1. leht 2-st

säde kadunud

Postitatud: 04 Juun 2007 00:31
Postitas sohne
Mure selline, et süütepoolini vool jõuab aga edasi ei tule midagit. Kõrgepingekaabel on korras. Kas kindel, et süütepool on vigane?
Auto on seisnud 20 aastat ja ei ole teada, kas tolleaegne omanik mõtles mõne salalüliti välja või mitte, eeldan, et kui vool tuleb juba poolini ära, siis salalülitit ei ole!??
auto on 72aasta 01

Postitatud: 04 Juun 2007 00:41
Postitas motamees
Eeldus on vale. Salalüliti võib panna ka kontakti juhtme külge, nagu oleks kontaktid pidevalt koos. Lülitatakse massi siis.
Jagaja kontaktid võivad olla ka lihtsalt oksüdeerunud.

Postitatud: 04 Juun 2007 00:50
Postitas sohne
mõlemale pooli klemmile jookseb üks juhe.
üks süütelukust, teine jagajast ;)

Postitatud: 04 Juun 2007 07:55
Postitas Indy
Ühenda kontrollamp jagajasse mineva juhtme külge,võta maha jagaja kaas ja lahuta kontaktid,kontaktide avamisel peab kontrollamp põlema.

Postitatud: 04 Juun 2007 13:47
Postitas hautz
Algselt postitas: Indy
Ühenda kontrollamp jagajasse mineva juhtme külge,võta maha jagaja kaas ja lahuta kontaktid,kontaktide avamisel peab kontrollamp põlema.
see asi nagu vastupidi pole v?:sein

[Muudetud: 4-6-2007 hautz]

Postitatud: 04 Juun 2007 17:18
Postitas sohne
ükskõik mispidi see ka ei olnud, toimis ja vilkus tuleke nii nagu vaja...
pärast uue pooli installatsiooni saime ka sädeme kätte aga motot käima ikkagi ei saanud

Postitatud: 04 Juun 2007 17:31
Postitas Indy
Et mootor käivituks on vaja kaks asja: bensiin ja säde peavad õigel ajal kokku saama...:D
Edasi toimi nii vt.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 4#pid15947
Edu!!!


[Muudetud: 4-6-2007 Indy]

Postitatud: 07 Juun 2007 10:42
Postitas sohne
Ja nii nad kohtusid: isane terav sinine säde ja emane hõrk bensiiniaur. Plaks-plaks ja moto käib...
Süütepool andis pika seismise järel otsad.



[Muudetud: 7-6-2007 logman]

Postitatud: 17 Nov 2007 12:40
Postitas mummik
kui arvad,et salalüliti.siis on ju lihtne:vaata kas süütepoolis tulev madalpinge juhe on jagajaga ühendus4es.selle juhtme vahele on tavaliselt pandud ka salallukk? kui vool tuleb juba jagajasses.t. liiguta kontakte ja kas on säde olemas.siis kui on,võib voga olla ka rootoriss.t. rootori kaitses.

Postitatud: 17 Nov 2007 12:47
Postitas mummik
ja veel kui sade on nõrk ja punakas,või kui kontaktide vahel on SUUR SÄDELEMINE,siis vibb ka olla kondegas vigane.ja juhtub ka nii,et ei löösurve all läbi küünalde.vata ka jagaja kaane alla.ka sealt võib imesi leida.muide pimedas on hea näha,kus üle viskab,kui mootor töötab.Nii,et jõudu uurimisel.

Postitatud: 17 Veebr 2009 22:20
Postitas carl93
Kas sädeme jaoks on vaja neid releesi kapoti all.Igastahes säde on kadunud, süütpool terve, sinna süütepooli pluss juhtmele ei tule voolu peale.Tegu siis 03-mega.Kõik siis pärast seda, kui olin kõik releed eemaldanud, ning süütepooli ka. Ning mootori laiali lammutanud.Nüüd uuesti kui moto peal ei ole sädet.

Postitatud: 22 Veebr 2009 13:56
Postitas hautz
Algselt postitas: carl93
Kas sädeme jaoks on vaja neid releesi kapoti all.Igastahes säde on kadunud, süütpool terve, sinna süütepooli pluss juhtmele ei tule voolu peale.Tegu siis 03-mega.Kõik siis pärast seda, kui olin kõik releed eemaldanud, ning süütepooli ka. Ning mootori laiali lammutanud.Nüüd uuesti kui moto peal ei ole sädet.
Ei ole vaja,kui on kontaktsüüde peal.
Geneka küljes juhtmed on paigas?
Süüte sissepanemisel märgutuled lähvad põlema?

