Viimasel ajal korduvalt nõutud skeem:
pilt kehvakene,
kellel on parem see pangu aga juurde!
-----------------------------------------------------------------------------------
sinine - süüte +
punane - taho
-----------------------------------------------------------------------------------
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: allah Selline peaks ka sobima Ladale.
Müügi näiteks Oomipoes
Asi paistab huvitav olema. Aga kas on ka mingit tagasisidet selle kohta?
Sai ostetud eile. Kokkupanek võtab aega mingi 15-20 minutit.
Käivitus igati normilt. Täna sai mingi 60 km ots tehtud ei täheldanud mingit anomaaliat kui siis, et tahhokas näitab natuke rohkem kui enne.
Tegemist kommutaatoriga, mille saab ühendada tavalise jagajaga süütesüsteemi. Selle asjanduse mõte on selles, et läbi kontaktide käib väiksem vool, kui tavalise süsteemi puhul ning sellega viimaste eluiga pikeneb. Mehaanilisest kulumisest see mõistagi ei säästa. Ilmselt võimendatakse ka läbi pooli primaarahela aetavat voolu, seega on säde ka väheke parem.
Teine variant, millest elektroonilise süüte puhul räägitakse on kontaktivaba jagaja. Sealgi variante mitmeid, kuid Ladal kasutatav Halli anduriga jagaja, kus tavapäraseid kontakte polegi, on andur. Kommutaatori ja sealt edasi on põhimõtteliselt sama nagu eelmise süsteemi puhul. Vahe siis selles, et pole kontakte, ehk hüvasti pe**es kondekas ja vale kontaktivahe.
Noh ja muidugi on olemas veel ka jagajavabad süsteemid, kuid see hoopis teine jutt juba.
[/quote]
Sai ostetud eile. Kokkupanek võtab aega mingi 15-20 minutit.
Käivitus igati normilt. Täna sai mingi 60 km ots tehtud ei täheldanud mingit anomaaliat kui siis, et tahhokas näitab natuke rohkem kui enne. [/quote]
Oomipoe interneti lehel oli reklaamlauseks et madalam kütusekulu. Huvitav kas see on ka nii??
Lisan teemasse oma tähelepanekud peale kontaktivaba jagaja paigaldamist.Mootor käivitub ka külmalt poolest pöördest ja käib väga ühtlaselt(Silmnähtav vahe paremuse suunas).Ainuke probleem millega kokku puutusin oli see et tahhomeeter ei hakkanud enam näitama,aga selle vastu sain rohtu tänu Olaafile kes selle anomaalia lõpetas.Asi selles et klassikutel pidi olema kaks erinevat tahhomeetrit ja vanem neist ei tunnista elektroonsüüdet.Tahhomeeter hakkab tööle kui võtta vana jagaja küljest kondekas ja paigaldada see tahhomeetri ja süütepooli vahel kulgeva juhtme vahele.