1. leht 1-st

Konstruktor - elektronsüüde.

Postitatud: 04 Apr 2003 19:21
Postitas Valdz
Kuidas niisugust asja paigaldatakse, mis juurde vaja?

http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=961042

Postitatud: 05 Apr 2003 04:55
Postitas ussloom
bull*it, sama asja pakutakse ka tevalos, uurisin seda põgusalt, selgus et see yhendatakse tavaliste kontaktide taha

asi võimendab natuke, ning sellega piirdubki

palju edevam on panna siglale vene päritolu halli anduriga kontaktivaba syyde, spec jupid on täiesti kättesaadavad ning suht taskukohased

kontaktivaba syytega oli säde igatahes yle sentimeetri pikk, nii et rokib madlate pööretega

ning ei ole muret et kontaktide vahe on liiga suur või et kontaktid on mustaks lääinud jne

minu tagasihoidlik arvamus

Postitatud: 05 Apr 2003 10:04
Postitas eero
Elektron süüde on imelihtne. Tuleb muretseda kontaktivaba jagaja, 2108 kommutaator, 2108 süütepool ja 2108 kommutaatori ja jagaja vahelised juhtmed. Mul on 06-el peal. Toimib väga hästi.

Postitatud: 05 Apr 2003 10:22
Postitas Valdz
Tahaks küsida mis vahe on kontaktivabal süütel ja elektronsüütel?

Kas need Halli andurid on need samad mis siin müüakse?

http://www.oomipood.ee/index.php?a_k=KO ... _m=k&i=963

TO EERO:
Kui palju see maksab kokku umbes?
Mis paremaks läks?

Postitatud: 05 Apr 2003 14:10
Postitas olaaf
asjal mõte igal juhul.. kas siis halli anduriga või tavaliste kontaktidega
... asi võimendab natuke, ning sellega piirdubki ...
See näitab sinu elektri/autoalaseid teadmisi..:lol

Elektronsüüte peamine effekt ikkagi selles, et kontaktide/või selle nn "halli värvi" magnetanduriga tüüritakse transistorit (kommutaator) mis omakorda tüürib süütepooli. Mõte selles, et transistori(kommutaatori) tüürvool on palju väiksem kui süütepooli tüürvool, mis ulatub mõne amprini..see omakorda tähendab, et kontaktide eluiga pikeneb tugevasti tulenevalt sellest, et transistori tüürvool mikro amprites pealegi sulgub-avaneb ta palju kiiremini ja stabiilsemalt kui kontaktid mis tähendab puhtaid impulsi fronte [:D]. Sellest tulenevalt töötab ka mootori süütesüsteem kõrgematel pööretel stabiilselt (7000+)

PS! Selle halli anduri sees on ka põhimõtteliselt "kontaktid" kuid ilma galvaanilise ühenduseta st impulsid saadakse magnetinduktsiooni teel . Pealegi on see "08 kommutaatori" skeem põhimõttelt ühtiv selle sama vellemani poolt pakutud skeemiga.

vaielge nüüd vastu :lol

PPS! To Valdz - põhimõtteliselt paned selle ploki sisendisse katkesti kontaktid ja väljundisse süütepooli.

Postitatud: 06 Apr 2003 01:33
Postitas ussloom
peab omale tuhka pähe raputama,
olaafi jutt õige

mõlemate systeemid on selgelt paremad kui tavaline sigla syyde

mina lähtusin sellest et hõbekontaktid võrreldes 'hallide anduritega' ei ole nii töö ja lollikindlad

sisuliselt kui ma ytlesin et asi võimendab siis ma ei öelnud midagi valesti, kuna seda ta ju teebki, väikesed voolud sisendis suured väljundis

vellemanni komplekti kahjux räägib kobakas radiaator,
eraldi argument võix olla näitex syyte reguleerimise võimalus.. aga see mulle silma ei hakanud

samas vene hall-kommutaator-süsteem on täiesti saadaval ning töökindel

'tahhomeetrifännidele'(no offence) :P selline info, et 7 klemmiga kommutaatoril pidi 7-s klemm olema tahhoka jaox, inf pärineb gonsiorikandi yhest keldripoemyyja suust

Postitatud: 07 Apr 2003 14:04
Postitas olaaf
radika võib ju panna millise iganes.. peaasi, et pindala sama ja minuteada reguleeritakse süüdet ikka jagaja keeramisega mitte kommutaatorist..

