ette manada.
[Muudetud: 25-2-2010 logman]
-
uuve6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
- Asukoht: Elva
- Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line
Kas kommutaatorit kuidagi kontrollida ka saab?peale selle ,et panen töötava auto külge.
Panin testri piiksuvasse asendisse ja ühe otsa rootori keskele ja teise otsa panin rootori otsa,siis tester häält ei teinud,kas rootor ka läbi?
Testri punase otsa panin aku + ja testri musta otsaga käisin kõik hallianduri pistiku otsad üle siis näitas ~12v
Kas tartus oleks võimalik kellegi masina peal kommutaatorit proovida??
[Muudetud: 27-2-2010 uve6]
Panin testri piiksuvasse asendisse ja ühe otsa rootori keskele ja teise otsa panin rootori otsa,siis tester häält ei teinud,kas rootor ka läbi?
Testri punase otsa panin aku + ja testri musta otsaga käisin kõik hallianduri pistiku otsad üle siis näitas ~12v
Kas tartus oleks võimalik kellegi masina peal kommutaatorit proovida??
[Muudetud: 27-2-2010 uve6]