geneka lammutamine

geneka lammutamine

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

geneka lammutamine

Postitus Postitas ussloom »

mul on hammas verel yhe genekaga ning kahtlustan et ka praegu peal olev genekas paneb siga

niisiis on plaan genekas lahti lammutada

olen väga tänulik kui kirjutate oma kogemustest edukal geneka algosadeks lahutamisel
et ei oleks mõttetut ajakulu

thx
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Geneka rihmaratast ära hakka küljest võtma.Kui genekas on algosadeks siis kontrolli testriga ega mähiselt korpusesse vool ei jookse ja ega dioodid voolu tagasi ei lase.Pole kohanud ankruveaga genekat,viga on alati kas mähises või(ja) dioodides,vahel ka pingeregulaatortabletis(05/07).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
p
pikkpoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pikkpoiss »

teine kord on viga lihtsalt sütetes need küluvad ajapikku ää
r
Rahu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
Autod: VW Bora

Postitus Postitas Rahu »

Esialgne postitaja pikkpoiss
teine kord on viga lihtsalt sütetes need küluvad ajapikku ää
Moraali ka natuke:
Loen juba teisest kohast et asi on "sütetes" sorry aga söed on sul vanaema juures ahjus aga geneka peal on ikka harjad - nende materjal jah on söe ja vase segu mis on pressitud.
EDU UUENDUSTES!
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

ok
oletan et dioodsild on omadega õhtal, et seda ära vahetada oleks vaja seda kupatust kuidagi lahti saada

mäletan et kunagi ma yhte genekat lammutasin, siis suurt mutikat rihmaratta kyljest ma kuidagi kätte ei saanud, aga rihmaratas oli ees, et polte keerama saada

minu jaoks on mysteerium selles et kuidas seda algosadeks teed ilma rihmaratta äravõtmata?
p
pikkpoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pikkpoiss »

“Rahu sry aga mul sellised asjade nimed tulnud oma papsi kõrvalt õppides tulnud sõnavarasse.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Pole seal midagi, kõigepealt ühe kruviga harjad lahti, seejärel nkeerad need neli(oli vist)mutrit(10 mm võtmega) lahti ja koputad geneka tagumise poole küljest(ettepoole asja ainult siis, kui plaan rootorit või laagrit vahetada.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tegelikult geneka harjadest tulebki pihta hakata,kui need on kulunud asenda uutega ja proovi järgi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

selline täpsustav kysimus et kui ma keeran need 4 polti sealt lahti, siis kas ei teki tagumise poole eraldamisega probleeme, näiteks juhtmed, mis lähevad dioodsilla kylge

kunagi sai nagu susitud ja siis täpselt selline probleem tekkis ning ma järeldasin et peab valutum lahendus olema :(
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Mina enne geneka mahavõtmist ostsin uue tableti ja vahetasin ära. Seda juppi läheb nagu leiba.:D
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Esialgne postitaja UssLoom
selline täpsustav kysimus et kui ma keeran need 4 polti sealt lahti, siis kas ei teki tagumise poole eraldamisega probleeme, näiteks juhtmed, mis lähevad dioodsilla kylge

kunagi sai nagu susitud ja siis täpselt selline probleem tekkis ning ma järeldasin et peab valutum lahendus olema :(
Tagumine osa tuleb koos välimse mähisega võtta, siis ei jää mingi juhe segama
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga mis peab tegema siis, kui see kuradi ''junn'' mille küljes need harjased on, ei tule lahti, sest kruvi mis teda seal kinni hoiab ei mõtlegi end keerata lasta, vaid on nii kinni, et yks krivikas läks parematele jahimaadele ja kruvi pea ei meenuta enam oma algset kuju :flaming
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

ok thnx kõigile

selle pekkis poldi peaga teeks võibolla ise nii, et

1) puuriks selle poldiotsa lihtsalt ära ning tõmbaks kupatuse otsast, hiljem keeraks näpparitega selle poldi jäänused välja

2) nikerdaks peene otsaga näpparitega selle lahti

ja söe e süte kohta on mõnus sõna - süsa
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Generaatori lammutamine hetkel käsil (sain rihmaratta ja rihmaratta poolse otsakaane eemaldatud, kuid sealt edasi lammutada ei osanud)

