Kuna laadimine oli nõrk, mille tõttu nii mõnigi kord sai autot ''käima joostud'', siis sai ette võetud tõsisem generaatoriremont...samuti vastavalt pööretele läksid ka tuled tumedamaks/heledamaks
Kuulasin kaaskodanike nõuandeid, väisasin vanu elektroonikateemasid foorumis ja asusin tegutsema...
Esimesena läks vahetusse süütepool...tulemus: tühikäik läks ühtlasemaks, vahelejätmisi oli vähem...polnud peaaegu enam kuuldagi...
Järgnevalt genekas ja starter maha...starterile harjadevahetus ning puksidevahetus, aga see ei puutu eriti asjasse antud hetkel...
Generaator sai omale uue dioodploki, harjad, laagrid...rootori pealt olku näpunäidete järgi oli igatahes rõngastevaheline näit 0 (To Olku: Sinult saadud rootoril oli see 48.7

Samuti ka uus pingeregulaator...uuema tüübi oma...klemmid 67 ja 15...
Ka jagaja omandas uued kontaktid, kondensaatori ning rootoripea(misiganes moodi seda ka ei nimetata)
Algselt oli kõik juba nii nagu peab, kui siis algas jälle vana jama...tühikäigul kõik tuled (gabariidid, salongivalgus, näidukid, makk) plingib...nagu mingi kuradi stroboga sõidaks...mingil hetkel kaob ära...ja siis tuleb jälle tagasi...ja ka tahhomeetri osuti on juba esimesi hüppeid jälle tegema hakanud...
Vahemik kogu kompoti koostamisest on 4 päeva...
Asjalike mõtteid, nõuandeid... ?:puzzled