1. leht 1-st

Elektrijuhtmete asetus

Postitatud: 27 Veebr 2006 15:44
Postitas martvl
mul siis kapottiall pisike seapesa:mad:
probleemiks siis geeka juhtmete asetus kust kuhu peavad minema :puzzled genekas ise korras [sai proovitud teise auto peal]:Daga nagu targemad vennad nagu aidaku sest seal ikka korralik segadus :sein genekast jooksevad juhtmed aku +klemmile siis sealt mingisse karpi/relesse edasi peaks mine veel 1juhe ag ei ole minul seal midagi :puzzled



vb on see teema juba olemas aga mina eelnevatest teemadest vastust ei saanud :rolleyes

Postitatud: 27 Veebr 2006 16:30
Postitas Mikk195
Aga kuidas teise auto peal testida saab, kui juhtmeid ei oska ühendada?

Postitatud: 27 Veebr 2006 16:32
Postitas martvl
mina ei testinud seda lihtsalt tuttaval oli nagu genekas paranduses ja tema autopeale pannes oli OK ag kui oma autole samad juhtmed samatesse kohta paned ei toimu midagi :kuri

Postitatud: 27 Veebr 2006 16:37
Postitas logman
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid79253

Tutvu ja tee korda see seapesa ,muidu põletad käru maha.

Postitatud: 27 Veebr 2006 23:09
Postitas Indy
Ehk pole tõlget vaja...keegi ikka vene keelt ka mõistab...Pilt

Postitatud: 27 Veebr 2006 23:14
Postitas Indy
Ja järgmine variant,ei tea ju mis marki generaator Sul on...Pilt

Postitatud: 28 Veebr 2006 16:12
Postitas martvl
SUURED TäNUD :)

Niva Geneka Ühendamine (2121)

Postitatud: 02 Mär 2006 21:43
Postitas napster8
Kas kellegil ka niva jaoks sellist skeemi on...

Postitatud: 04 Mär 2006 09:48
Postitas tiit
pole seal keerulisemat midagi. vaata kumb gene tüüp sul on, sisemise või välimise regulaatoriga ja ikka sama skeemi järgi käib asi. voltmeetrit nival ei ole, selle jätad siis lihtsalt ära. montaa?iploki nr-d võivad ka muidugi teised olla

Postitatud: 05 Mär 2006 01:12
Postitas CozmonauT
vaatasin et skeemil on voltmeeter ka peal. mul selline küsimus et kui 06'le tahan voltmeetrit paigaldada, siis üks juhe läheb massi nagu vist näha, aga ei saa aru kuhu teine juhe läheb.

Postitatud: 05 Mär 2006 02:10
Postitas tiit
Algselt postitas: CozmonauT
vaatasin et skeemil on voltmeeter ka peal. mul selline küsimus et kui 06'le tahan voltmeetrit paigaldada, siis üks juhe läheb massi nagu vist näha, aga ei saa aru kuhu teine juhe läheb.
Tglt üsna ükskõik millise juhtmega ühendada, kus süütega + sees.
Arvestada tuleb et kui sama juhtme küljes on mingi suurem tarbija ja juhe peenike siis võib selles juhtmes pingelang tekkida ja voltmeeter lihtsalt näitab vähem. mul vana armatuuriga samaral näiteks kõigub voltmeetri osuti suunatulega kaasa;)

Postitatud: 05 Mär 2006 02:55
Postitas logman
06-l on päris lahe koht voldikale voolu võtmiseks kindalaeka (pardatshoki) valgustile minev juhe.

Postitatud: 08 Mär 2006 17:06
Postitas martvl
njha uus mure niisis kaitsme blokki juures olev rele (vict on rele)sinna lähevad kaks voolikut aga nagu omavahel ühenduses ja kaks juhet kah
paned ohutuled põlema hakkab se nagu plõksuma aga kui võtad ühe juhtme sellest asjast ära siis enam ei toimu midagi paned tagasi hakkab sama jama :puzzlednu nagu mina ei saa asja põhi mõttest aru
võibolla on e mingi garburaatori vidin ag miks se siis ohutuledega plõksub ?




ärge väga pahandege algaja alles ja ei tea kõiki asju :puzzled

Postitatud: 08 Mär 2006 22:26
Postitas Mikk195
Pane palun mõni kirjavahemärk ka oma lausesse lisaks sellele ühele küsimärgile, siis saab küsimusest aru ka.;)

Postitatud: 08 Mär 2006 23:50
Postitas motamees
Algselt postitas: martvl

võibolla on e mingi garburaatori vidin ag miks se siis ohutuledega plõksub ?
Ilmselt see ongi karburaatori vidin (tarbetuks muutunud vaakumi lüliti). Ohutuledega võib ta seotud olla ainult massi kaudu. Nendele võetakse ühisest kohast mass. Keera see massi kruvi korra lahti ja siis jälle kinni.
Vaakumi lülitilt läheb üks juhe (must) massi. Sealtsamast nikerdagi seda kruvi. Ehk siis kaob see anomaalia. Samas peaksid ka veidi heledamaks minema parem esituli ja suund.