Kuidas saab dioodsilla kinnituspoldid lahtikeerata? Kummalt poolt läheneda nendele poltidele?
Kuidas saab rootori tagumise korpusepoole küljest lahti?
k
k1a9l6e3v
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
Asukoht: harjumaa
Autod: 2101

Postitus Postitas k1a9l6e3v »

Algselt postitas: allah
Generaatori lammutamine hetkel käsil (sain rihmaratta ja rihmaratta poolse otsakaane eemaldatud, kuid sealt edasi lammutada ei osanud)

Kuidas saab dioodsilla kinnituspoldid lahtikeerata? Kummalt poolt läheneda nendele poltidele?
Kuidas saab rootori tagumise korpusepoole küljest lahti?
Kuuesed poldid mis hoiavad korpust koos lahti aga ennem harjad välja ja siis ettevaatlikult kangutad geneka pooleks aga mähised jätad harjade poole ja sealt siis saabki ligi sellele diood plokile. Kui laagrit pole kavas vahetada siis seda pole üldse vaja lahti kiskuda rihma seibi siis maha.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Teemast http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9533 fail: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... &pid=80094

Põhimõtteliselt on kõik genekad ühesuguse ehitusega.
Suur pilt asub siin: http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=188

Lõigatud ja punaseks tehtud:Pilt
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Mul plaanis just laagreid vahetada ja generaator seestpoolt puhtaks pesta.

Õige lammutamisjärjekorra järgi peaksin ma esmalt rootori välja tõmbama ja alles siis pääsen seestpoolt dioodsilla kinnitusmutreid keerama.
Mina lootsin, et saab dioodsilla kuidagi ennem lahti ja staatori mähised eemaldada, siis rohkem ruumi rootori lahtikangutamiseks.

Aga kuidas saab rootori tagumise korpusepoole seest välja tõmmata? Mis abivahendeid olete kasutanud?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tavaliselt tuleb rootor koos tagumise laagriga suht kergelt kangutades välja. Lääne genekatel see hea eelis ,et tagumise laagri pesaks on vahetatav plastpuks. Neid hoopis lihtsam lammutada.
Sul laager alumiiniumisse siis kinni paagatanud. Ega seal väga peksta ei või ,koputad ,loksutad ja sikutad.
Hoopis raskem on võllilt laagrit maha saada. Raskemal juhul heast tõmbitsast ei pääse.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Võibolla kunagi tekib mõnel sama probleem, mis mul, siis kirjutan, kuidas ma oma generaatori ikkagi lammutatud sain.

Staatori mähised õnnestus mul isegi enne rootori väljatõmbamist kätte saada (kangutasin staatorimähised juhtmete maksimaalpikkuses välja ja tekkinud praost keerasin väikese lehtvõtmega dioodsilla mutrid lahti). Kuid see pole vajalik kuna peale rootori eemaldamist on palju mugavam neid mutreid keerata ja mähise juhtmed võivad ka katki minna.

Kolmest generaatorist ainult ühel tuli tagumine laager korpusest käsitsi sikutades välja. Teiste generaatorite lammutamiseks läks vaja abivahendit, mille tegemiseks kasutasin generaatori enda detaile ja nelja tavalist M6 mutrit (generaatori enda mutrid on nailonstopriga ja sellevõrra natuke pikemad ? ei sobi). Pikkade poltide otsa keerasin tavalised mutrid (kuni keermestatud osa lõpuni). Paigaldasin need pikad poldid otsakaane poldiavadesse, nii, et mutter läks kuuskantavasse.
Otsakaane panin tagurpidi peale, nii, et pikad poldid toetusid alumise korpuseääre peale. Nüüd oli võimalik paar keerdu rootorimutrit kinni keerata (rihmaratta kinnitusmutter). Mutrit keerasin edasi mutrivõtmega ja näppudega hoidsin rootorit kinni, et ta ei pöörleks. Ja nii mutrist keerates saingi rootori kätte.

Tagumise laagri eemaldamiseks rootori võllilt läks vaja tõmmitsat.



[Muudetud: 7-2-2007 allah]Pilt
Vasta