1. leht 2-st

Erinevad jagajad

Postitatud: 09 Mai 2003 16:52
Postitas Critical
Keegi võiks rääkida jagajatest veits, nimelt vahetasin endal auto jagaja ära, kuna arvasin et selle viga et tööle ei saa, panin teistsuguse jagaja peale sellele käib mingi voolik otsa, kas see on tingimata vajalik või mitte ja kuhu sellisel juhul kui on vajalik see voolik minema peab? Kurat mõistus enam ei võta mis viga võib olla, säde on olemas, bensu saab ka kätte aga käima ei lähe. Viin järgminenädal ühe õli kätte las see nokkab süüted ja värgid paika.Toon asja illustreerimiseks pildi ka ära:
Pilt

Postitatud: 09 Mai 2003 17:38
Postitas jeejee
see jagaja on vaakumiga ja peaks kuuluma 06-le. 01 ja 06 jagajad on ka erineva võlli pikkusega. huvitav, kuidas sa selle üldse sinna peale said:puzzled

Postitatud: 09 Mai 2003 17:41
Postitas Critical
Esialgne postitaja jeejee
see jagaja on vaakumiga ja peaks kuuluma 06-le. 01 ja 06 jagajad on ka erineva võlli pikkusega. huvitav, kuidas sa selle üldse sinna peale said:puzzled
Võll oli täpselt sama pikk. Ja Laxu autol oli ka samasugune jagaja peal mootor on tal ka 1.2 eks ma pean siis käima tema auto pealt uurima kuhu see voolik tal jooksis.

Postitatud: 09 Mai 2003 21:33
Postitas 2107
Auto peab ilma selle voolikuta ka käima.Muidu voolik läheb sisselaske kollektorisse ja kui vaakum kõvem (annad gaasi), siis vaakumregulaator pöörab kontaktiplaati ja süüde läheb varajasemaks mõne kraadi jagu.

Postitatud: 12 Mai 2003 07:32
Postitas ussloom
aye, igati vinge jagaja paistab pildilt, see vaakumi toru peab minema karpa alla kollektorisse, sinna samma kus pidurivõimendi oma vaakumi saab
asja mõte on siis selline, et tõmbab syyte varajaseks kui karpa all suurem imemine lahti läheb

Postitatud: 12 Mai 2003 10:55
Postitas olaaf
enne "õli" [:lol] kätte viimist vaata kondekas üle (loe: vaheta) endal oli sama pull ja lõpuks kui juba kõik oli vahetatud ja meeleheide suur, sai see pisike junn ka vahetatud - tulemus auto käis nagu ämma viiul..

muide süüdet paika panna pole raske..
ühendad kontakti väljundi (see klemm kust juhe läheb jagajast süütepooli) ja massi vahele kontroll-lambi.

Seejärel keerad esimese silindri ülemisse surnud seisu.. mootoriplokil keskmine märk peab rihmarattal oleva auguga kattuma.
Kui märk paigas hakkad jagajat jalal keerama kuni lamp põleb või siis ära kustub.. pead panema täpselt süttimise hetke.. siis jagaja kinni poldist ja starterit ning loodetavasti kuuled "vrumm vrumm" :lol

Postitatud: 12 Mai 2003 14:35
Postitas jaks
Esialgne postitaja olaaf
muide süüdet paika panna pole raske..
ühendad kontakti väljundi (see klemm kust juhe läheb jagajast süütepooli) ja massi vahele kontroll-lambi.
kontroll-lamp tuleb minuarust aku "+" ja kontaktiklemmi vahele surada?

Postitatud: 12 Mai 2003 19:19
Postitas olaaf
kontaktid ühendavad ju +i massiga, seega kui kontaktid lahti - lamp põleb ja kui kontaktid kinni lamp ei põle..
säde tekib ju kontaktide lahutumise hetkel..

Postitatud: 12 Mai 2003 22:18
Postitas asjamees
kas keegi on proovinud kontaktivaba jagajat. :D

Postitatud: 06 Aug 2003 19:58
Postitas jeejee
ei viitsinud uut teemat aretada, seega kirjutan siin.

jagajal võllil lõtk sees, olen kuulnud, et seal mingi puks sees, mida saab vahetada????? kas vastab tõele:puzzled
ja kui on siis kui raske vahetamine on???

