P: (2108) Säde

P: (2108) Säde

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

P: (2108) Säde

Postitus Postitas Ervn »

Nimelt puudub säde, tegemist on 2108 karburaator mootoriga. Sai proovitud erinevaid kommutaatoreid, releed puhastatud, süütelukupõhi lahti võetud, erinevaid süütepoolesid proovitud, jagajal vahetasin rootori ja kaane ära (uued). Massid on ülevaadatud, samuti testriga kõik üle käidud. Juhtus see nii, et sõiduajal hakkas mootor puterdama ja suri välja.
Oleksin väga tänulik kui saaksite aidata!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jagajas oleva hall'i anduri oled ka ära vahetanud?
lihtsam on vast siis sul teist jagajat proovida - vahel kipuvad need andurid pekki minema :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Nüüd peab kuskilt jagaja või hall'i anduri soetama, tuttavad arvasid samuti, et viga hall'i anduris. Suur tänu Olaaf.
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

säde

Postitus Postitas ruudi »

Mul on pakkuda üks töötav samara jagaja Viljandis kui huvi on siis PS
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Nonii, probleem lahendatud, vahetasin jagaja ja panin uued releed kah, säde olemas, kusjuures tutika vene rootoriga ei tulnud säde läbi.. kahtlane. Igatahes, teema võib sulgeda.
u
uve6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
Asukoht: Elva
Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line

Postitus Postitas uve6 »

Ei hakka uut teemat tegema.
Masin oli lume alla ära kadunud,mõtlesin ,et kaevan üles ja prooviks käima.
Panin mingi aku peale ,ei jõudnud eriti midagi teha,tõin siis teise aku veel juurde,ei teinud see ka midagi.
Panin siis kaks akut jadamisi ja siis juba masinal starter vedas lõpuks tuli bena ka üles ja läks käima,käis siis 30sec ja suri välja ja peale seda rohkem käima ei lähe.
Säde puudus,vaatasin kas süütepoolil on säde olemas,kuid seal ka puudub.
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?

Lada Samara 1986
Mootor: 1.3 rihm, 46kW
karpa mootor

[Muudetud: 24-2-2010 uve6]
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?

Kindlasti. Laetud akud, 30 volti.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: Arvos
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?

Kindlasti. Laetud akud, 30 volti.
:yllatunud Kuidas neid lisa volte tuleb:puzzled?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: m6mm
Algselt postitas: Arvos
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?

Kindlasti. Laetud akud, 30 volti.
:yllatunud Kuidas neid lisa volte tuleb:puzzled?
Pigem ikka 24,..
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: m6mm
Algselt postitas: Arvos
Küsimus kohe ,et kas KAKS AKUT jadamisi tegi millegile liiga?

Kindlasti. Laetud akud, 30 volti.
:yllatunud Kuidas neid lisa volte tuleb:puzzled?
Pigem ikka 24,..
Ot-ot, kui annan teisele autole täkku on kohe 24 volti?
Pane kas või seitse akut omavahel ahelasse, ikka on 12 volti:puzzled!
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ei ole m6mm nii, bussidel on ka ju 24v ja kasutusel on enamasti 2akut mille pingeks 12v!
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vooluallikate jadaühendus

Vooluallikate jadaühendust kasutatakse kõrgema pinge saamiseks. Ühendatakse ühe positiivne klemm teise negatiivse kleemiga ja teise positiivne kllemm kolmanda negatiivse klemmiga jne. Jadamisi ühendatud emj. liituvad, samuti liituvad ka vooluallikate sisetakistused. Vool ahelas on arvutatav Ohmi seadusega.

Kõrgem pinge aga toob sama takistuse järel kaasa suurema voolutugevuse, mis võis midagi rõõmsalt läbi kärsatada.

[Muudetud: 24-2-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Aku korralikult ja värskelt laetuna on a 15 volti. Kuna pandi jadaühendusse, s. o järjestikku, siis tuleb 15 + 15 v. 20 voltigi on juba liig, 30-ga on asi kähku otsustatud. Kusagil 17-18 volti kannatavad asjad veel välja.
Kui teisele oma auto pealt täkku annad, siis on paraleelühendus ja 12 v jääb alles, kuid võimsus kasvab.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Arvos
Aku korralikult ja värskelt laetuna on a 15 volti. Kuna pandi jadaühendusse, s. o järjestikku, siis tuleb 15 + 15 v. 20 voltigi on juba liig, 30-ga on asi kähku otsustatud. Kusagil 17-18 volti kannatavad asjad veel välja.
Kui teisele oma auto pealt täkku annad, siis on paraleelühendus ja 12 v jääb alles, kuid võimsus kasvab.
Laetud aku üle 13v olla ei tohiks.
Enamustel siiski 12,3xv näiteks.

Laadimispinge on ka siksidel 13,8v umbes(kuni 15v)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
u
uve6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
Asukoht: Elva
Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line

Postitus Postitas uve6 »

need akud olid tühjad,nii võib rohkem öelda,sest kumbki aku ei suutnud midagi eraldi teha,koos küll.

Mis viga otsima võiks hakata?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jadamisi ei panda mitte kunagi 12V pillile akusid järele!! :sein Rööbiti, ikka rööbiti - siililegi selge :D

On isegi seda tsirkust tehtud. Diisli starteri ergutamiseks, aga siis olid ka kõik muud asjad lahti ühendatud ja ainult starterile 24v pauk taha.
Vahvalt ketras ja käivitus nigut miilenki :D


Muide, 30volti kahelt akult ikka naljalt kätte ei tule. 28V on veoautodel jne. veel miskine normaalne laadimispinge. 32v maksimum.
Laadimiselt võetud aku pinge on max. 14V ja see langeb kah üsna kiirelt 12,8-13,6 piiridesse. Minu silmad pole veel sellist akut näinud, mis suudaks 15V näidikule ette manada.

[Muudetud: 25-2-2010 logman]
u
uve6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
Asukoht: Elva
Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line

Postitus Postitas uve6 »

Kas kommutaatorit kuidagi kontrollida ka saab?peale selle ,et panen töötava auto külge.

Panin testri piiksuvasse asendisse ja ühe otsa rootori keskele ja teise otsa panin rootori otsa,siis tester häält ei teinud,kas rootor ka läbi?

Testri punase otsa panin aku + ja testri musta otsaga käisin kõik hallianduri pistiku otsad üle siis näitas ~12v

Kas tartus oleks võimalik kellegi masina peal kommutaatorit proovida??

[Muudetud: 27-2-2010 uve6]
Vasta