Asjalugu järgmine...
Voltmeeter hakkas trikke tegema,kord laadimine rohelisel siis valgel alal ja ka punasel...
No selge,vaja generaator üle vaadata,harjad maha ja kuna uued olid olemas siis kohe asemele. Voltmeeter näitab laadimist, 9-s kaitse põleb pidevalt läbi ja loomulikult kontrolllamp näidikuteplokis pidevalt põleb, relee PC 702 on prooviks asendatud, ei ole abi,ühendused generaatori küljes on OK.
Kahtluse all on veel kaitsmeplokk kogu oma radade ja pistikutega.
No nupu võtab nudiks...
Kel on kogemusi sellise veaga 2107-l,generaator G-222.
Algselt postitas: fanatt
kui ta sellist jama teeb siis on sul probleemiks releeregulaator. kontrolli ühendused ja ka kindalsti mass üle. mul oli täpselt sama probleem 05-ga.
no kui ergutusahelas on lühiskeerud siis kipubki kaitset läbi taguma..
kas aku + klemmi ühendus on korralik (kui on tinast klemm siis tasub seda uurida väga kriitilise pilguga, ega oksiidipoiss pole sisse pugenud...)
pingeregulaatorile anna prooviks otse akult pinge peale. jääb see kaitsmeplokk vahelt ära. loomulikult tuleks otseahelasse paigutada kaitse!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
no kui ergutusahelas on lühiskeerud siis kipubki kaitset läbi taguma..
pingeregulaatorile anna prooviks otse akult pinge peale. jääb see kaitsmeplokk vahelt ära. loomulikult tuleks otseahelasse paigutada kaitse!
Vahetasin "tableti" ära ja mõne minuti pärast oli ka sellega "tööleping" lõppenud...
(Totaalne lühis)
P.S. Plussklemm on korralik,sest starter toimib ideaalselt.
uuri seda aku klemmi lähemalt sinna läheb KAKS juhet! jämedam ja peenem..
mul oli see peenem otsast lõpuni läbi ussitanud... proovi see asendada ajutiselt
samas mul asjad läbi ei kärssanud...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."