Postitatud: 06 Aug 2003 20:08
Postitas serbin
Esialgne postitaja jeejee
ei viitsinud uut teemat aretada, seega kirjutan siin.

jagajal võllil lõtk sees, olen kuulnud, et seal mingi puks sees, mida saab vahetada????? kas vastab tõele:puzzled
ja kui on siis kui raske vahetamine on???
mul oli kah see laager läbi aga vahetamise kohta ei oska nõu anda

seal see on laager ja ma nägin seda poes müügil 125 krontsa aga käisin korra kadakal ja sain täitsa tutika jagaja 200 :D

Postitatud: 06 Aug 2003 21:07
Postitas jeejee
kõige odavam jagaja, mida ma kadakal nägin oli midagi üle 300 eequ.
ostaks hea meelega uue, aga neid ilma vaakumita jagajaid enam ei tehta ja muud ma ei taha. :mad:

Postitatud: 06 Aug 2003 22:24
Postitas motamees
[quote]Esialgne postitaja Critical
Keegi võiks rääkida jagajatest veits, nimelt vahetasin endal auto jagaja ära, kuna arvasin et selle viga et tööle ei saa, panin teistsuguse jagaja peale sellele käib mingi voolik otsa, kas see on tingimata vajalik või mitte ja kuhu sellisel juhul kui on vajalik see voolik minema peab? ----------------------------------------------.................................................................................................................................... Vaakummembraaniga jagaja ilma voolikuta on nagu vana ilma membraanita jagaja. Voolik tuleb ühendada, nagu juba mainitud, vaakumvõimendi kõrvale kollektorisse. Kontrolli kas sa ikka panid jagaja õigesse nuuti. Ka see õpetus oli juba kuskil. Kui märgid enam vähem paigas, siis võiks keegi jagajat käivitamise ajal keerata siia--sinna. Korra peaks ikke säde täppi minema.(kontrolli kas säde üldse olemas on) Vabas olekus peaks sädeme pikkus olema VÄHEMALT 5mm. Küünla vahel (0,7mm) vabas õhus olev säde ei pea veel autot käima panema.(surve all sädemel palju raskem elada :lol)

Postitatud: 06 Aug 2003 22:26
Postitas motamees
Esialgne postitaja 2107
Auto peab ilma selle voolikuta ka käima.Muidu voolik läheb sisselaske kollektorisse ja kui vaakum kõvem (annad gaasi), siis vaakumregulaator pöörab kontaktiplaati ja süüde läheb varajasemaks mõne kraadi jagu.
NB Gaasi põhja vajutades vaakum kõige väiksem--- mootoriga pidurdades kõige suurem

Postitatud: 17 Aug 2003 18:38
Postitas jeejee
Esialgne postitaja serbin
seal see on laager ja ma nägin seda poes müügil 125 krontsa aga käisin korra kadakal ja sain täitsa tutika jagaja 200 :D
mul oli seal sees pronkspuks, mis maksis poes 30 eequ ja selle vahetamine on imelihtne:) tuleb ainult terve jagaja laiali lammutada:lol

Postitatud: 17 Aug 2003 19:17
Postitas sigle
Laager on vaakumiga jagajatel kontaktiplaadi all:)

Postitatud: 17 Aug 2003 19:27
Postitas raitl
Seejärel keerad esimese silindri ülemisse surnud seisu.. mootoriplokil keskmine märk peab rihmarattal oleva auguga kattuma....
Aga oskab keegi mulle lahti seletada sellise asja... tegin kõik nii nagu ikka olen teinud, nuki märk paika, vända märk paika, lambiga süüde paika, ning..... käivitamisel no vaikus. Ainult väga üksikud paugud summutis ja karbussi tagasi löögid. Tõstan juhtmed 180 kraadi ringi jagajal. et järjekord tuleks nagu 4-2-1-3....ja töötab. Milles point??? Samas tean autot mis läks käima mõlemat pidi. kas siis 1-3-4-2 või 4-2-1-3 aga töötas paremini ikka siis kui oli 1-3-4-2 (õige)

Postitatud: 17 Aug 2003 19:29
Postitas jeejee
Esialgne postitaja sigle
Laager on vaakumiga jagajatel kontaktiplaadi all:)
mul oli tegemist ilma vaakumita jagajaga

Postitatud: 17 Aug 2003 20:01
Postitas motamees
To Raitil Sul oli esimene kolb küll ülemises surnud seisus aga survetakt oli neljandas. Sa pead ikka seda ka vaatama, et oleks survetakt. Kui aga neljandas siis neljandas. Sellisel juhul ka rootor neljanda juhtme alla. Nii sa ka pärast toimisid, kui tõstsid juhtmed ringi.:P

Postitatud: 17 Aug 2003 20:05
Postitas raitl
aga kuidas sai suretakt olla neljandas kui nukkvõlli märk oli paigas ilusti... Siis peaks ju survetakt esimeses ikka olema..:yllatunud