geneka lammutamine
geneka lammutamine
geneka lammutamine
mul on hammas verel yhe genekaga ning kahtlustan et ka praegu peal olev genekas paneb siga
niisiis on plaan genekas lahti lammutada
olen väga tänulik kui kirjutate oma kogemustest edukal geneka algosadeks lahutamisel
et ei oleks mõttetut ajakulu
thx
niisiis on plaan genekas lahti lammutada
olen väga tänulik kui kirjutate oma kogemustest edukal geneka algosadeks lahutamisel
et ei oleks mõttetut ajakulu
thx
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Geneka rihmaratast ära hakka küljest võtma.Kui genekas on algosadeks siis kontrolli testriga ega mähiselt korpusesse vool ei jookse ja ega dioodid voolu tagasi ei lase.Pole kohanud ankruveaga genekat,viga on alati kas mähises või(ja) dioodides,vahel ka pingeregulaatortabletis(05/07).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Moraali ka natuke:Esialgne postitaja pikkpoiss
teine kord on viga lihtsalt sütetes need küluvad ajapikku ää
Loen juba teisest kohast et asi on "sütetes" sorry aga söed on sul vanaema juures ahjus aga geneka peal on ikka harjad - nende materjal jah on söe ja vase segu mis on pressitud.
EDU UUENDUSTES!
ok
oletan et dioodsild on omadega õhtal, et seda ära vahetada oleks vaja seda kupatust kuidagi lahti saada
mäletan et kunagi ma yhte genekat lammutasin, siis suurt mutikat rihmaratta kyljest ma kuidagi kätte ei saanud, aga rihmaratas oli ees, et polte keerama saada
minu jaoks on mysteerium selles et kuidas seda algosadeks teed ilma rihmaratta äravõtmata?
oletan et dioodsild on omadega õhtal, et seda ära vahetada oleks vaja seda kupatust kuidagi lahti saada
mäletan et kunagi ma yhte genekat lammutasin, siis suurt mutikat rihmaratta kyljest ma kuidagi kätte ei saanud, aga rihmaratas oli ees, et polte keerama saada
minu jaoks on mysteerium selles et kuidas seda algosadeks teed ilma rihmaratta äravõtmata?
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Tagumine osa tuleb koos välimse mähisega võtta, siis ei jää mingi juhe segamaEsialgne postitaja UssLoom
selline täpsustav kysimus et kui ma keeran need 4 polti sealt lahti, siis kas ei teki tagumise poole eraldamisega probleeme, näiteks juhtmed, mis lähevad dioodsilla kylge
kunagi sai nagu susitud ja siis täpselt selline probleem tekkis ning ma järeldasin et peab valutum lahendus olema![]()
-
kk1a9l6e3v
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
- Asukoht: harjumaa
- Autod: 2101
Kuuesed poldid mis hoiavad korpust koos lahti aga ennem harjad välja ja siis ettevaatlikult kangutad geneka pooleks aga mähised jätad harjade poole ja sealt siis saabki ligi sellele diood plokile. Kui laagrit pole kavas vahetada siis seda pole üldse vaja lahti kiskuda rihma seibi siis maha.Algselt postitas: allah
Generaatori lammutamine hetkel käsil (sain rihmaratta ja rihmaratta poolse otsakaane eemaldatud, kuid sealt edasi lammutada ei osanud)
Kuidas saab dioodsilla kinnituspoldid lahtikeerata? Kummalt poolt läheneda nendele poltidele?
Kuidas saab rootori tagumise korpusepoole küljest lahti?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Teemast http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9533 fail: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=80094
Põhimõtteliselt on kõik genekad ühesuguse ehitusega.
Suur pilt asub siin: http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=188
Lõigatud ja punaseks tehtud:
Põhimõtteliselt on kõik genekad ühesuguse ehitusega.
Suur pilt asub siin: http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=188
Lõigatud ja punaseks tehtud:

-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Mul plaanis just laagreid vahetada ja generaator seestpoolt puhtaks pesta.
Õige lammutamisjärjekorra järgi peaksin ma esmalt rootori välja tõmbama ja alles siis pääsen seestpoolt dioodsilla kinnitusmutreid keerama.
Mina lootsin, et saab dioodsilla kuidagi ennem lahti ja staatori mähised eemaldada, siis rohkem ruumi rootori lahtikangutamiseks.
Aga kuidas saab rootori tagumise korpusepoole seest välja tõmmata? Mis abivahendeid olete kasutanud?