Postitatud: 08 Sept 2009 14:13
Postitas Athlon
Ei hakka uut teemat tegema.
Autoks 06 ja käima läheb kenasti, natuke aega töötab ka kenasti aga mingi aja pärast hakkaks nagu säde ära kaduma ja tahokas kukub nulli. Päris välja ei jõua surra ja siis jälle töötab. Vähe aja pärast jälle sama jama. Küünlad kontrollitud, juhtmed ka ja jagaja on uus.
Enamus kordadest tekib just siis kui gaasi anda. Oskab keegi ehk öelda mis sellist asja tekitada võib ?
Mootor on peaaegu uus, st 5500 km sõitnud ja enne seda oli tavoti sees, ja usun, et mootor ise korras ja asi kuskil elektris niipalju kui seda Sigulitel on.

[Muudetud: 8-9-2009 Athlon]

Postitatud: 09 Sept 2009 17:59
Postitas Athlon
Ei oska keegi aidata ?
Süütepool võib sellist asja teha ?

Postitatud: 09 Sept 2009 22:18
Postitas zerosix
Terava pilguga võid ka karburaatorit vaadata, kui sellised sümptomid on. Kui tahab välja surra siis tundub nagu ei saaks bena kätte. Kui vea kätte saad siis räägi mis viga oli.

Postitatud: 09 Sept 2009 22:43
Postitas Athlon
Ma neid kruve sättida ei oska. Et tööle hakkaks. Olen otsingut kasutanud aga mida mis juhul keerama peab ma aru pole saanud kuigi rumalaks ennast just ei pea.
Mõtlesin, et proovin homme teist karburaatorit. Mis vähemalt varem töötas kenasti. Mõlemad 05-e omad.
Natuke rumal küsimus nüüd aga kus on mootoril kirjas mis töömahuga see üldse on :D
Sisselaske vahetasin ära kuna sellel ei olnud pidurivõimendi jaoks vajalikku otsa ja seal kirjs oli 2101. 1.2 siis ? Üllatavalt hästi liigub sel juhul.
Igaljuhul vahetan karburaatori ära ja annan tead mis muutus ja mis mitte. Tundus lihtsalt, et nagu säde kaoks ära kuna tahhomeeter kukub lihtsalt nulli ja siis hakkab kohe uuesti kenasti tööle. Auto sureb ka vahepeal ära loomulikult.

Postitatud: 10 Sept 2009 20:01
Postitas Athlon
Vahetasin täna bensu filtri, bensupumba ( uued, olid lihtsalt olemas ) ja karburaatori teise vastu aga nüüd hakkas tossama ja veel ebaühtlasemalt käima. Kuigi tundus, et enam sellist asja ei olnud, et järsku välja suri ja kohe käivitus uuesti. Oskab keegi veel midagi kommenteerida ?

Postitatud: 11 Sept 2009 15:09
Postitas Mel
Auto saab äkki suuremas koguses õhku kuskilt lisaks? Kas karpa, vaakumvoolikud jms ikka peavad?

Postitatud: 12 Sept 2009 17:23
Postitas Athlon
Täna vahetasin vana karpa peale tagasi. Puhastasin ja pesin puhtaks ning panin peale. Enam ei tossa ja kohapeal töötab paremini. Kohe palju paremini.
Aga nii kui gaasi vajutada siis sureb järsku ära, tahokas nullis ja sekundi jooksul käivitub uuesti.
Karbussil uus tihend vahel ja pingutasin korralikult, bensutorule ostsin uued klambrid kõik, uus õhufilter. Praegu ainult süütepool vahetamata aga on öeldud, et see ei saaks nii teha, et tuleb ja läheb. Ehk siis pole asi elektris ikka ja asi ikkagi karbussis kinni. Ei oska ise nende kruvidega seal midagi peale hakata ka.
Imelik on lihtsalt see, et tahokas kukub väga kiirelt ja järsku alla.

Postitatud: 12 Sept 2009 18:51
Postitas Edel
Tahhokas on süütesüsteemiga ühenduses ja kui see gaasi vajutamisel nulli kukub ning mootor välja surra tahab,võib kahtlustada süütesüsteemis puudulikku kontakti. Äkki ei anna kere ja mootori vaheline massjuhe korralikult ühendust? Sel juhul võib niivisi vigurdada.