1. leht 1-st

Elektronsüüte skeem ladale..

Postitatud: 11 Sept 2005 21:01
Postitas olaaf
Viimasel ajal korduvalt nõutud skeem:
pilt kehvakene,
kellel on parem see pangu aga juurde!
Pilt
-----------------------------------------------------------------------------------
Pilt
sinine - süüte +
punane - taho
-----------------------------------------------------------------------------------

Postitatud: 12 Sept 2005 13:20
Postitas allah
Selline peaks ka sobima Ladale.
Müügi näiteks Oomipoes

Postitatud: 18 Sept 2005 14:45
Postitas GhostRider
kas tegu on Kommtaatoriga? või on elektron süüde ja kommutaator kaks erinevat asja?:yllatunud

Postitatud: 18 Sept 2005 20:44
Postitas Marek
Algselt postitas: allah
Selline peaks ka sobima Ladale.
Müügi näiteks Oomipoes
Asi paistab huvitav olema. Aga kas on ka mingit tagasisidet selle kohta?

Postitatud: 18 Sept 2005 22:39
Postitas k1a9l6e3v
Algselt postitas: Marek
Algselt postitas: allah
Selline peaks ka sobima Ladale.
Müügi näiteks Oomipoes
Asi paistab huvitav olema. Aga kas on ka mingit tagasisidet selle kohta?
Sai ostetud eile. Kokkupanek võtab aega mingi 15-20 minutit.
Käivitus igati normilt. Täna sai mingi 60 km ots tehtud ei täheldanud mingit anomaaliat kui siis, et tahhokas näitab natuke rohkem kui enne.

Postitatud: 19 Sept 2005 09:21
Postitas mess
Tegemist kommutaatoriga, mille saab ühendada tavalise jagajaga süütesüsteemi. Selle asjanduse mõte on selles, et läbi kontaktide käib väiksem vool, kui tavalise süsteemi puhul ning sellega viimaste eluiga pikeneb. Mehaanilisest kulumisest see mõistagi ei säästa. Ilmselt võimendatakse ka läbi pooli primaarahela aetavat voolu, seega on säde ka väheke parem.

Teine variant, millest elektroonilise süüte puhul räägitakse on kontaktivaba jagaja. Sealgi variante mitmeid, kuid Ladal kasutatav Halli anduriga jagaja, kus tavapäraseid kontakte polegi, on andur. Kommutaatori ja sealt edasi on põhimõtteliselt sama nagu eelmise süsteemi puhul. Vahe siis selles, et pole kontakte, ehk hüvasti pe**es kondekas ja vale kontaktivahe.

Noh ja muidugi on olemas veel ka jagajavabad süsteemid, kuid see hoopis teine jutt juba.

Postitatud: 19 Sept 2005 12:44
Postitas Marek
[/quote]
Sai ostetud eile. Kokkupanek võtab aega mingi 15-20 minutit.
Käivitus igati normilt. Täna sai mingi 60 km ots tehtud ei täheldanud mingit anomaaliat kui siis, et tahhokas näitab natuke rohkem kui enne. [/quote]

Oomipoe interneti lehel oli reklaamlauseks et madalam kütusekulu. Huvitav kas see on ka nii??

Peab vist ikka ise ka järgi proovima;)

Postitatud: 19 Sept 2005 15:07
Postitas motamees
Algselt postitas: mess
Vahe siis selles, et pole kontakte, ehk hüvasti pe**es kondekas ja vale kontaktivahe.
Ja tere tulemast pe**es kommutaator.:D

Postitatud: 19 Sept 2005 19:35
Postitas mess
No jah see pisiasi unus mainimata :rolleyes

Postitatud: 15 Apr 2013 22:51
Postitas siksifanatt
Kas kellegil oleks müüa kontaktivaba jagaja pistikut mis läheb kommutaatorisse ?

elektron süüde

Postitatud: 04 Mai 2013 07:31
Postitas navigator
Tere, kui kellelgi on pakkuda seda ilma kontaktideta süsteemi siis oleksin huvitatud, pange u2u

Postitatud: 06 Veebr 2014 19:39
Postitas nems2105
Lisan teemasse oma tähelepanekud peale kontaktivaba jagaja paigaldamist.Mootor käivitub ka külmalt poolest pöördest ja käib väga ühtlaselt(Silmnähtav vahe paremuse suunas).Ainuke probleem millega kokku puutusin oli see et tahhomeeter ei hakkanud enam näitama,aga selle vastu sain rohtu tänu Olaafile kes selle anomaalia lõpetas.Asi selles et klassikutel pidi olema kaks erinevat tahhomeetrit ja vanem neist ei tunnista elektroonsüüdet.Tahhomeeter hakkab tööle kui võtta vana jagaja küljest kondekas ja paigaldada see tahhomeetri ja süütepooli vahel kulgeva juhtme vahele.