point oli algselt selles,et kõrvetas kontakte läbi.sai vahetatud kondekaid, lihvitud kontakte,jne aga tolku ei miskit.sai siis vähe kirjandust uuritud ja oma mälus sobratud ja leidsingi lahenduse! gaz53 ja zil-idel on süüte transistorblokk(küsige vanematelt autojuhtidelt,nad peaksid teadma küll)seda annab väga lihtsalt peale aretada.4juhet ära ühendada ja kondekas küljest ära.originaalis peaks olema ka eeltakistid(umbes sellised nagu mossedesüütepoolidel),aga neid pole mõtet panna,säde jääb lahjem.muidugi peaks ära vahetama ka süütepooli(kontaktivaba süsteemi oma vastu.n.t. 08-j.m.v.mida ta siis juurde andis?1/kontakte enam ei lõhkunud,kuna takistus kontaktide vahel on väike.2/kontaktide vahelise väikese takistuse tõttu annab süütepool kõvema matsu välja ja mootorikäik muutus ühtlasemaks+jõudu tuli juurde. hea asi on ka see,et kui peakski elektronblokk otsad andma,siis tõsta üks juhe ringi ja kruvi kondekas külge tagasi.nii saabki edasi sõita,kuigi see blokk pidi suht töökindel asi olevat. kui kellelgi huvi on siis püüan ka üles joonistada skeemi ning annan bloki markeeringu,peast ei mäleta. mul endal on see süsteem juba aastapäevad toiminud ja soovitan soojalt teistelegi!!!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Asja nimi peaks olema TK-102 ja mõõdud on umbes 10x15x5 cm. saada peaks olema igas vene veoautode juppe müüvas poes. PS. Kardab kuuma! Kindlasti peab olema asja kirjeldus K.Aleksiuse raamatus Autode elektriseadmed.
mõtlesin,et ei hakkagi joonistama-kirjutada on lihtsam.sellel transistorlülitil on 4 otsa(vasakult paremale lugedes.juhul kui hoiate klemmid endapoole muidugi).1on M see läheb massi.2 on K see tuleb ühendada süütepooli klemmiga kuhu jookseb süütelülitist tulev toitejuhe.3 on märgistuseta klemm,see ühendage süütepooli teise klemmi külge(sinna kus ennem oli juhe mis läks kontaktidesse).4 on P selle alt läheb kontaktide peale.ärge siis unustage kondekat küljest ära kruvimast!kui midagi jäi segaseks,küsige üle,võiotsige kuskilt raamat- Kalju Aleksius."Autode elektriseadmed."üks väga hea raamat!soovitansoojalt!!!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
gaz-id zil-id sõidavad nendega sadu tuhandeid. Mis seal kahtlast on :puzzled:puzzled
pealegi on zil il ju v8 mootor see tähendab, et koormus ju kõvasti suurem kui r4-jal
eks tuleb endal ära proovida ege enne ei tea
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
mul endal pole aasta jooksul küll probleeme olnud.kindlasti tuleb originaal süütepool vahetada kontaktivaba süütesüsteemi oma vastu.minuteada ei tohiks vene ja lääne omadel suurt vahet olla,aga selle koha pealt päris mürkki võtta ei riski.ise panin 53-e pooli,kärab küll!seda mõtlesin isegi,et 4 silindrilisel mootoril on sel kopsikul koormus väiksem,järelikult peaks vastu pidama küll!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
pealtnäha on nad ühesugused küll,aga ühel on primaarmähise üks ots massis,teisel mitte ja mähise keerdude arv pidi kah erinev olema.kui vahetamatta jätta,pidi selle kopsiku tuksi keerama.pealegi annab kontaktivaba kõvema litaka välja.
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
aga mul selline küssa et kas 08 süütepooli vuib panna kontaktidega süsteemi külge......08 teatavasti kontaktivaba jagajaga
ma siin ennem olen nagu arusaand et vuib panna küll aga nüüd siin teie kutu pääle jäin motlema, 08 süütepooli panen selleks et see annab kõvemat matsu
põhimõtteliselt saab panna küll mul endalgi on selline mõte pähe tulnud,kuid räägitakse ,et see pidavat jälle omakorda pooli tuksi panema, kuid mürkki võtta ei julge!!!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
aga kas see varjant ei ole kergem: 08süütepool, Niva kontaktivaba jagaja, 08 komutaatorplokk , siis veel ostad sobivad juhtmed sinna vahele (lada poest) ja ongi kõik . Maksma see läheks . ... süütepool 190.- komutaatorplokk ~200.-
jagaja ~300.-
+juhtmed
Esialgne postitaja asjamees
aga kas see varjant ei ole kergem: 08süütepool, Niva kontaktivaba jagaja, 08 komutaatorplokk , siis veel ostad sobivad juhtmed sinna vahele (lada poest) ja ongi kõik . Maksma see läheks . ... süütepool 190.- komutaatorplokk ~200.-
jagaja ~300.-
+juhtmed
muidugi on kõige parem üldse kontaktivaba süsteem-jagaja,kommutaator,süütepool-see minu pakutud varjant on tiba parem kui tavaline originaal.kuigi jah,eelmine nädala vahetus kooles süütepool ära.tegelt see oligi üks vana rape.nüüd on mul jälle originaal,aga ainult ajutiselt!!!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy