Ei lae korralikult
Ei lae korralikult
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Ei lae korralikult
Ühel Ladal (2106 -77) mul selline viga, et genekas madalatel pööretel ei lae. Kui tarbijaid taga ei ole hakkab gen. laadima kuskil ~1500 pöörde juures. Kui näiteks tuled põlema panna, siis gen. laeb alles ~2500 pöörde juures. Pingeregulaatoris viga kindlalt ei ole (teise töötava auto pealt võetud, aga ikka ei lae). Relee on ka kontrollitud ja kontaktid puhastatud. Generaatoril on äsja vahetatud harjad. Ise arvan, et äkki on mõni gen. diood läbi?
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Tere jälle:D. Alles oli kui mul oli trumli maha saamisega probleeme:)
Nüüd siis uus jama:kuri. Nimelt generaator ei lae. Vahetatud harjad, pingeregulaator ja laadimisrelee. Veel puhastasin ära kõik ühendused ja kontrollisin juhtmed üle. Generaator ise on võetud teise töötava(laadiva) auto pealt. Milles võib veel viga olla? Kaitsmed on korras ja puhastatud.
Nüüd siis uus jama:kuri. Nimelt generaator ei lae. Vahetatud harjad, pingeregulaator ja laadimisrelee. Veel puhastasin ära kõik ühendused ja kontrollisin juhtmed üle. Generaator ise on võetud teise töötava(laadiva) auto pealt. Milles võib veel viga olla? Kaitsmed on korras ja puhastatud.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
kõigepealt mis on pingeregulaator ja mis on laadimisrelee? Minuarust üks ja seesama asi. Ladal kasutusel vähemalt 3 erinevat varianti.
1. Relee- mehaaniliselt kontaktidega töötav pingeregulaator.
2. Elektrooniline generaatorist eraldi asetsev pingeregulaator.
3. Generaatoris koos harjadega asetsev elektrooniline pingeregulaator (tablett).
Milline on sinu autol????
1. Relee- mehaaniliselt kontaktidega töötav pingeregulaator.
2. Elektrooniline generaatorist eraldi asetsev pingeregulaator.
3. Generaatoris koos harjadega asetsev elektrooniline pingeregulaator (tablett).
Milline on sinu autol????
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
pingeregulaator - asetseb piduri-ja sidurivedeliku paakide juures(musta värvi. kaks juhet jookseb sisse).
Laadimisrelee - Asetseb parempoolsel küljel aku läheduses.(halli värvi karp millele kinnitub 4 juhet millest 2 tulevag generaatorist). Vähemalt nii olen ma nendest asjadest aru saanud:puzzled.
Nüüd siis targem jälle paari grammi võrra:lol
olen kuulnud veel mingst juhtmete ümbertõstmisest aga see variant mulle eriti ei meeldi.
Autoks on 86' Vaz 21013
Laadimisrelee - Asetseb parempoolsel küljel aku läheduses.(halli värvi karp millele kinnitub 4 juhet millest 2 tulevag generaatorist). Vähemalt nii olen ma nendest asjadest aru saanud:puzzled.
Nüüd siis targem jälle paari grammi võrra:lol
olen kuulnud veel mingst juhtmete ümbertõstmisest aga see variant mulle eriti ei meeldi.
Autoks on 86' Vaz 21013
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
laadimistuli põleb ja kui tuled põlema panna langevad mootori pöörded.Algselt postitas: tiit
ok see nelja juhtmega siis ilmselt laadimise kontrolltule relee. See iseenesest laadimist ei puuduta. Mille järgi üldse aru saad et ei lae?
Mootori käimise ajal tuled vilguvad. kord põleb heledamalt, siis jälle tumedamalt. Vilkumine toimub u. iga poole sekundi tagant. tuli ei kustu kunagi täielikult ära.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Mul muidu ka autol selline asi, et kui auto käima panen ja tuled põlema, siis mootoril pöörded langevad ja kui näiteks kohapeal suunatuled põlema panna, siis hakkavad väga vaevaliselt vilkuma ja kui jälle gaasi vajutada, siis hakkavad kiiremini tööle.Geneka laadimisega küll mingeid probleeme pole tähele pannud, tuli ka ei põle ja aku koguaeg väga võimas, aga millest need voolukõikumised võivad tulla kas kuidagi midagi teha ei saaks sellise värgiga?
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Aga kui ma õigesti mäletan, siis normaalne tühikäik on just 700-800 pööret, ise olen reguleerind 1000 tühikäigul, aga 1500 juba liiga palju, et kas näiteks just selle 800 või 1000 peal ei peaks juba normaalselt töötama, sest kui näiteks kuskile ristmikule seisma jääda ja tahan pööret teha siis suunakad vilguvad väga vaevaliselt.Väljamaistel autodel vist mingi regulaator või asi selle jaoks peal, et tuled vilguks normaalse kiirusega kui pöördeid tõsta ja madalamaks lasta, sest pole nagu sellist värki tähele pannud nagu, et hakkaks vilkumisel kiirust muutma.Algselt postitas: olaaf
