1. leht 1-st

jagaja võlli nurga suurendamine?

Postitatud: 11 Juun 2006 17:50
Postitas wilson
sai ühe tuttavaga juttu vestud ja rääkis miskit sellist siis.
vanasti oli jagaja nuki peale(seal kus kontaktid on) seda suurendatud,pidi miskit pidi parem olema?
oskab keegi asja kommenteerida`?:puzzled

Postitatud: 11 Juun 2006 22:57
Postitas logman
Jagaja võlli nukid kõrgemaks ,et kontaktid pikemalt lahti käiksid... Nii vää?

Postitatud: 12 Juun 2006 00:04
Postitas olaaf
parem juba elektronsüüde :D

see on mõtetu ajaraiskamine kui pole täpisriistu..
samas ei mõista ma milleks vana nukke suurendada.
võid ju lihtsalt kontaktivahe suuremaks panna ja seegi ei anna midagi juurde...

Postitatud: 12 Juun 2006 09:30
Postitas wilson
sedasi ta rääkis et just suurendada.pidi parem olema kuna annab sädet paremini.

Postitatud: 12 Juun 2006 09:49
Postitas arvejomm
Ideeks äkki kontaktide suletus asendis oleku aja lühendamine???

Postitatud: 12 Juun 2006 10:58
Postitas wilson
vict tõesti jah

Postitatud: 12 Juun 2006 12:12
Postitas motamees
Algselt postitas: arvejomm
Ideeks äkki kontaktide suletus asendis oleku aja lühendamine???
Suletud aja lühendamine annab negatiivse tulemuse.
Mida pikem on suletud aeg, seda paremini jõuab süütepool magnetiseeruda.
Tegelikult pole kontaktivahel mingit tähtsust. Tuleb mõõta suletud oleku nurka. See on ka kataloogides antud. Kuna aga tavainimene ei suuda seda mõõta (puudub riist), siis on see teisendatud kontaktivaheks.

Postitatud: 12 Juun 2006 12:50
Postitas logman
No üks lugu kah kontaktivahest ja tuunimisest Zil-131 kallal kroonumälestuste põhjal:

Seda ,et kontaktivahe peab olema parajalt pisike ,et poolil oleks aega jaksu koguda ,õpetati juba keskkoolis. Saigi siis oma kroonupillil toda vahet kruditud siia ja sinna ning proovimise teel leitud ka parim tulemus. Mootoril oli tõmmet küll ,ei kurtnud.
Aga selle tegevuse juures sai ka selgeks ,et kui kontaktivahe hästi tillukeseks regullida ,siis masin hakkab kõrgematel pööretel hirmsasti puterdama ja paukuma. V8 ikkagi. Panin selle nipi kõrvataha ning kui hommikul oli tarvis kellegi jobuma ohvitseriga jälle päevaks ajaks kuskile välja sõita ,siis keerasin kiirelt kontaktivahe väiksemaks ning väljasõit muudkui venis ja venis ,sest masin ei käinud õigesti. Sai siis "kirutud" sogast bensiini ,"karbussi puhastada" ,jne. ,kuniks ohvitser leidis mõne teise autojuhi või sülitas ,lahkus pargist ja sõit jäigi tegemata.:lol
Tavaliselt maksti sedasi kätte shaakalitele ,kes ennem oli mõnd autojuhti au andmata jätmise vms. eest läbi võtnud. Selline oli kartelli kokkulepe. Võtku toon maha või sõitku bussiga Riiga.:D

Postitatud: 12 Juun 2006 14:44
Postitas arvejomm
Motamehel tuline õigus. Edaspidi hoian esmaspäeva hommikuti parem oma suu kinni:ylbe kui sealt midagi asjalikku just ei tule:regan

Postitatud: 12 Juun 2006 17:38
Postitas tuhajuhe
Minul on see nurga mõõtmis vahend olemas,kuid pole eriti süvenenud kus neid nurkasi leida kirjandusest või netist.Rohkem kasutanud eelsüüte panemisel sport nukkidele.

Postitatud: 12 Juun 2006 19:34
Postitas motamees
Strobo taga on vastav jaotus olemas. Näitab siis "kontakti vahet" töötaval mootoril.
Välismaisest kirjandusest leiab "DWELL ANGLE" nimetuse alt. Ladal on 52-58 kraadi või 58-64% ( Minu strobo näitab kraade)
Vene kirjandusest leiab "UGOL ZAMKNUTOVO SOSTOJANIA" nimetuse alt.

Postitatud: 12 Juun 2006 22:05
Postitas tuhajuhe
Vaatasin pärast autodatast ja annab jah mõlemad varjandid.Strobo mul näitab kraade.