1. leht 1-st
kahe süütepooli installeerimine
Postitatud: 02 Nov 2003 20:00
Postitas soll
kas keegi viitsiks seletada, kuidas installeerida samarale kaks süütepooli?Loogiliselt võttes tuleks sütepoolid sillata ja kolmikuga jagajasse.Kas minu mõttekäik on õige?Samuti millist kolmikut kasutada?
Postitatud: 02 Nov 2003 20:39
Postitas motamees
Sellel ei ole mingit mõtet. Ega elekter ei ole mingi vesi mida mitme pumbaga andes rohkem tuleb. Peab olema üks ja korralik süütepool. 08 juba niigi elektronsüüde.
Postitatud: 12 Nov 2003 17:47
Postitas olaaf
2 08 süütepooli paigaldusel pead kindlasti panema ka 2 kommutaatorit, topeltkoormus mõjub kommutaatori lõpu kollektorsiirdele väga halvasti..
2 süütepooli panek pole mingi probleem, see on pea sama lihtne, kui võimsama süütepooli panek (uuematel mingil opelil 30-40kV).
mind huvitaks hoopis see, mida sa jagajaga ette võtad.. sealt hakkab nii hullult üle peksma, et mitmes silindris on korraga säde..
muide 2 süütepooli rööbiti ühendamisel ja pinge üles kruvimisega üle 25kV enam mingit ullu powerit juurde ei tule..
et 2 süütepooli korraga ilusti tööle hakkaks ja sellest natukenegi kasu oleks peab ka sisselase - väljalase tehtud olema.. ja mootor muidu korras (enda mootori seisukorra jätsid mainimata)
Postitatud: 12 Nov 2003 19:41
Postitas Laada
Olen ka motamehega ühel arvamusel. Mis selle kahe pooli mõte peaks olema? Pinget ju kõrgemaks nagunii ei saa kuna neid järjestikku ühendada ei õnnestu kuidagi. Ja täpsemaks süüde ka ju ei muutu? Mingi efekti võiks ju anda kui installeerida iga silindri jaoks eraldi pool ja ka eraldi impulsid, siis saaks ju jagaja ka mängust välja jätta, kuid mingit tuntavat või mõõdetavat tulemust vaevalt et sellegagi saab.
Tegelikult saaks ju kahe pooliga ka ilma jagajata hakkama, kuid sellisel kolmikumeetodil muidugi mitte.
Postitatud: 16 Nov 2003 19:58
Postitas asjamees
mina ei saa aru mis mõttega on hakata jalgratast leiutama ?? . Need 2 süütepooli ei anna nüüd küll midagi juurde:)