1. leht 1-st
Geneka Välja Lülitamine nupust
Postitatud: 10 Aug 2006 13:41
Postitas virus
Tekkis Siis niuke küssa et tahaks geneka panna nupu alla et kiirendamisel välja lükata (auto ei ole tänavasõiduks mõeldud) kuulsin kusagilt et vanasti olla nii tehtud rallikatel et pidi parem minek olemas kiirendamisel sest geneka koormus on tagant ära aga ise mõtlen et siis peaks ju nagu voolu vähe võituolema äkki keegi viitsib seletada kes sellega kokku puutunud ja kust mis juhtmele lüliti vahele panna?
Postitatud: 10 Aug 2006 14:03
Postitas GTA
Generaatori ergutuse ahelasse kuhugi sokuta see lüliti... ei tea mis kaitse see küll olla võib täpselt kuid 03-l pole seda teab mis raske aretada, kuna kaitsmeplokk salongis.
Olen ilma selle ergutuseta proovinud sõita ja imo läheb see jälle sinna kategooriasse et tagumikuga tuntavat kasu tast pole aga "minul ikkagi on ja sinul pole!". Miinuseks on see, et ergutuseta sõit kurnab akut, kuna süüde ja tuled peale selle nupu sisselülitamist ainult aku voolu tarbima hakkavad. Saadav võimsuslisa jääb ilmselt kuhugi 1kW piiresse, sedagi maksimumpööretel. Oma vastutusele see trikk ikkagi sul jääb:rolleyes
Postitatud: 10 Aug 2006 14:30
Postitas virus
mulle räägiti midagi viiest kw ja se pidi olema aint kiirenduse jaoks muidu kurnab kohe aku ära tuled asjad peavad kõik kustus olema et lisa voolu tarbijaid taga poleks. eks jah mingi nähtavat kasu sellest pole arvatavasti

:D
Postitatud: 10 Aug 2006 14:35
Postitas veiko
Ei tea kust kohast see 5 KW peaks tulema?:o Genekas ei võta eluilmaski nii palju võimsust mootorilt ära, vist isegi mitte 1 KW ei tule. Süütepool pole üldse mingi hirmus võimas tarbija, starter võtab umbes 1 KW, aga süütepool on starteriga võrreldes ikka kordi lahjem (voolu tarbimise poolest). Arvan, et võidad võibolla kusagil suurusjärgus 0,1 KW, tegelikult vist isegi alla selle.

Postitatud: 10 Aug 2006 18:56
Postitas olaaf
starter 1,3kw
genekas 42 või 56A pinge on autos 14V sealt saate edasi avaldada

üldiselt võib klassikaga ilma töötava genekata tuledega rahus 100km järjest maha vurada eeldusel, et korralik aku...
Postitatud: 10 Aug 2006 20:06
Postitas valge06
kui starter on 1.3 kw siis peaks ta ka maksimaalselt 1.3 kw mootorilt mahavõtma kui ma kõigest õieti olen aru saanud...see palju võtab oleneb kui palju kui kiirelt on vaja laadida kui arvate teisiti siis andke aga tulla
Postitatud: 10 Aug 2006 20:10
Postitas olaaf
generaator ja starter ju erinevad asjad!
loomulikult sõltub mootori koormamine geneka koormusest ehk siis tarbijate hulgast
kui õnnestuks loobuda üldse geneka ringiajamisest oleks effekt kindlasti suurem...
märgatavalt kiirenduse võitu sellega vaevalt saavutab..
rohkem võidad ehk väiksema ja kergema aku paigaldamise ja auto üldise kergendamisega...
Postitatud: 10 Aug 2006 20:31
Postitas fanatt
pane lüliti kaitsme plokis 10. kaitsme vahele ja siis saadki ergutusahela välja lülitada.
Postitatud: 21 Aug 2006 13:23
Postitas CozmonauT
Ilma laadimiseta on rahulikult 5km sõidetud, ja pärast käivitus ka. Asi oli veel talvel. Miinuseks oli aga see, et uus aku sai ära kurnatud, ja nüüd läheb aku väga ruttu tühjaks

Postitatud: 21 Aug 2006 15:10
Postitas logman
Laadimata akut ei tohi pikalt seista lasta.
See geneka väljalülitamise variant on tegelikult üks viimaseid ,et veel kuskilt mõni hobuseke juurde saada. Mootori juures tehakse ennem kõik muud vigurid valmis (kaalukaotused jne....).
Rallikrossis mõni mees uhab üldse ilma genekata.