1. leht 1-st

Jama akuga

Postitatud: 06 Okt 2003 22:01
Postitas pazz
Nii asi on järgmine et mul mingi jama elekriga. Nimelt kui auto seisab nädal aega siis aku läheb ise tühjax:mad: Aku on uus “mingi diisli VARTA ja veel teine mis on Exide oma ja mõlemad jooxevad tühjax nädalaga. VARTA oma käis poes kontrollis ka ja sealt öeldi et aku korras:flaming Kui keegi oskab aidata, siis inf olex teretulnud

Postitatud: 07 Okt 2003 00:28
Postitas motamees
Katsu hankida omale tester millega saaks mõõta ampreid(kui sul seda veel pole). Kõigepealt aku juhe maha ja vaata kas sul on mingi tarbija taga. Kui sealt näed ampermeetri pealt et on vooluleke siis asu kaitsmete kallale. Ükshaaval kaitsmed välja ja ampermeeter peale. Sealt näed ära kus ahelas on leke siis kergem otsida. Kella kaitsme alt peab väike leke olema. Kui midagi muud ei leia siis võta prooviks kella kaitse välja ja oota nädal. Äkki on kelleal mingil põhjusel suurem tarbimine kui norm. Kui on peal signa siis pead ka seda katsetama.

Postitatud: 07 Okt 2003 01:03
Postitas pazz
Nuh ma lähen kolmapäev maale ja teen kindlax. Aa mul tuli siukene asi meelde et mul oli escordil sama jama ja mul on jahutus ventikas pandud lüliti alla ning vool otse akult ja escordil sama süsteem, kas äkki siin võib mingi seos olla???Infi eest Ette tänades:cool:

Postitatud: 07 Okt 2003 02:13
Postitas motamees
no ventikat peab ju kuulma kui see taha jääb. See mingi salatuli kuskil. Lääne masinatel veel geneka dioodid lähevad läbi. Siis lekib ka. Ladal ei ole kohanud sellist viga.

Postitatud: 07 Okt 2003 10:21
Postitas mess
Esialgne postitaja pazz
Nii asi on järgmine et mul mingi jama elekriga. Nimelt kui auto seisab nädal aega siis aku läheb ise tühjax:mad: Aku on uus “mingi diisli VARTA ...
See ei puutu küll aku tühjenemisse, aga dislade akud peaks nagu 24V olema, siks aga 12V elektrisüsteem

Postitatud: 07 Okt 2003 12:58
Postitas effekt
See ei puutu küll aku tühjenemisse, aga dislade akud peaks nagu 24V olema, siks aga 12V elektrisüsteem

mis jutt see on? ega siin veoki akust ei räägita. tavalisel diislil on ikka 12v, ainult ampreid tsipa rohkem. ~2 korda.:P

Postitatud: 08 Okt 2003 22:25
Postitas jeejee
mul ka sama mure, aga point selles, et aku tõmbab ööpäevaga tühjaks :( ja mitte kogu aeg, vahest on täis nädalaid ja vahest kohe nii tühi, et isegi märgutuled ainult hõõguvad :kuri kaitsmete värki proovisin ja ei leidnud mingit nii suurt voolu leket. :yllatunud

Postitatud: 08 Okt 2003 23:47
Postitas Ardi Soovik
Tavaline leke toimub ikka läbi geneka.Eriti tundlikud on ,,tabletiga,, e 05/07 genekad.
Läbivool on üldjuhul läbi dioodide vahel ka läbi mähise.Lihtsaim lahendus oleks panna mõni tugevam (50A) diood geneka ja aku vahelisele juhtmele vahele.Või remontida/vahetada genekas.

Postitatud: 09 Okt 2003 07:39
Postitas Valdz
Kui peal alarm, siis see tõmbab ka aku paari nädalaga tühjaks. Isa mul ostis uue auto, seisis paar nädalat garaazis ja siis oli vaja minna kuhugi. Keeras võtit ja startrer ei teinud midagi selle peale.

Postitatud: 18 Okt 2003 18:12
Postitas Arno
mul oli ka lekke vool (autoks 07) ja viga oli kuskil geneka harjades vahetasin terve harjasüsteemi koos tabletiga välja ja lekkevool kadus ära

Postitatud: 20 Okt 2003 08:11
Postitas 2107
Kasutage massilülitit ja probleem kaob.
PS. Diislitel on 2X12 V akut, mitte üks 24 V!

Postitatud: 20 Okt 2003 09:16
Postitas Valdz
Mul ka massilüliti peal, igati hea asi kui pikemaks garaazi seisma jätad. Aga ma ei saa koguaeg kasutada, sest alarm peal. Isegi kui viid alarmi ja pasuna juhtmed aku miinusesse, siis ukse lahtioleku lülitid ikka ei tööta = alarm kasutu.


Tee nii nagu motamees alguses ütles "+" otsa lahti ja paned testri aku + klemmi ja juhtme vahele. Siis kohe näha mitu (milli)amprit kokku tarbitakse.

Postitatud: 26 Okt 2003 14:44
Postitas berg
mul kunagi oli mingine philipsi makk... sel oli mingi loll komme aku tühjaks teha... äkki leiad sellest abi? aga ma ei saa aru kuidas diislitel alati 24 v peab olema??? isa venna diisel galantil üks aku ja 12v :puzzled:puzzled:puzzled

Postitatud: 26 Okt 2003 18:50
Postitas sigle
Pole diislitel alati 24v. on ka lihtsalt 12v kahe akuga, mis on rööbiti ühendatud(nt toyota hiace). Samas on ka masinaid, mille elektrisüsteem muidu 12v, aga starter 24v(nt Chevy Blazer; Kamazi mootoriga zil, täpsemat marki ei tea;kombain NIVA)

Postitatud: 27 Okt 2003 21:59
Postitas Laurix
aga sõiduatod diislid on ju 12v pealt...:P:lol ajate siin lapsi närvi:kuri

Postitatud: 28 Okt 2003 00:41
Postitas pazz
mudugi on diisel akusid 12V mul ju autu peal on, diisli omadel on lihtsalt ampertunde rohkem kui tavalistel