2105 klaasipesu pump
2105 klaasipesu pump
2105 klaasipesu pump
Mul nimelt selline eriskummaline probleem, et klaasipesu pump saab kuskilt peale pideva toite. Lüliti võtsin vahelt ära, aga toide on ikka peal. Proovisin kahe erineva juhtmestiku ja kahe kaitsmeplokiga, aga ei saa kuidagi voolu ringi katkestatud. Ehk on kellegi olnud sama kogemust ja oskab juhendada?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 2105 klaasipesu pump
Kojamehe lülitil peab pumba kontakt olema sellisel juhul kogu aeg koos.
Võimalik, et valge/must juhe Š7-8 või siis roosa Š3 -2 on vigastatud või ühenduskarbis mingi jama.
(Pump saab normaalolekus läbi lüliti maaühenduse. Sama võib juhtuda, kui juhtmed on vigastatud ja on vastu kereplekki).
Võimalik, et valge/must juhe Š7-8 või siis roosa Š3 -2 on vigastatud või ühenduskarbis mingi jama.
(Pump saab normaalolekus läbi lüliti maaühenduse. Sama võib juhtuda, kui juhtmed on vigastatud ja on vastu kereplekki).
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 852
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Re: 2105 klaasipesu pump
Minu mäletamist mööda ongi klaasipesupumbal pidev + ja pumpa lülitatakse - ahelast.