1. leht 1-st
lada elektrivent
Postitatud: 31 Okt 2005 13:02
Postitas marko
olen kuulnud,et ladadele paigaldati 2varianti elektriventi!mingit vanemat versiooni olen näinud aga uuemat pole,kas kellelgi on vedelemas see uuema tüübi elektrivent?
tahaks pilku peale heita.
Postitatud: 31 Okt 2005 13:13
Postitas motamees
Minutead on ventika mootorid kõik ühed. Toodetud ainult eri tehastes. Osad NSVL ja osad liiduvabariikides (jugoslaavia või bulgaaria).
Ka on uuematel (Russia) ventilaatori labad viidud Asümeetriliseks.
Postitatud: 31 Okt 2005 13:23
Postitas kenu
Kahte sorti on, ühed on "razbornõje" ja teised "nerazbornõje", muud erinevust pole. Eks venelane hakkas ka Lääne eeskujul remontimist võõrutama.
Radikatel on suur erinevus, hakati panema alumiiniumist horisontaalribide ja plastmasspüttidega radikaid.
Postitatud: 31 Okt 2005 13:34
Postitas marko
pildi järgi lada 110 elektrivent st mootor on niiöelda õhem ja lühem-mul vaja hoopis asi pista ühele teisele masinale!
Postitatud: 31 Okt 2005 21:32
Postitas motamees
Kui sul vaja väga õhukest mootorit/ventikat kasuta Datsun cherry oma. 2102 radika taha muud ei mahtunud, kui see.
Postitatud: 15 Dets 2005 21:43
Postitas skahar
Algselt postitas: motamees
Kui sul vaja väga õhukest mootorit/ventikat kasuta Datsun cherry oma. 2102 radika taha muud ei mahtunud, kui see.
osadel masinatel, tänapäeva vfts'idel, paigutatakse neid hoopis radika ette! Suunaga siis radikasse...

Postitatud: 15 Dets 2005 23:43
Postitas motamees
Vfts'idel on väga palju ümberehitusi. Üks lisada on lihtne. Tavautole on seda sinna raskem aretada. Lihtsam on panna sissepoole.
Ei ole vahet kummal pool ventikas on. Peaasi, et ta tuult õigele poole puhub.