soojendusega tagaklaas...
soojendusega tagaklaas...
soojendusega tagaklaas...
Tere,
Võtsin ühelt 03-lt maha soojendusega taguklaasi, et see 06-le panna aga see 03 on mingi 7 aastat seisnud (pool sellest ajast väljas), sisu on natuke hallitanud ja klaasi soojendus triibud on karedad ja pruunid nagu roostes vms.
Kas järgi ühendades võivad triibud läbi põleda või peaks need mingi nipiga ära puhastama?
Millise süüteluku klemmi alt peaks voolu võtma, et see hakkaks tööle peale veerand pööret?
Tänud...
Võtsin ühelt 03-lt maha soojendusega taguklaasi, et see 06-le panna aga see 03 on mingi 7 aastat seisnud (pool sellest ajast väljas), sisu on natuke hallitanud ja klaasi soojendus triibud on karedad ja pruunid nagu roostes vms.
Kas järgi ühendades võivad triibud läbi põleda või peaks need mingi nipiga ära puhastama?
Millise süüteluku klemmi alt peaks voolu võtma, et see hakkaks tööle peale veerand pööret?
Tänud...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Miks peaks tagaklaasi soojenduse sisse lülitama just süütelukk?
Lülitit kuskile installida on ju palju lihtsam ,et siis ka soojendust vastavalt vajadusele kasutada.
Kõigepealt tee kindlaks ,kas kaadervärk ka töökorras on. Üks lihtsamaid mooduseid selleks on ,et aseta klaas "kõhuli" niiskele murule. Mõne aja pärast on ta altpoolt udune. Nüüd vead akult juhtmed klemmidele ja paistabki ära ,kas triibud töötavad või kui palju neist töös on.
Triipe kraapida ei maksa ,sest nii võivad ühendused katkeda.
Lülitit kuskile installida on ju palju lihtsam ,et siis ka soojendust vastavalt vajadusele kasutada.
Kõigepealt tee kindlaks ,kas kaadervärk ka töökorras on. Üks lihtsamaid mooduseid selleks on ,et aseta klaas "kõhuli" niiskele murule. Mõne aja pärast on ta altpoolt udune. Nüüd vead akult juhtmed klemmidele ja paistabki ära ,kas triibud töötavad või kui palju neist töös on.
Triipe kraapida ei maksa ,sest nii võivad ühendused katkeda.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selleks on ju müügil kontrollambiga lülitid. Isegi lada klaasisoojenduse originaalklahvil on lamp sees.
Muide ,süütelukul on ju null- (algasend ,püsti) ,veerand- (risti) ,poolring- (punased tuled ,süüde) ja starteriasend. Minu mälu järgi veerandasendis on kõik tarbijad ,mis läbi luku käivad ,välja lülitatud ja sellesse asendisse ei saagi midagi järgi panna. Targemad parandagu kui eksin.
Vähemalt minu pillil oli lukku natuke moditud nii ,et sai ka võtit ristiasendis lukust kätte. Väga mugav ,sest nii ei jäänud tuled põlema ,kui unustasin neid parkides välja lülitada ja polnud kunagi hirmu ,et läbi luku vool maha jookseks e. tarbijaini jõuaks.
Muide ,süütelukul on ju null- (algasend ,püsti) ,veerand- (risti) ,poolring- (punased tuled ,süüde) ja starteriasend. Minu mälu järgi veerandasendis on kõik tarbijad ,mis läbi luku käivad ,välja lülitatud ja sellesse asendisse ei saagi midagi järgi panna. Targemad parandagu kui eksin.
Vähemalt minu pillil oli lukku natuke moditud nii ,et sai ka võtit ristiasendis lukust kätte. Väga mugav ,sest nii ei jäänud tuled põlema ,kui unustasin neid parkides välja lülitada ja polnud kunagi hirmu ,et läbi luku vool maha jookseks e. tarbijaini jõuaks.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Aga pane siis lähitulede alla...Algselt postitas: khl
lüliti oleks ikka tulnud (udutule lüliti), see võtme värk oleks lihtsalt selleks, et soojendus sisse ei ununeks. Ega see soojendusele halba ei tee kui ta sisse jääb nt ööseks?
Muidu kui paned lülitiga siis tee nii et tööle hakkab AINULT koos süütega....
Jupid Venemaalt!
-
pprophecy6-6-6
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
pprophecy6-6-6
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
kuskohast sellist asja leida võib... oleks kah hädasti vaja seda soojendust remontida kuna 2 triipu ainult töötab ja midagi ei näe praegusel ajal aknast väljaAlgselt postitas: Prophecy6-6-6
Kui traadid ühendust ei anna siis selleks on auto poes müüa metallic marker vms traatide parandamiseks
ja kuidas kontrollida kus kohas täpselt see katkine koht triibul on
oleks väga tänulik info eest
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Vene ajal oli õpetus et kuidas rauapuru ja Moment liimi seguga seda parandada. Klaasi väljapoole pannakse magnet ja siis katkise koha määritakse selle seguga... Ei tea vaid kas saab asja korda või mitteAlgselt postitas: motamees
6 aasta tagune spetsvahend (super ataki suurune tuub maksis 60eek) triipude paikamiseks igastahes tulemust ei andnud.
Katkised kohad on silmaga näha.

Jupid Venemaalt!
-
pprophecy6-6-6
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
ggigull
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
- Asukoht: saku vald
- Autod: VAZ 2105
Johhaidii no kui tahta siis võib igasugu vastuseid välja lugeda (mõnel väga avar fantasiamaailm), mina tahtsin selle postitusega öelda seda, et klassikute esiklaasid on omavahel identsed ja taguklaasid on omavahel identsed ei viitsinud pikalt kirjutada aga mis teha kui mõni lihtsalt aru ei saa. Ja 05 klaasid sobivad 06 ele.Algselt postitas: w2rkEsi ja tagaklaas küll sarnased ei ole :lol:lol:lolAlgselt postitas: gigull
Klassikute (sedaankered) taga ja esiklaasid on omavahel identsed.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kusjuures klaasi (ja peegli)soojenduse ühendamisel oleks mõistlik kasutada korraks kokku ühendava (nupp)lüliti (nn uksekellanupp;)) ja relee kombinatsiooni, st, et relee mähis saab toite nii lülitist kui läbi omaenda kontaktide. Loomulikult tuleb toide peale ainult sees oleva süüte korral. Sellisel juhul kaob võimalus klaasisoojendust sisse unustada kuna soojendus toimib maksimaalselt süüte välja lülitamiseni. Tegelikult klaasisoojendus vähegi tänapäevasematel masinatel niimoodi või sarnaselt ühendatud ongi.
Sorry, siis olen mina loll, et aru ei saanud;)Algselt postitas: gigull
Johhaidii no kui tahta siis võib igasugu vastuseid välja lugeda (mõnel väga avar fantasiamaailm), mina tahtsin selle postitusega öelda seda, et klassikute esiklaasid on omavahel identsed ja taguklaasid on omavahel identsed ei viitsinud pikalt kirjutada aga mis teha kui mõni lihtsalt aru ei saa. Ja 05 klaasid sobivad 06 ele.
Lada on see mis JÄÄB !