Tekkis plaan mingi ökonomeeter endal peale aretada.
Aga kuidas see töötab?
Kas mitte 07 export variandil seda originaalis polnud?
Kas sissepritsega autol saadakse bensukulu mingi anduriga (olen kuulnud et mõõdab õhu tarbimist) või sissepritse juhtimisest?
Misjaoks ta eksport peab olema?Mingi 1987 alates on ju 07-l teine armatuur ilma õlimanomeetrita ja ECON seieriga.Minu omal on ka ja pole mingit eksporti.
Mul 01 on samuti 07 sisu koos õkonomeetriga. Pikka otsa hea lasta. Hoiad 5 käiguga ökonomeetri rohelise ala keskel või tiba üle siis saad 120 uhada ja kütuse kulu 7-8 l/100km.
Pakun 100kr.eest 2141 näidikuteplokki,seal nii tahhokas kui ka ökonomaiser küljes.
07-l alates 87 jah on õlimanomeeter ökonomaiseriga asendatud,kuid õlimanomeeter on iga kell olulisem riistapuu.Ökonomaiser näitab vaid seda kui kõvasti gaasipedaalile hetkel vajutad ja seda tunned ka oma jalaga.
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele
aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada
edu
ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele
aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada
edu
ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...
üldjuhul pannakse see nn kummitoru ikka sisselaske kollektori külge. seal selleks spetsiaalne torijupp (mitte kõigil kollektoritel)
mis rolli mängib jagaja
jagaja ikka katkestab ja jagab:puzzled:puzzled mis sulle selgusetuks jääb.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele
aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada
edu
ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...
Värk selline, et jagaja eelsüütenurka koormusest tingituna reguleeritakse hõrendusega allpool drosselklappi ja seda sama vaakumit kasutatakse ka ökonomeetri timmimiseks. Kui sul on aint tsentrifugaal korrektsiooniga jagaja, siis on see sinu mure. Mida rohkem on drosselklapp lahti seda suurem koormus ja seda varasem süüde.