1. leht 1-st
Auto ei jää seisma
Postitatud: 27 Aug 2009 15:08
Postitas kapa
Räägime 2105 tüüpi Ladast.
Kakusin käigukasti maha ja panin tagasi. Selle käigus nagu suurt juhtmevärki ei puutund, vaid konsooli toodud lisanäidikud käisid korra oma kohalt ära, aga kõik juhtmed läksid sinna, kust nad algul tulid. Kojusõites lõi mingil hetkel 10. kaitsme läbi, kadusid näidikud ja tühikäik. Kobasin pimedas selle ära vahetada ja sõitsin koju, maja ees süütelukust autot seisma jätta ei saa. St, võtad võtme välja ja käib uhkelt edasi, ainult voltmeeter hakkab tõmblema.
Saan aru, et kuskilt pääseb vool süütepooli madalpinge juhtmele, kuid kust? Nüüd kakkusin süüteluku lahti, sealt otse neid kontakte lahutades, kust süüteasendi vool tuleb, ei sure ka ära.
Kuhu veel vaadata? Kas süütelukust süütepooli minev juhe läheb läbi kaitsmeploki ka? Ehk seal sulas miskit sisse?

Postitatud: 27 Aug 2009 20:17
Postitas viaccess
mootor-kere juhe terve?
Postitatud: 28 Aug 2009 11:12
Postitas kapa
juhe okei ja kõvasti küljes. Kaitsmeplokki kakkusin maha, paistis okei. Mõistus otsas.
Kui viga ei leia, viin uue juhtme süütelukust poolile.
Postitatud: 28 Aug 2009 13:50
Postitas tiit
05-l lähevad süütepooli juhtmed diagnostika pistikusse ka, äkki vigastasid seal midagi?
Kui süütepoolil toide peale jääb ja jagajas kontaktid koos, siis võib pooli läbi kärsatada ka päris kiiresti.
[Muudetud: 28-8-2009 tiit]
Postitatud: 28 Aug 2009 15:17
Postitas kapa
Kes oleks osand arvata, et mängu tuleb generaator. Autol on miski järelturu generaator pääle pandud. Tegemist on siis sisseehitatud pingereleega gereraatoriga. Kui võtta juhe 1 küljest (mis minu arusaama järgi on ergutusvool, ehk siis lülitub süütelukust) on kõik okei. Auto jääb seisma ja käitub nii nagu enne. Laadimispinge kuskil 13.7V, tarbijatega väiksem, normaalne igaljuhul. Kui võtta lisaks nr1-le veel tagant ära ka nr 2 juhe (mille eesmärgist pole mul aimugi), kaob laadimine ära. Kui jätta külge ainult nr 1 masin küll laeb, aga pinge kerkib 15-16V kanti ja pinge kõikumine on meeletu.
Novot, mind huvitab nüüd, et kui jätan ainult nr 2 juhtme taha ja nr1 "unustan" sinna, kas miskit maha ei põleta, kokku ei kärsata?
Ja veel, see pole ju normaalne, et generaatorisse ei tulegi ergutusvoolu? Sest kui juhet 1 taga pole, siis ei tule sinna midagi, see on ainuke juhe. Kust see vool saab sinna? Wireless?:P
Ei julge autot majaees hoidagi enam ilma, et klemme akult ei eemaldaks :S

Postitatud: 28 Aug 2009 22:31
Postitas kapa
Kas selline teooria peaks paika: Süüteluku klemmi 15 alt tuleb vool süütele, mõõteriistadele, suunatuledele ja generaatori ergutusse. Kui keeran lukust süüte välja ja generaatori ergutusjuhe (eelmisel pildil nr 1) küljes, peaks vool kaduma generaatori ergutusahelast, süütest ja näidikutest. Minul ei kao kuskilt. Kas võib olla võimalik, et generaatoris on miskit lühises ja vool jookseb mitte süüteahelast ergutusse vaid pääseb "lühise" tõttu generaatori klemmilt kogu ahelasse (s.o siis süüde, suunatuled ja näidikud), ja tänu sellele töötab ka edasi, olenemata enam süütelüliti asendist? Sest näidikud jäävad mul tööle, kui ma süüte "välja keeran ja auto edasi töötab".
Jube nadi seis igaljuhul

Postitatud: 29 Aug 2009 09:22
Postitas tiit
pildil valgus segab - ei saa aru kas see nr1 on ühenduses selle teise jämeda juhtmega mis mutri alla käib? see läheb ju otse akule ja ei tule kindlasti süütelukust. Ergutusjuhe ikka see peene nr2 (minu arvamus testrit kasutamata - väga raske on nii)
Postitatud: 29 Aug 2009 11:14
Postitas kapa
Pilt on nadi jah. Nr 1 ei tule mutri alt. Sinna tekib süüte lülitamisel 12V peale. Sellejärgi nagu pakkusin, et tuleb süütelukust. Nr2 tuleb generaatori seest kuskilt.