1. leht 2-st
K: Õlirõhu andur rikkis?
Postitatud: 11 Veebr 2006 18:48
Postitas reigo
Vahetasin 03-lt 06-le õlirõhu anduri kuna 06 oma ei andnud mingit informatsiooni. Auto on alles saadud ning üritan asju tööle panna. Enne kui süüdet anda sain läks näidik kaheksa alla. Et milles asi võib olla? On erinevatel mudelitel erinevad andurid peal?
Postitatud: 11 Veebr 2006 20:42
Postitas Raxo
Ühendused on õiged?
Postitatud: 11 Veebr 2006 21:53
Postitas reigo
Kindlalt. Signaallamp kustub kui auto käivitada ning vee temp. näidik näitab ka õigesti. Rohkem juhtmeid seal valesti panna ei ole võimalik.
edit: mõni mode võiks selle teema elektrisüsteemi alafoorumisse viia, näib et suutsin valesse kohta postitada:sein
Postitatud: 12 Veebr 2006 17:36
Postitas Ladarider
Ma päris täpselt ei saanud nüüd aru, äkki panid juhtmed valesti mäletan kui kunagi bensiinipaagi juhtmed tagasi ühendasin ja valesti panin, siis näitas paak täis, tuli ainult otsad ära vahetada...
Postitatud: 12 Veebr 2006 17:53
Postitas Laurimetall
Äkki on sul õlirõhu tule ja näidiku juhtmed kuskilt koos?Või kui näidik jääbki 8 peale ,siis on näidikule endal võibolla vale juhe küljes.
Postitatud: 12 Veebr 2006 20:43
Postitas reigo
Proovisin täna teistpidi ühendada, siis ei näidand üldse midagi. Panin tagasi ja näitas ikka kaheksat ja õlirõhu märgutuli kustus kui auto käima läks. Ajasin mootori soojaks, et jahutussüsteemi kontrollida ning äkki muutub ka rõhu näit - ei muutunud. Jätsin asja sinnapaika ja hakkasin tagurdamise tuledega tegelema. Vahetasin seal ühe pirni ära, proovisin tagumisi tuledeplokke. Kõik pirnid põlesid/töötasid. Panin auto tööle ja õlirõhu näidik oli õigesti tööle hakanud... vabakäigul kusagil 2 juures ja kiirendamisel jõudis kuni neljani. Ju oli andur 03 peal seismisest imelikuks läind, igatahes see nüüd korras.
Postitatud: 12 Veebr 2006 20:51
Postitas fanatt
Kõige kindlam on otsevooluga õlirõhu näidik panna, siis võid alati kindel olla et selline surve mida näidik näitab on ka mootoris.

Postitatud: 12 Veebr 2006 20:54
Postitas tuuqer
kas keegi tark valgustaks ka mind, milline näeb välja otsevooluga:wow õlirõhu näidik;)
Postitatud: 12 Veebr 2006 20:57
Postitas reigo
Senikaua kuni näidik korralikult näitab jätan ta rahule:spin nüüd jääb vähemalt nädal vahele enne kui autoga edasi tegeleda saan... mõlemad tagurdamise tuled lakkasid miskipärast töötamast ning täistuledega ka mingi jama... järgmine nv hakkan neid asju uuesti kontrollima, kuid selle teema siin võib lukku panna, sest õlirõhu anduri probleemi enam pole.
edit: tekkis sama küsimus mis tuuqer'ilgi
Postitatud: 12 Veebr 2006 21:06
Postitas fanatt
Otsevooluga-(väike näpukas) läbivooluga. See on selline nagu on traktoritel, et tuleb õli peamagistraalist otse toru või voolik õli näidikusse ja seda kaudu siis õli survega lükkab näidiku seierit
Postitatud: 12 Veebr 2006 21:09
Postitas reigo
siis juhtub midagi voolikuga ning kogu armatuur on õli täis:D ei las jääb parem nii nagu on.
Postitatud: 12 Veebr 2006 21:10
Postitas tuuqer
=mehaaniline õlirõhu manomeeter
Edit: ei lähe sul katki midagi seal, vanematel masinatel ongi nii
Postitatud: 12 Veebr 2006 21:13
Postitas fanatt
võib ka nii õelda:D
Postitatud: 12 Veebr 2006 21:18
Postitas reigo
kellelgi on selline asi ladale peale leiutatud?
Postitatud: 12 Veebr 2006 21:26
Postitas fanatt
Seal pole midagi leiutada vaja. Toru või vooliku tood sealt õlirõhu anduri august, sinna on vaja teha selline vahetükk mis istub sellesse auku. Vead toru või vooliku salongi ja ühendad näidikuga. Näidik ise maksab alla 100.- (täpselt ei mäleta). Ainuke viga on see et ei ole enam seda õli tuld mis põlema hakkaks kui rõhk liiga madalaks läheb, muidugi saab sinna vahele selle tule süsteemi ehitada.
Postitatud: 13 Veebr 2006 00:47
Postitas trim
minu venna 03 mes on mehaaniline andur
Postitatud: 13 Veebr 2006 12:02
Postitas reigo
jätan praegu anduri seniks rahule kuni ta normilt töötab.
Postitatud: 17 Veebr 2006 20:27
Postitas GTA
Kui kedagi huvitab, siis mehhaanilise õlimanomeetri stutser koos õlirõhu signaalalmbi anduriga näeb välja selline:

Postitatud: 17 Veebr 2006 21:07
Postitas Kristo
Sellel pildil on ainult õlirõhu signaallambi andur (alumine), see ülemine on turboõlitus.
Postitatud: 18 Veebr 2006 21:59
Postitas Laurimetall
Tegelikult pole ju näha ,kuhu tegelikult see voolik läheb . Teoreetiliselt võib selle vooliku otsas olla ka õlirõhu manomeeter. Kui see õlirõhu tuli on korras ja näidik kah ,siis ei tohiks olla probleeme liiga madala õlirõhuga ja selle puudumisega.( vähemalt peax on olema aru saada)