Tuled süüte alla
Tuled süüte alla
Tuled süüte alla
kuidas seda taha autox kyll mosse 2140 aga ehk on siin teadjaid mehi kes nõu annaxid kuna kogu aeg on sellega jama kord jäävad põlema kord unustan põlema panna ja ega sixilki ei olex selline väike mugavus liigne ???
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tuled soovitavalt viitega panna. muidu kui süüte sisse paned kohe tuled põlevad.. talvel suurema külmaga ei pruugi käima vändata..
Ise olen automaat tulesid teinud releega. Esimest releed tüürib akutuli - kui akutuli põleb on relee tõmbunud ja tulederelee toide katkestuses. Kui mootor käivitub siis parimal juhul kustub kohe ka akutuli
- sellest tulenevalt esimene relee pole enam tõmbunud ja selle kontaktid kommuteerivadki tulede releele toite.. 
väga lihtne
EDIT: Toide mida esimene relee tulede releele kommuteerib peab tulema süüte alt
muidu tuled seisva mootoriga töötavad..
Ise olen automaat tulesid teinud releega. Esimest releed tüürib akutuli - kui akutuli põleb on relee tõmbunud ja tulederelee toide katkestuses. Kui mootor käivitub siis parimal juhul kustub kohe ka akutuli


väga lihtne

EDIT: Toide mida esimene relee tulede releele kommuteerib peab tulema süüte alt

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vaadake ka: http://gena-tallinn.narod.ru/autotuli1.gif
Tüürijana võib muidugi kasutada ka õli märgutule andurit, kellel see on.
Tüürijana võib muidugi kasutada ka õli märgutule andurit, kellel see on.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Selle skeemi puhul ei saa kasutada õlitule andurit (kui just vahereleed ei pane). Õliandur tüürib massi aga laadimise lambi relee tüürib plussi.Esialgne postitaja 2107
Vaadake ka: http://gena-tallinn.narod.ru/autotuli1.gif
Tüürijana võib muidugi kasutada ka õli märgutule andurit, kellel see on.

C
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ma ise kasutan overspeedi pakutud skeemi. Hea õkonoomne lahendus. Kuna ma ei tahtnud auto välisilmet rikkuda päevatuledega kasutasin ma päevatuledeks auto originaaltulesid. 02el on ju gabariit ja suund eraldi tule sees. Peadulede sees on ka gabariidituleaugud (011e tuleelemendid). Sinna sisse panin 25w halogeenpirnid. Sokkel on sama mis armatuuripirnil. Neid kasutatakse mootorrataste suunatuledes, mis on hästi väiksed (nt. Harlid) Neid pirne on müüa poodides ja maksavad umbes 25EEKi tükk.
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Õli tulega on selline jama, et see kustub veidi enne mootori käivitumist. talvel peab peale õlitule kustumist veel ca sek käivitama aga see oleneb ka mootorist..Esialgne postitaja 2107
Tüürijana võib muidugi kasutada ka õli märgutule andurit, kellel see on.
ja kellel geneka tuld pole võib tüürida ka otse genekast läbi dioodi.. aga siis tuleb natuke kompunnida

