1. leht 1-st

Tagaklaasi soojenduse parandamine.

Postitatud: 05 Jaan 2006 22:34
Postitas Laurimetall
Kuna sellekohast teemat ei leidnud ,siis uuriks ,kuidas olete parandanud lada tagaklaasi soojenust? Hetkel mõned niidid ei tööta, mida teha ,et neid tööle saada?

Postitatud: 05 Jaan 2006 23:14
Postitas GhostRider
kas nendele niitidele lähedale pääseb? kui siis jooda sinna mõne juhtme kiud, kus katki on.

Postitatud: 05 Jaan 2006 23:21
Postitas allah
Poes olen näinud spetsiaalset paranduskomplekti müügil.

Edit: Ise pole kasutanud, lihtsalt poes autosade riiulis hakkas silma. See sama millest Mel allpool kirjutab.

Postitatud: 06 Jaan 2006 09:12
Postitas mess
Algselt postitas: allah
Poes olen näinud spetsiaalset paranduskomplekti müügil.
Äkki räägid lähemalt, mis moodi seda kasutatakse ja kas asjal mingi point ka on või asi lihtsalt müüginipiks välja mõeldud?

Postitatud: 06 Jaan 2006 10:04
Postitas Mel
Ma arvan, et ta mõtleb paranduskomplekti all väikest pudelit spets vedelikuga. Tegemist on hõbeda värvi vedelikuga, mida kantakse väikese pintsliga soojenduse triibule, kust see on katki. Kaasas on veel kleeps, millel on see umbes 5 cm pikkune tühimik, mis on triibu laiune. Selle kleebid triibu katkisele kohale ja pinstledad vedelikuga triibu üle. Tähtis on muidugi puhtus ja veelkord puhtus. Pintseldatav koht tuleb näiteks atsetooniga hoolega puhtaks nühkida.
Kõige raskem tegevus oli triipudelt katkise koha leidmine. See tähendab, et piisab juba sellest, et triip on nn õhemaks kulunud. Ei peagi olema täitsa selgelt silmaga nähtavat vahet/pragu/purunemise kohta. See remontkomplekt maksis küllaltki palju, täpselt ei mäleta, aga vist kuskil 140-ne ringis.

Minul hakkas kuuest mitte töötanud triibust igatahes 4 tööle. Kahel ülejäänul ilmnesid pärast veel kohad, mis oleks vaja üle teha.

Huvitav on see, et parandatud kohtade pealt sulab jää palju kiiremini ära kui originaalse punase tiibu pealt.

Postitatud: 06 Jaan 2006 10:25
Postitas olaaf
lihtsam on uus tagaklaas panna.. see värv kaua vastu ei pea kahjuks :(
mitte mingil juhul ei saa lada tagaklaasi soendust joota kuna kontaktpind klaasil on nõnda õhuke.. ja jootmiseks on vaja puhast pinda..
ise proovisin nii hõbeda kui ka teiste erisegudega erinevaltel temperatuuridel..
nüüdseks dasfi autol jäid jooted pidama ja asi töötab aga enda 05-l väga kehvalt.. ilmselt oli ka venelastel mõnel õhtul kiirem ja ka kiht tagaklaasil õhem.. :P

Postitatud: 06 Jaan 2006 15:54
Postitas Laurimetall
Endal õnnestus osta mingit pruunikat klaaspurgis olevat ollust (vene toodang) pidi kah olema elektrit juhtiv liim (mõeldud tagaklaasi ja mikroskeemidel olevate katkiste radade parandamiseks.) Veel pole jõudnud katsetada ,kuid kiirkorras katkisele kohale pannes ei tundunud küll olema elektrit juhtiv. Hea nipp katkiste kohtade leidmiseks on võtta kasutusele tester või kontroll lamp ,mille üx ots ühendada massiga ja siis lülitada soojendus sisse (lambi põlemise ja kustumise kohapealt on niit katki) Parem on mõõta testriga ,siis on näha ka hõredaks kulunud kohti
(järsem pinge langemine)

Postitatud: 06 Jaan 2006 20:08
Postitas pingvin
tartus kivilinna tanklas oli see hõbedaliim minu arust 55 eeku 1gramm teda seal on

Postitatud: 11 Jaan 2006 19:43
Postitas rene07
proovisin seda hõbedast asja ja see põles läbi peale esimest kasutamist:sein.

Postitatud: 12 Jaan 2006 17:06
Postitas Laurimetall
Äkki peaxid paksemalt panema või siis mitu korda ühte kohta üle tegema ,et paksem kiht jääks

Postitatud: 12 Jaan 2006 17:57
Postitas trim
on saada ka selline triipude komplekt et võtad ostad ja kleebid triibud klaasile .. kus veel ei ole sojendust ... see oli müüa handymanis ja mina seda ei ostaks ... paistis selline väga mõttetu asi