1. leht 1-st

Ökonomeeter ja bensukuluandur.

Postitatud: 14 Juun 2003 21:52
Postitas Valdz
Tekkis plaan mingi ökonomeeter endal peale aretada.

Aga kuidas see töötab?
Kas mitte 07 export variandil seda originaalis polnud?
Kas sissepritsega autol saadakse bensukulu mingi anduriga (olen kuulnud et mõõdab õhu tarbimist) või sissepritse juhtimisest?

Esialgu aitab.:D

Postitatud: 15 Juun 2003 19:26
Postitas ussloom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

Postitatud: 17 Juun 2003 11:29
Postitas olaaf
ega keegi ei tea kust seda vaakummeetrit saada? olen küsinud mitmetest poodidest. vastus negatiivne :(

Postitatud: 17 Juun 2003 12:23
Postitas 2107
Lammarist 07 või 08 armatuurist äkki.

Postitatud: 17 Juun 2003 18:30
Postitas olaaf
oled sa näinud mõnes lammaris eksport 04/07-t
usun, et mitte.
peab minma lada keskusse pärima. palju see junn ikka maksab. :lol

Postitatud: 18 Juun 2003 14:35
Postitas viaccess
Biltema katalogis on kindlasti

Postitatud: 18 Juun 2003 17:00
Postitas 2107
Misjaoks ta eksport peab olema?Mingi 1987 alates on ju 07-l teine armatuur ilma õlimanomeetrita ja ECON seieriga.Minu omal on ka ja pole mingit eksporti.

Postitatud: 19 Juun 2003 19:41
Postitas Mike
Mul 01 on samuti 07 sisu koos õkonomeetriga. Pikka otsa hea lasta. Hoiad 5 käiguga ökonomeetri rohelise ala keskel või tiba üle siis saad 120 uhada ja kütuse kulu 7-8 l/100km.

Postitatud: 19 Juun 2003 21:59
Postitas mess
Vabandan, et teemat risustan, aga Mike mis ülekanne sul on? Kas kopika originaal või mõni kiirem?

Postitatud: 19 Juun 2003 22:43
Postitas Ardi Soovik
Pakun 100kr.eest 2141 näidikuteplokki,seal nii tahhokas kui ka ökonomaiser küljes.
07-l alates 87 jah on õlimanomeeter ökonomaiseriga asendatud,kuid õlimanomeeter on iga kell olulisem riistapuu.Ökonomaiser näitab vaid seda kui kõvasti gaasipedaalile hetkel vajutad ja seda tunned ka oma jalaga.

Postitatud: 21 Juun 2003 01:15
Postitas PuZuP
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...:puzzled

Postitatud: 25 Juun 2003 12:15
Postitas olaaf
Esialgne postitaja PuZuP
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...:puzzled
üldjuhul pannakse see nn kummitoru ikka sisselaske kollektori külge. seal selleks spetsiaalne torijupp (mitte kõigil kollektoritel)
mis rolli mängib jagaja
jagaja ikka katkestab ja jagab:puzzled:puzzled mis sulle selgusetuks jääb.

Postitatud: 25 Juun 2003 22:20
Postitas Mike
Esialgne postitaja PuZuP
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...:puzzled
Värk selline, et jagaja eelsüütenurka koormusest tingituna reguleeritakse hõrendusega allpool drosselklappi ja seda sama vaakumit kasutatakse ka ökonomeetri timmimiseks. Kui sul on aint tsentrifugaal korrektsiooniga jagaja, siis on see sinu mure. Mida rohkem on drosselklapp lahti seda suurem koormus ja seda varasem süüde.