Õige lammutamisjärjekorra järgi peaksin ma esmalt rootori välja tõmbama ja alles siis pääsen seestpoolt dioodsilla kinnitusmutreid keerama.
Mina lootsin, et saab dioodsilla kuidagi ennem lahti ja staatori mähised eemaldada, siis rohkem ruumi rootori lahtikangutamiseks.
Aga kuidas saab rootori tagumise korpusepoole seest välja tõmmata? Mis abivahendeid olete kasutanud?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tavaliselt tuleb rootor koos tagumise laagriga suht kergelt kangutades välja. Lääne genekatel see hea eelis ,et tagumise laagri pesaks on vahetatav plastpuks. Neid hoopis lihtsam lammutada.
Sul laager alumiiniumisse siis kinni paagatanud. Ega seal väga peksta ei või ,koputad ,loksutad ja sikutad.
Hoopis raskem on võllilt laagrit maha saada. Raskemal juhul heast tõmbitsast ei pääse.
Sul laager alumiiniumisse siis kinni paagatanud. Ega seal väga peksta ei või ,koputad ,loksutad ja sikutad.
Hoopis raskem on võllilt laagrit maha saada. Raskemal juhul heast tõmbitsast ei pääse.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 283
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Võibolla kunagi tekib mõnel sama probleem, mis mul, siis kirjutan, kuidas ma oma generaatori ikkagi lammutatud sain.
Staatori mähised õnnestus mul isegi enne rootori väljatõmbamist kätte saada (kangutasin staatorimähised juhtmete maksimaalpikkuses välja ja tekkinud praost keerasin väikese lehtvõtmega dioodsilla mutrid lahti). Kuid see pole vajalik kuna peale rootori eemaldamist on palju mugavam neid mutreid keerata ja mähise juhtmed võivad ka katki minna.
Kolmest generaatorist ainult ühel tuli tagumine laager korpusest käsitsi sikutades välja. Teiste generaatorite lammutamiseks läks vaja abivahendit, mille tegemiseks kasutasin generaatori enda detaile ja nelja tavalist M6 mutrit (generaatori enda mutrid on nailonstopriga ja sellevõrra natuke pikemad ? ei sobi). Pikkade poltide otsa keerasin tavalised mutrid (kuni keermestatud osa lõpuni). Paigaldasin need pikad poldid otsakaane poldiavadesse, nii, et mutter läks kuuskantavasse.
Otsakaane panin tagurpidi peale, nii, et pikad poldid toetusid alumise korpuseääre peale. Nüüd oli võimalik paar keerdu rootorimutrit kinni keerata (rihmaratta kinnitusmutter). Mutrit keerasin edasi mutrivõtmega ja näppudega hoidsin rootorit kinni, et ta ei pöörleks. Ja nii mutrist keerates saingi rootori kätte.
Tagumise laagri eemaldamiseks rootori võllilt läks vaja tõmmitsat.
[Muudetud: 7-2-2007 allah]
Staatori mähised õnnestus mul isegi enne rootori väljatõmbamist kätte saada (kangutasin staatorimähised juhtmete maksimaalpikkuses välja ja tekkinud praost keerasin väikese lehtvõtmega dioodsilla mutrid lahti). Kuid see pole vajalik kuna peale rootori eemaldamist on palju mugavam neid mutreid keerata ja mähise juhtmed võivad ka katki minna.
Kolmest generaatorist ainult ühel tuli tagumine laager korpusest käsitsi sikutades välja. Teiste generaatorite lammutamiseks läks vaja abivahendit, mille tegemiseks kasutasin generaatori enda detaile ja nelja tavalist M6 mutrit (generaatori enda mutrid on nailonstopriga ja sellevõrra natuke pikemad ? ei sobi). Pikkade poltide otsa keerasin tavalised mutrid (kuni keermestatud osa lõpuni). Paigaldasin need pikad poldid otsakaane poldiavadesse, nii, et mutter läks kuuskantavasse.
Otsakaane panin tagurpidi peale, nii, et pikad poldid toetusid alumise korpuseääre peale. Nüüd oli võimalik paar keerdu rootorimutrit kinni keerata (rihmaratta kinnitusmutter). Mutrit keerasin edasi mutrivõtmega ja näppudega hoidsin rootorit kinni, et ta ei pöörleks. Ja nii mutrist keerates saingi rootori kätte.
Tagumise laagri eemaldamiseks rootori võllilt läks vaja tõmmitsat.
[Muudetud: 7-2-2007 allah]