tühikäik 1500 ja probleemid kaovad.
lihtsalt 7-800 pöörde juures käib generaator liiga aeglaselt ringi.
koormuse taha lülitades peavadki mootori pöörded langema - koormus ju tõuseb.
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Minu arust polnud minu eelmisel autol(85' 21063) küll sellist probleemi aga praegusel(86' 21013)võib seda küll täheldada.Algselt postitas: LadariderAga kui ma õigesti mäletan, siis normaalne tühikäik on just 700-800 pööret, ise olen reguleerind 1000 tühikäigul, aga 1500 juba liiga palju, et kas näiteks just selle 800 või 1000 peal ei peaks juba normaalselt töötama, sest kui näiteks kuskile ristmikule seisma jääda ja tahan pööret teha siis suunakad vilguvad väga vaevaliselt.Väljamaistel autodel vist mingi regulaator või asi selle jaoks peal, et tuled vilguks normaalse kiirusega kui pöördeid tõsta ja madalamaks lasta, sest pole nagu sellist värki tähele pannud nagu, et hakkaks vilkumisel kiirust muutma.Algselt postitas: olaaf
tühikäik 1500 ja probleemid kaovad.
lihtsalt 7-800 pöörde juures käib generaator liiga aeglaselt ringi.
koormuse taha lülitades peavadki mootori pöörded langema - koormus ju tõuseb.
Kas tõesti on siis aastaga tööstust raske nii palju edasi aretada ,et 01-le ka mingi viguri peale saaks mis suundasid kontrolliks?:puzzled
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Geneka rihma pingsust võiks kah vahel kontrollida.
Ja see mehaaniline kontaktiktega pingerelee panebki tuled aeg-ajalt tuhmimalt põlema. Mehaanilist annab isegi timmida kangema voolu peale ,vaja ainult teha seda täpselt ,et ülelaadimist ei tekkiks. Selle saab edukalt krudida 13,6-13,8V tootma.
Lääne pillidel kõigil elektroonilised laadimisreleed ,mis töötavad palju kiiremini. Tähendab ,reageerivad kiiremini ja selle tulemuseks on ühtlasem süsteemipinge ,nii ei saagi hästi aru ,millal pingelang tekkib.
Suunakaid ei kontrolli küll mingi vidin.
Ja see mehaaniline kontaktiktega pingerelee panebki tuled aeg-ajalt tuhmimalt põlema. Mehaanilist annab isegi timmida kangema voolu peale ,vaja ainult teha seda täpselt ,et ülelaadimist ei tekkiks. Selle saab edukalt krudida 13,6-13,8V tootma.
Lääne pillidel kõigil elektroonilised laadimisreleed ,mis töötavad palju kiiremini. Tähendab ,reageerivad kiiremini ja selle tulemuseks on ühtlasem süsteemipinge ,nii ei saagi hästi aru ,millal pingelang tekkib.
Suunakaid ei kontrolli küll mingi vidin.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Väljamaistel autodel enamuses elektrooniline suunarelee peal (ka uuematel ladadel). Vanematel on elktromehhaaniline suunarelee ja see on voolu kõikumistele tundlik. Selle probleemi (vilkumissageduse muutumine)kaotamiseks tuleks paigaldada elektrooniline suunarelee.Algselt postitas: Ladarider
Väljamaistel autodel vist mingi regulaator või asi selle jaoks peal, et tuled vilguks normaalse kiirusega kui pöördeid tõsta ja madalamaks lasta, sest pole nagu sellist värki tähele pannud nagu, et hakkaks vilkumisel kiirust muutma.
Muidugi saab ka reguleerida vanemat tüüpi suunarelee mingile "kuldsele keskteele".
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
miks 1500 liiga paljuAlgselt postitas: Ladarider
Aga kui ma õigesti mäletan, siis normaalne tühikäik on just 700-800 pööret, ise olen reguleerind 1000 tühikäigul, aga 1500 juba liiga palju...

siis saab nukvõll veidigi õli

pidevalt vahetada on liiga kallis - korralikku nukki alla tonni ei saa ja erilised nukid maksavad veelgi rohkem.
80000 sõitnud 01 pealt võtsime nuka maha kunagi siis nukkasid polnudki. ümarad väljad

endine omanik kiitles, et alati ilusti mootor 700 pöörde juures käinud tal - vahele ei jäta jne...
(peal on 06 mehh karpa - seega sõidu ajal küttekulu ei sõltu tühikäigust

voh
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Olen samal arvamusel!!!Algselt postitas: tiit
mina olen kuulnud 900-1100 normaalne. Samaral raamatu järgi min 800
Aga teemasse - kui mootori pöörded langesid tulede lülimisel, siis tõenäoliselt laadis ta sul koguaeg. Pakun et viga oli ainult laadimistule relees.
Kui pöörded langevad,järelikult generaator töötab koormusega...