VAZ 21053 armatuuril põleb imelik lamp,käsipiduri lambi kõrval
VAZ 21053 armatuuril põleb imelik lamp,käsipiduri lambi kõrval
-
mmetalheart
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
VAZ 21053 armatuuril põleb imelik lamp,käsipiduri lambi kõrval
Miks ta põleb ja miks see auto ei käivitu?:puzzled
-
mmetalheart
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
oled kindel, et tuli on asjaga seotud??
pole küll kelli käepärast, kuid kas see tuli polnud mitte tooreklapp
ja üldjuhul ei saa tuledest suurt midagi peale bena ja pidurivedeliku puudumise seisva mootori korral välja lugeda. eeldades, et bentsu ikka paagis on arvan , et see tuli ei puutu siin asjasse
katsu kirjeldada millal auto viimati käivitus ja kas varem pole selliseid probleeme olnud.. samuiti ka seda, et kuidas sa siis ei käivitu.. kas lubab või pole midagi...
vaata kas bents ja säde olemas.. küll ta käima läheb
pole küll kelli käepärast, kuid kas see tuli polnud mitte tooreklapp
ja üldjuhul ei saa tuledest suurt midagi peale bena ja pidurivedeliku puudumise seisva mootori korral välja lugeda. eeldades, et bentsu ikka paagis on arvan , et see tuli ei puutu siin asjasse
katsu kirjeldada millal auto viimati käivitus ja kas varem pole selliseid probleeme olnud.. samuiti ka seda, et kuidas sa siis ei käivitu.. kas lubab või pole midagi...
vaata kas bents ja säde olemas.. küll ta käima läheb
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No on teil alles soovitused:lol
:lolNo krt ikka ei saa pidama:lol
Ok siis asjast ka . Sädet kontrolli ühe vana küünlaga ja vahe kärista tal kõvasti suuremaks. Võid isegi külgelektroodi küljest ära võtta. Vabas olekus (mitte surve all) peab säde sellest üle hüppama. Kirjanduses on räägitud isegi 7mm suurusest vahest.
Käsipiduri kõrval olev lamp on piduriõli taseme kontrolllamp ja see ei tohiks kuidagi seotud olla mittekäivitumisega. Nii et pead algama otsast. Kontrollima kas bena tuleb ja kas säde on. Äkki on sul mootoririhm katki läind, kui sul ikka on 05 mootor.
:lolNo krt ikka ei saa pidama:lol
Ok siis asjast ka . Sädet kontrolli ühe vana küünlaga ja vahe kärista tal kõvasti suuremaks. Võid isegi külgelektroodi küljest ära võtta. Vabas olekus (mitte surve all) peab säde sellest üle hüppama. Kirjanduses on räägitud isegi 7mm suurusest vahest.
Käsipiduri kõrval olev lamp on piduriõli taseme kontrolllamp ja see ei tohiks kuidagi seotud olla mittekäivitumisega. Nii et pead algama otsast. Kontrollima kas bena tuleb ja kas säde on. Äkki on sul mootoririhm katki läind, kui sul ikka on 05 mootor.
C
-
mmetalheart
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
juhiks just tähelepanu asjaolule, et mul on seal kolme mootor peal:o
kuskilt keegi rääkis, et on olemas osaline pinge, sigullidel.
Et kui + klemm on akul halvasti peal siis armatuuris vool on aga starteri jaoks ei jätku....... kontrollisin + klemm kinni .
Milles veel asi võib olla- vool armatuuris on aga starterit taha ei võta???? mootorit ringi ei vea:Pjuhe koos??????
kuskilt keegi rääkis, et on olemas osaline pinge, sigullidel.
Et kui + klemm on akul halvasti peal siis armatuuris vool on aga starteri jaoks ei jätku....... kontrollisin + klemm kinni .
Milles veel asi võib olla- vool armatuuris on aga starterit taha ei võta???? mootorit ringi ei vea:Pjuhe koos??????
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
kas süütelukk on korras? kas starteri tõmberelee juhe on küljes? kui need olemas siis peab ka starterit ringi vedama, kui just juhe katki ei ole, või starter ise õhtal ei ole. proovi järgi;
võta mingi metalli tükk ja ühenda omavahel starteri jäme + juhe ja selle kõrval olev väike juhe(tuleb süütelukust). kui siis starterit ringi veab on starter korras. ( võta ennem käik välja:D)
võta mingi metalli tükk ja ühenda omavahel starteri jäme + juhe ja selle kõrval olev väike juhe(tuleb süütelukust). kui siis starterit ringi veab on starter korras. ( võta ennem käik välja:D)
jahil
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
:yllatunudSa pole loll vaid väljendud kui naisterahvas. Kuidas mootor saab käivituda kui starter teda ringi ei veagi. Tuleks õelda et starter ei võta taha või ei jaksa vedada või ei lülitu üldse. Ime et sa ei õelnud "auto üldse ei sõida"Esialgne postitaja metalheart
andke lollile nõu palun, mis tuli, miks ja kuidas autu jälle käivituks:yllatunud
Viga võib ka akus olla. Külmad tulid ju.
C
-
mmetalheart
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mis ta siis teeb sul.. kas klõpsu teeb kui starterit annad. kui ei on tavaliselt süüteluku kontaktrõngas või tõmberelee juhe lahti
2 motamees: hea nali "Auto üldse ei sõida.." seda olen isegi mitu korda kuulnud..
veel tahaks teada, kas mootor massi saab üldse??
2 motamees: hea nali "Auto üldse ei sõida.." seda olen isegi mitu korda kuulnud..
veel tahaks teada, kas mootor massi saab üldse??
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kas süüte tuli põleb? äkki aitab auto käima lükkamine või vedamine...?:)
ja "metalheart" ära säded niimoodi kontrolli, et näpu piipu paned kui ma oma kopika sain siis isa ka ütles et "proovi".... AI :lol:lol:lol
ja "metalheart" ära säded niimoodi kontrolli, et näpu piipu paned kui ma oma kopika sain siis isa ka ütles et "proovi".... AI :lol:lol:lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793