1. leht 1-st

1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 21 Sept 2023 22:08
Postitas killer666
Küsin abi kuna juhe on koos ja plaan kuskilt sõitev doonor osta ei ole kuidagi õnneks läinud.

Sain autoga miski vahva Lego karpides kaasa. Tegemist siis Bosch mp7.0 euro 3 süsteemiga mis 1990 2107 peal olnud. Mingil põhjusel ta oli maha võetud.
Ühendasid prooviks kõik asjad peale lambdade ja knock sensori. Aga sädet ei ole.

Thinkdiag läheb obd kaudu sisse , tuvastab ära et mil põleng, aga veakoode ei Anna. Käivitades rpm null, tempid , maf ja TPS nagu toimiks. Vaz profiili alt sisse minnes näitab ainsat veakoodi et ecu pinge on olnud madal. Muid ei ole. Prooviks erinevaid asju lahti sikutades ka veakoode ei tule.
Erinevaid väljundeid lülitades toimis ainult bensupumba relee, süütemoodulist sädet ega pihustitest plõksu ei õnnestunud välja meelitada.

Kas kellegil on ideid mis võiks nahkas olla? Kas keegi teab millega saab normaalselt ja usutavalt veakoode ja libe datat vaadata sel ajul?
Ise võrdlesin euro 3 ja 2 süsteeme siis ainsateks erinevuseks on teise lambda ja nuka anduri puudumine. Kui leida õige e2 aju kas ülejäänud juhtmestik on sama?

Re: 1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 21 Sept 2023 22:34
Postitas entson
Ei tea selle mootori juhtimisest midagi ,kuid ühel tuntud rootsi margil tähendab nuka andur tegelikult vända andurit.

Re: 1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 22 Sept 2023 09:00
Postitas allah
Euro 2 Samara toimis Euro 3 ajuga kenasti, ainult puuduvate andurite veakoode andis.
Euro 3 aju saab Euro 2-ks ümberkirjutada: viewtopic.php?f=22&t=8031

Kuidas on lood imoga? Eemaldatud?

Re: 1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 22 Sept 2023 09:22
Postitas killer666
Tere Allah!

Teie teemad olen juba kõik läbi lugenud ja need siin foorumis vist suht ainsad teemad üldse selle asja kohta.
Kahjuks seal teemade linkides on kõik venekeelne ja see on minu nõrk külg.

Immo tuli küll vilgub, aga vastavat veakoodi ei ole. Muidugi ei tea sel veneasjal kas üldse seda veakoodi näitabki.
Immo vastuvõtja on sel autol pandud kindalaeka taha, tundub natuke ebamugav kui peaks igakord sinna pulka näitama. Eeldaks et on immo off?

Aga kas oskaks soovitada mõnda head programmijuppi mis toimiks üle usb KL kaabliga ?
Imelik on nagu see et ühtegi veakoodi asi ei näita kuigi asjad lahti üldse.

Re: 1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 22 Sept 2023 15:58
Postitas allah
Kunagi ammu kui mina tegelesin siis kasutasin vene lehtedel leiduvaid üle COM pordi töötavaid programme. Uuematest asjadest ei tea miskit. (Peale pardakompuutri paigaldamist ütleb auto ise kui tal miskit viga ja arvutiga ühendamise vajadust pole olnud.)

Re: 1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 02 Okt 2023 10:24
Postitas allah
Anna siis siia teemase ka teada mida vahepeal oled proovinud ja mis edusammud on. Tulevikus ehk kellelegi kasuks.

Väntvõlli andur on ikka korras?
Oled järgiuurinud mida see immo tule vilkumine tähendab? (ma pole töötava immoga Lada-t näinud, seega ei tea).
Kütusepumpa ka vist ei lülita tööle? Isegi korras süsteemi puhul peale akuklemmi pealepanemist tuleb umbes 10sec. oodata peale süüte sissekeeramist enne kui starterit anda, siis alles lülitab kütusepumba järgi (mootori pöörlema hakkamise hetkel). Saab muidugi ka 10 sec. starterit käiata kui ei tea oodata. Järgmistel käivitamistel ei pea enam ootama (kohe süüte sisse panemisel võtab pumba järgi). Kas ta sellel eelsel ajal veakoode ja mootori pöördeid näitab (või kui immo on peal) seda ma ei tea. Ei saa praegu proovida ka kuna enda auto on laiali.

Re: 1.7i erinevad probleemid.

Postitatud: 02 Okt 2023 22:21
Postitas killer666
Ilmselt oli alguses immo peal . Käis üks vend ja kirjutas eepromi üle. Immo plokk sai vahelt ära ja k-liini otsad immoploki tagant kokku.
Peale seda sai proovitud, säde nagu oli ja pihustid plõksusid. Panin siis kõik kokku ära ja läks isegi käima. Voolikud olid lahti ja õhulugejat ei olnud ka küljes. Iga kord läks käima kuni panin õhulugeja taha. Kuna õhtu oli käes siis ei viitsinud süveneda.
Hommikul keerasin võtit ja pill käis, aga suri välja. Panin siis õhulugeja koos toruga järgi ja no vot peale seda enam sädet ei tulnudki.
Sai siis googledatud ja kuskil kellegil oli olnud probleem et peale 30x käivitust läinud uuesti immo peale. Peale seda sai siis eeprom üldse ära vahetatud kirjutuskaitsega eepromi vastu. Kasu null.

Kuskilt külapealt õnnestus leida üks sama ajastu lada 110. Sealt siis võtsin kõik ajud , plokid , süütemooduli jne. Peale süütemooduli vahetust tuli kena säde ja auto oligi nagu korras. Sai isegi tehtud väiksed prooviringid. Kõik tunduski ok, mõtlesin et ajan auto garaashi sisse, panen aju ja juhtmed kokku. Aga siis täpselt juhtus selline pull, et toitejuhe kukkus ajju sisse :D :D :D p...s.

Panin prooviks selle eepromi 110 ajju , aga paistab et sinna ta ei sobi. Viskab veakoodi.

Pilt

On venelastel miski Opendiag.pro tarkvara . Free versioon töötab nii arvutis kui androidis. Näitab veakoode ja live datat. Hea on see et ühenduse saab ülikiirelt võrreldes thinkdiagiga.

Kiirusandur on praegu lahtiselt , nuka anduri viga teise ajuga ei olnud. Teine lambda kas ise surnud või siis pistik oksudeerunud, pole jõudnud uurida.

Ühesõnaga vaatab uue õige 1.7 aju ja siis lahendab need veakoodid ka ära.

Mis aga ei tööta on tahhomeeter. Tuleb välja et ecuga pillidel on teine tahhomeeter. Üks variant oleks jagaja panna tagasi et saada tahhomeetrile signaal.
Venelased on miski lahenduse ka välja mõelnud. Oomipoest anti analoogsed jupid aga mul tööle ei hakanud.

https://www.drive2.ru/l/484050374475383 ... _3xcusr5xU