Vahetasin 03-lt 06-le õlirõhu anduri kuna 06 oma ei andnud mingit informatsiooni. Auto on alles saadud ning üritan asju tööle panna. Enne kui süüdet anda sain läks näidik kaheksa alla. Et milles asi võib olla? On erinevatel mudelitel erinevad andurid peal?
Ma päris täpselt ei saanud nüüd aru, äkki panid juhtmed valesti mäletan kui kunagi bensiinipaagi juhtmed tagasi ühendasin ja valesti panin, siis näitas paak täis, tuli ainult otsad ära vahetada...
Proovisin täna teistpidi ühendada, siis ei näidand üldse midagi. Panin tagasi ja näitas ikka kaheksat ja õlirõhu märgutuli kustus kui auto käima läks. Ajasin mootori soojaks, et jahutussüsteemi kontrollida ning äkki muutub ka rõhu näit - ei muutunud. Jätsin asja sinnapaika ja hakkasin tagurdamise tuledega tegelema. Vahetasin seal ühe pirni ära, proovisin tagumisi tuledeplokke. Kõik pirnid põlesid/töötasid. Panin auto tööle ja õlirõhu näidik oli õigesti tööle hakanud... vabakäigul kusagil 2 juures ja kiirendamisel jõudis kuni neljani. Ju oli andur 03 peal seismisest imelikuks läind, igatahes see nüüd korras.
Senikaua kuni näidik korralikult näitab jätan ta rahule:spin nüüd jääb vähemalt nädal vahele enne kui autoga edasi tegeleda saan... mõlemad tagurdamise tuled lakkasid miskipärast töötamast ning täistuledega ka mingi jama... järgmine nv hakkan neid asju uuesti kontrollima, kuid selle teema siin võib lukku panna, sest õlirõhu anduri probleemi enam pole.
Otsevooluga-(väike näpukas) läbivooluga. See on selline nagu on traktoritel, et tuleb õli peamagistraalist otse toru või voolik õli näidikusse ja seda kaudu siis õli survega lükkab näidiku seierit
Seal pole midagi leiutada vaja. Toru või vooliku tood sealt õlirõhu anduri august, sinna on vaja teha selline vahetükk mis istub sellesse auku. Vead toru või vooliku salongi ja ühendad näidikuga. Näidik ise maksab alla 100.- (täpselt ei mäleta). Ainuke viga on see et ei ole enam seda õli tuld mis põlema hakkaks kui rõhk liiga madalaks läheb, muidugi saab sinna vahele selle tule süsteemi ehitada.
Kui kedagi huvitab, siis mehhaanilise õlimanomeetri stutser koos õlirõhu signaalalmbi anduriga näeb välja selline:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tegelikult pole ju näha ,kuhu tegelikult see voolik läheb . Teoreetiliselt võib selle vooliku otsas olla ka õlirõhu manomeeter. Kui see õlirõhu tuli on korras ja näidik kah ,siis ei tohiks olla probleeme liiga madala õlirõhuga ja selle puudumisega.( vähemalt peax on olema aru saada)