1. leht 1-st

Süüteküünlad.

Postitatud: 01 Mai 2008 15:34
Postitas SexSix
VAZ-ile,LADA-le soovitatakse panna paljude erinevate tootjate süüteküünlaid.Erinevad tootjad ja ka erinevad "koodid",tähised süüteküünladel.
Umbes nii:A17DV(vene tähed)=N10Y(Champion)=W175T30(Bosch)=W7D(C)(Bosch)=BP6ES(NGK).
Kas keegi seletab lahti W(Bosch),7(Bosch),D(Bosch),uuematel lisaks C(Bosch) või näiteks 6(NGK).Mida need tähendavad?

Postitatud: 01 Mai 2008 16:39
Postitas logman
Number näitab hõõgarvu.
No NGK omal saab selle numbri järgi orienteerivalt vaadata, milliselt forsitud mootorile ta sobib.
Et siis kas kuum või külm küünal.
Ise olen kasutanud BP5ES'i vene ajal A-76 jaoks ja hiljem BP6ES'i tõstetud surveastmega mootoris ja 95-ga sõites.
BP7ES ja ülespoole peaks siis olema juba valusamate mootorite rida.

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=67659

Kuugelda selle /hõõgarvuga/ ise edasi.

Postitatud: 21 Sept 2010 14:17
Postitas overspeed
http://www.ngk.de/Download.4019.0.html

Laadige alla kataloog "Passenger car catalogue 2009-2010"
ning kui läbi sirvitud peaksite leidma vastused oma küsimustele (markeeringu seletus, höögarvu tähendus, vördlustabelid teiste markidega, täpsed andmed Lada autode küünalde valikus, jne.)

Vanemates kataloogides oli veaotsingu seletus süüteküünalde järgi, tollest kataloogist kunagi kritseldasin sellise asja skänneriga valmis: http://www.hot.ee/overspeed/

Kellel lisa huvi NGK süüteküünaldele, siis säält leiab katalooge eraldi masinatele: muruniidukid, murutraktorid, mootorsaed, paadimootorid, lumesaanid, jne. Valides erinevaid keeli pakub Download all erinevaid katalooge, kataloogid on enamus multikeelsed ja pildid koos margi ning mudeliga on ühesugused köigis keeltes:
http://www.ngkntk.de/


[Muudetud: 21-9-2010 overspeed]

Postitatud: 22 Sept 2010 13:56
Postitas maalo
BP6ES on Mazda tehaseküünal 1992-2001, sobib väga heasti. Ma oma Ladale panin lausa V6 küünlad. isegi kasutatud küünlad olid paremad, kui need uued vene küünlad. Mina muidugi panin ka Sierra küünlajuhtmed, head pehmed ja taluvad paremini. Need Vene omad jällegi lähevad maru kõvaks.
BP6ESi sädevahe on 0.8mm, originaal on.. oot vaatan raamatusse.. 0.5-0.6mm. Samas, 0.8mm käis paremini, ühtlasemalt ja kütusekulu mõistuse piires.

Postitatud: 09 Dets 2010 21:06
Postitas reiner
2-3 talve lumeraja masinal olid peal sellised süüteküünlad nagu Bosch Platin R1. Alles jäi neist nii palju:
Pilt

Viga vist karpas ja täpsemalt küttesegus?

Postitatud: 15 Dets 2010 22:56
Postitas matzz
Näha on ju, et asi on segus, kolmel küünlal on segu mõnusalt rikas, teisel küünlal on segu veidi parem. Kas küünla elektrood on nagu ära sulanud :yllatunud ? Või millised need originaalis on. Vahe on ka metsikult suur ikka.

Küsimus veel teemasse, kas kellegil oleks võimalik laenata korra prooviks mingeid kõvemaid küünlaid Saue/Tallinna läheduses ? Keeraks korra peale, vaataks kas töötavad ilusti. Ostsin mingid kolme otsaga küünlad, nendega paugub ja ei käi korralikult. Tavalise karpa mootoriga sixil ei ole probleemi, töötavad kenasti.

[Muudetud: 15-12-2010 matzz]

Postitatud: 16 Dets 2010 20:44
Postitas PuZuP
Unusta need kolme ja enama otsaga küünlad ära. NGK seitsmed või kaheksad ja kui neid ära ei uputa, siis töötavad väga edukalt.

Postitatud: 16 Dets 2010 22:18
Postitas reiner
Nonii, mis nüüd välja tuli. Need Boschi küünlad ongi sellised, lihtsalt antud isenditel vahed liiga suured. Pidavat olema hirmkallid ja leida võib neid MB kapoti alt..

Postitatud: 17 Dets 2010 21:56
Postitas Sage
Täesti tavalised platinum küünlad :) Civic type-r il ka originaalis need...või olid isegi mingid iridium küünlad.....;)

Erinevused.

Postitatud: 24 Jaan 2011 12:14
Postitas SexSix
Süüteküünlad erinevad veel sellepoolest, et kui pikk on elektrood. Kas on tasa keermega või ulatub natuke välja.