Geneka Välja Lülitamine nupust

Geneka Välja Lülitamine nupust

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Geneka Välja Lülitamine nupust

Postitus Postitas virus »

Tekkis Siis niuke küssa et tahaks geneka panna nupu alla et kiirendamisel välja lükata (auto ei ole tänavasõiduks mõeldud) kuulsin kusagilt et vanasti olla nii tehtud rallikatel et pidi parem minek olemas kiirendamisel sest geneka koormus on tagant ära aga ise mõtlen et siis peaks ju nagu voolu vähe võituolema äkki keegi viitsib seletada kes sellega kokku puutunud ja kust mis juhtmele lüliti vahele panna?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Generaatori ergutuse ahelasse kuhugi sokuta see lüliti... ei tea mis kaitse see küll olla võib täpselt kuid 03-l pole seda teab mis raske aretada, kuna kaitsmeplokk salongis.
Olen ilma selle ergutuseta proovinud sõita ja imo läheb see jälle sinna kategooriasse et tagumikuga tuntavat kasu tast pole aga "minul ikkagi on ja sinul pole!". Miinuseks on see, et ergutuseta sõit kurnab akut, kuna süüde ja tuled peale selle nupu sisselülitamist ainult aku voolu tarbima hakkavad. Saadav võimsuslisa jääb ilmselt kuhugi 1kW piiresse, sedagi maksimumpööretel. Oma vastutusele see trikk ikkagi sul jääb:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

mulle räägiti midagi viiest kw ja se pidi olema aint kiirenduse jaoks muidu kurnab kohe aku ära tuled asjad peavad kõik kustus olema et lisa voolu tarbijaid taga poleks. eks jah mingi nähtavat kasu sellest pole arvatavasti :D:D
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Ei tea kust kohast see 5 KW peaks tulema?:o Genekas ei võta eluilmaski nii palju võimsust mootorilt ära, vist isegi mitte 1 KW ei tule. Süütepool pole üldse mingi hirmus võimas tarbija, starter võtab umbes 1 KW, aga süütepool on starteriga võrreldes ikka kordi lahjem (voolu tarbimise poolest). Arvan, et võidad võibolla kusagil suurusjärgus 0,1 KW, tegelikult vist isegi alla selle.:P
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

starter 1,3kw
genekas 42 või 56A pinge on autos 14V sealt saate edasi avaldada :)
üldiselt võib klassikaga ilma töötava genekata tuledega rahus 100km järjest maha vurada eeldusel, et korralik aku...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

kui starter on 1.3 kw siis peaks ta ka maksimaalselt 1.3 kw mootorilt mahavõtma kui ma kõigest õieti olen aru saanud...see palju võtab oleneb kui palju kui kiirelt on vaja laadida kui arvate teisiti siis andke aga tulla
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

generaator ja starter ju erinevad asjad!

loomulikult sõltub mootori koormamine geneka koormusest ehk siis tarbijate hulgast :D

kui õnnestuks loobuda üldse geneka ringiajamisest oleks effekt kindlasti suurem...
märgatavalt kiirenduse võitu sellega vaevalt saavutab..
rohkem võidad ehk väiksema ja kergema aku paigaldamise ja auto üldise kergendamisega...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

pane lüliti kaitsme plokis 10. kaitsme vahele ja siis saadki ergutusahela välja lülitada.
pidur = kiiruse surm
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Ilma laadimiseta on rahulikult 5km sõidetud, ja pärast käivitus ka. Asi oli veel talvel. Miinuseks oli aga see, et uus aku sai ära kurnatud, ja nüüd läheb aku väga ruttu tühjaks :(
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Laadimata akut ei tohi pikalt seista lasta.

See geneka väljalülitamise variant on tegelikult üks viimaseid ,et veel kuskilt mõni hobuseke juurde saada. Mootori juures tehakse ennem kõik muud vigurid valmis (kaalukaotused jne....).
Rallikrossis mõni mees uhab üldse ilma genekata.
Vasta