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Vabandust, et tõstan nii vana teemat, kuid milline see overspeedi skeem välja näeb?Algselt postitas: motamees
Ma ise kasutan overspeedi pakutud skeemi. Hea õkonoomne lahendus. Kuna ma ei tahtnud auto välisilmet rikkuda päevatuledega kasutasin ma päevatuledeks auto originaaltulesid. 02el on ju gabariit ja suund eraldi tule sees. Peadulede sees on ka gabariidituleaugud (011e tuleelemendid). Sinna sisse panin 25w halogeenpirnid. Sokkel on sama mis armatuuripirnil. Neid kasutatakse mootorrataste suunatuledes, mis on hästi väiksed (nt. Harlid) Neid pirne on müüa poodides ja maksavad umbes 25EEKi tükk.
Kas neid 25W pirne võib peatuledesse panna ilma releedeta-värkideta? Mõte oli armatuurivalgus viia üldise lüliti alla ning vabaksjäänud lülitit kasutada päevatulede lülitamiseks.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Muuseas ülevaatusel üteldi ,et park tuled peavad põlema ka siis ,kui süüdet sees pole. Sellex tuleb kogu tulede asi ajada sellisesse seisu ,et aind lähituled ja kaugtuled läävad ise põlema ( koos park tuledega) kui süüde sisse panna ning lisa lüliti sellex ,et kui vaja ,siis parke põlema panna.Või siis üldse lüliti ära kaotada ja teha relee peale nii ,et kui vaja tulesid ,siis saab neid lülitist lülitada ( kui süüdet pole) süüte keelamisel läävad lähituled põlema)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Huvitav-huvitav. Minu mäletamist mööda oli Overspeedil pandud skeem üles siia. Nüüd kogu krempel kadunud.Algselt postitas: Raxo
Vabandust, et tõstan nii vana teemat, kuid milline see overspeedi skeem välja näeb?
Kas neid 25W pirne võib peatuledesse panna ilma releedeta-värkideta? Mõte oli armatuurivalgus viia üldise lüliti alla ning vabaksjäänud lülitit kasutada päevatulede lülitamiseks.
Need pisikesed halogeenid ei vaja vahereleed. Mul küll ikkagi nad relee pealt, sest relee automaatselt paneb päevatuled põlema. Relee saab impulsi aku laadimistule releelt. Tagatuled saavad läbi vahereleede (saab ka dioodidega aga nendega langeb valgustugevus) toite päevareziimil ilma numbrivalgustuseta. Selgemalt siis, päeval hakkavad automaatselt põlema ainult neli pirni. Kaks eest ja kaks tagant. Ei mingeid muid (armatuuri valgustus, märgutuli armatuuris) tarbiaid. Veel üks relee võtab toite päevatuledelt maha, kui lülitada sisse põhituled. Eeskirjade järgi ei tohi päevatuled põhituledega koos põleda.
Sinu pakutud mõttest ei saa ma hästi aru. Mis mõte siis asjal on, kui ikkagi ise lülitama peab. Vaid koormuse vähendamise pärast? Pane siis ikka automaatika alla juba.
C
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Koormuse vähendamist mõtlesingi.Algselt postitas: motamees
Sinu pakutud mõttest ei saa ma hästi aru. Mis mõte siis asjal on, kui ikkagi ise lülitama peab. Vaid koormuse vähendamise pärast? Pane siis ikka automaatika alla juba.
Teisel Ladal on tulede automaatika, kuid seal ei saa lülitada parktulede peale, kui auto käib. Kuid eks erinevaid süsteeme ole palju.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Aga mis siis tuled esimeste park tuledena kasutuses on, kas suuna tuled? Ma tahaks ka oma originaal elektriskeemiga 02-le päevasõidutulesid. Pole ju mõtet päeval elektrit asjatult raisata, see avaldab mõju ju bensiini kulule ja pirnide elueale.Algselt postitas: motamees
Ma ise kasutan overspeedi pakutud skeemi. Hea õkonoomne lahendus. Kuna ma ei tahtnud auto välisilmet rikkuda päevatuledega kasutasin ma päevatuledeks auto originaaltulesid. 02el on ju gabariit ja suund eraldi tule sees. Peadulede sees on ka gabariidituleaugud (011e tuleelemendid). Sinna sisse panin 25w halogeenpirnid. Sokkel on sama mis armatuuripirnil. Neid kasutatakse mootorrataste suunatuledes, mis on hästi väiksed (nt. Harlid) Neid pirne on müüa poodides ja maksavad umbes 25EEKi tükk.
Kas kuidagi esimesi tulesid ei saa poole võimsusega tööle panna? (halogeen pirni eluiga pidavat pikenema kui ta väiksema pingega töötab)
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
lugesin teie keerukat elektrotehnilist juttu ja mõtlesin kuda endal on.
kui lülitan tuled sisse ja süütevõti on esimeses asendis (s.t. rool lukus) siis tuled põlevad. kui keeran võtme teise asendisse siis tuled kustuvad aga samas saan ka võtme kätte. sellisel variandil ei ole tõenäoliselt seda viidet (pole neid tulesid jälginud) ja ka rooli ei saa lukku panna. kuid hea on siiski see et kui sõites lühikesed otsi siis ei pea kogu aeg muretsema kas tuled ikka said põlema või mitte.
mis aga puutub viite vajalikusesse siis ei peaks sõitma ringi sellise akuga mis mitu korda päevas laadimist vajab.
minu puhul pani sõna sekka elektrikauge inimene ja arvatavasti ma avastasin uuesti jalgratta........
kui lülitan tuled sisse ja süütevõti on esimeses asendis (s.t. rool lukus) siis tuled põlevad. kui keeran võtme teise asendisse siis tuled kustuvad aga samas saan ka võtme kätte. sellisel variandil ei ole tõenäoliselt seda viidet (pole neid tulesid jälginud) ja ka rooli ei saa lukku panna. kuid hea on siiski see et kui sõites lühikesed otsi siis ei pea kogu aeg muretsema kas tuled ikka said põlema või mitte.
mis aga puutub viite vajalikusesse siis ei peaks sõitma ringi sellise akuga mis mitu korda päevas laadimist vajab.
minu puhul pani sõna sekka elektrikauge inimene ja arvatavasti ma avastasin uuesti jalgratta........
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vanadel lukkudel tuli võti välja kahes asendis. Uumatel kaotati see vahepealne võtme väljavõtu võumalus ära. Keskmine asend aga on kõigil (garage) ja selles asendis enamus tarbiaid väljas.
Ostsin oma 02 jaoks uue luku poest. Natuke hiljem leidsin komisjoni poest sellise vanemat (aga täiesti uus) tüüpi süüteluku. Viisin oma ilusas pappkarbis luku komkasse, kus müüa selle heameelega ümber vahetas (ilus pakend ju).
Kuu aega hiljem ostis Overspeed selle sealt komkast ära. Odavam ju, kui tavapoes. Muidu oleks ta pidanud omale varuvõtit valmistama minema.
Ostsin oma 02 jaoks uue luku poest. Natuke hiljem leidsin komisjoni poest sellise vanemat (aga täiesti uus) tüüpi süüteluku. Viisin oma ilusas pappkarbis luku komkasse, kus müüa selle heameelega ümber vahetas (ilus pakend ju).


C