1. leht 1-st

Lada 21043 ei käivitu

Postitatud: 19 Sept 2006 22:39
Postitas janek
Algas mure kevadel. Pesin autot, kui järsku suri välja mootor ja tööle enam ei läinud. Nüüd kui sügis käes, oleks jälle autot tarvis.

*Kui keerata süüde sisse, siis ei sütti armatuuris ükski tuli. Süüteluku tagant sai proovitud juhtmeid ühendada, kuid ikka ei käivitunud.
*Kui tuua süütepoolile otse akupealt vool, siis lähevad ilma süüte sisse keeramata armatuuris tuled põlema ja võtit keerates läheb ka auto käima ja käib senikaua kuni ühendan otse juhtme akult süütepoolile lahti.

Ise süüteluku viga ei kahtlusta, kuna sai proovitud ka sillata juhtmeid süüteluku taga.
Kaitsmed kõik terved. Peksab vahest läbi lähitulede kaitset. Mingi lühis vist, kuid kas saab see olla seotud auto mitte käivitumisega?
Kas võib olla viga saanud kaitsme karp?
Lühis kuskil?

Edit: Kustkohast tuleb süütepoolile vool? Kas kaitsmekarbis või läbi süüteluku?

Varem töötas ja käivitus auto veatult minukäes ligi pool aastat.

Ootan ettepanekuid :)

janek

Postitatud: 21 Sept 2006 20:17
Postitas janek
Tundub, et see teema on rohkem ise vastan-ise küsin :)

Huvitaks ikkagi kas keegi teadjam oskab pajatada. Mis moodi liigub vool süütepooli.
Tegime ühe katse, kus viisime otse süütelukust juhtme süütepooli. Tulemuseks saime selle, et süüte sisse keeramisel hakkasid armatuuri tuled põlema ilusti ja auto käivitus.

Kuid huvitav on see, et just niimoodi juhet vedades saab süütelukk voolu? Kui ma nüüd tulevikus tahangi sellist otse juhet vedada, kas ma pean sinna mingi kaitsme ka vahele panema ja kui suure?

Postitatud: 21 Sept 2006 21:58
Postitas tiit
süütelukku peab tulema kaks pingestatud juhet - hall ja roosa, mis mõlemad saavad alguse kaitsme/relle plokist. süüteahel peaks oma toite saama hallist juhtmest. kontrolli kaitsmeploki küljes olevaid pistikuid nii salongi kui mootoriruumi poolt, lisaks vaata üle generaatorist väljuvad jämedamad juhtmed (peaks ka olema roosad), osa klassikutel on seal nende roosade juhtmete vahel veel mingi pistikühendus, see vaata ka kindlasti üle. Kahjuks ei selgu sinu jutust kas starter toimib?

Postitatud: 21 Sept 2006 22:11
Postitas janek
Äitähh vastamise eest. Kaitsmeploki vahetasime ära ja nii sai ka pistikuid kotrollida. Loomulikult vaatan need veelkorra üle.

Ja starter toimib.

Postitatud: 22 Sept 2006 00:35
Postitas motamees
15/1 klemmilt, süüteluku tagant läheb välja helesinine juhe, millel must triip. See juhe jõuab välja kaitsmeploki salongipoolsesse musta pistikusse.
Kui te vahetasite kaitsmeploki ära eelpoolmainitud vea pärast ja süütelukk kindlasti toimib, siis on viga just selles (sinine/must) juhtmes.
Teinekord on juhtme ots tehases halvasti kooritud ja juhtme klemm on pressitud isolatsiooni peale. Algul ta kuidagi ühendust annab (muidu oleks viga tehases kõrvaldatud), mingil ajahetkel aga katkeb.
Kontrolllamp on hea abimees.