PS! Tuhka pole küll pähe vaja raputada..:lol

Postitatud: 07 Apr 2003 18:50
Postitas ussloom
tuhk tuhax ja radikas radikax,

lihtsalt asi selles et venelaste värk on juba omaette karbis olemas, ning mitte mingisugust radikat tal vaja ei ole

praktilisuse poolest on vene kommutaator blokid piisavalt head

ja on olemas sellised siis nö kommutaatorid kus on juurde ehitatud süüte momendi muutmise võimalus väikeses piirkonnas, mis on abix kui ikka täis paueri peale timmida, ex ole ju parim variant syyte paika panemisex mõõduka koormusega sõites syyde paika keerata, vastavalt hetkel kasutatavale bensiinile jne

jah enamus sigladel käib syyte regull jagaja keermisega, aga mix peab vaeva nägema kui on olemas variandid, mis elu kergemax teevad?

Postitatud: 10 Apr 2003 17:07
Postitas 2107
Venelaste karbi nimi on BUZ-06 (blok upravlenija za?iganija).Kasutan sellist juba 15 a. erinevatel autodel. Väga lollikindel. Praegu on 1,5 l vaz-i peal. Süüte reguleerimiseks on salongis eraldi potekas.

Postitatud: 16 Apr 2003 21:09
Postitas Mike
See kommutator ja halli andur on tore asi küll.Põhipoint asjajuures see, et küünla säde vahe saab ajada 1.1 mm peale. Ise kasutan 08 süütejuhtmeid. Mitte neid silikooni junne vaid vase tükke. Sihuke vedru moodi vasktraat sees. On ka müüa nii öelda koaksiaal kaablist juhtmeid 50 EEKU komplekt kuid ilgelt sitad. Minu siksal on üle kahe aasta old elektroone süüde. Parmiad kommukad on volksvageni omad kestavad paremini. Lihtsalt on need mulle romulast näppu jäänud. Süütepool on 08 oma kuid tahax midagi paremat. Siit ka küsimus, kas keegi teab mitu amprit on Sierra süütepooli sekundaarpinge. Ahja mis veel säde vahesse puutub, siis suurem kaarleek potis võimaldab lahjemat segu. Tähtis on ka sekundaarpinge kestvus et kogu stuff potis ära põlex. Sain proovida ka ühte imeliku kommutaatori, millele oli detoka anduri input. See oli selline loom, et sättis süüdet võimalikult varajaseks kuid ei last detokal tekkida. Pärisvinge värk oli kuid oli kasutatud jupp ja sain sõita pool aastata ming kustus ära. Enam sellist uut ei ole leidnud. Võimalikult varajane süüde on kokkuhoid bensupaagis, mootor oli tunduvalt erksam. Kui lihtsalt süüdet varajaseks keerata on käivitus halb kuid see kommukas kruttis siis süüdet hilisemaks. Vot sellised on minu kogemused kommukatega. Kuid parim lahendus on ikkagi täis digitaalne süütesüsteem, kus ei toimu mingit mehaanilist reguleerimist, mis teatvasti on tunduvalt suurema inertsiga, lõtkud jne...

Postitatud: 16 Apr 2003 23:26
Postitas mess
Ungarlaste ladaklubi lehel oli ka juttu mingist jagajavabast süütesüsteemist, mille tööpõhimõte oli ka, et sättida iga pöördevahemiku juures süüde võimalikult varaseks, samas püüdes detonatsiooni vältida. Katsetajad kiitsid taevani igatahes. Samas nagu aru sain, pidi küllalt defitsiitne kraam olema. Süsteem ise on vene päritolu ja ka üllatavalt töökindel, vähemalt proovijatel polnud muresid esinenud.

Kes viitsib, mingu otsigu www.celtia.hu/ladaklub on teine ka inglise keeles täiesti olemas seal