1. leht 1-st

Süüte seadmine

Postitatud: 27 Juun 2005 22:52
Postitas pingvin
Minul tekkis ka süüte seadmisega probleem. Märkasin et nõrga aku korral oli käivitamisega probleeme , ei jõudnud ülemisest surnud punktist üle minna hästi. Sain siis stroboskoobi ja kontrollisin sellega , selgus et süütemoment oli mingi neli sentimeetrit eespool märke mis on otsakaane peal. Varem oli pandud kuulmise järgi et kui pöörded tõusid jagaja keeramisel vastu päeva siis sai jagaja kinni keeratud aga selgus et sai liiga varajane süüde. Siit veel küsimus , kas oleneb bensiini kvaliteedist ka see asi, ma sõidan tavaliselt 95-ga. Siin eelnevalt oli juttu et kui keerad jagajat nii et pöörded tõusevad , siis on asi õige. Panin stroboskoobi järgi asja paika ja sel juhul pöörded langesid tunduvalt. Mis teie , Härrased sellest arvate.

Postitatud: 30 Juun 2005 14:59
Postitas rene07
pane märgid paika, keera süüde sisse, pane kontrolllamp jagaja külge, keera jagajat vastu tema pöörlemisele.ja kui kontrolllamp põlema süttib siis ongi õige süüte hetk!!

Postitatud: 30 Juun 2005 16:30
Postitas grimes
Algselt postitas: rene07
pane märgid paika, keera süüde sisse, pane kontrolllamp jagaja külge, keera jagajat vastu tema pöörlemisele.ja kui kontrolllamp põlema süttib siis ongi õige süüte hetk!!
Kuhu kohta peab vastu jagajat panema ja kuhu teise otsa või mismoodi.Aga kas kuidagi testriga ei saaks proovida või võib ka tavalise pirniga seda teha.
Tahaks teada kas mul on süüde õige.Ise ma midagi keerasin ja arvatavasti paigast ära.

Postitatud: 30 Juun 2005 17:49
Postitas motamees
Stroboskoobiga ongi kõige õigem panna. Kui on selline asi olemas, siis polegi muud vaja. Kuulmise järgi ei saagi täpseks seda asja.

Teema- mootor ja väljalase
Pealkiri- Küünlad
Seal on kirjas süüte regullimisest ilma strobota (ekstra Grimes'i jaoks. Ja ära rohkem sama asja küsi. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7974).

Otsingu sõnaks - ja ongi valmis (overspeed)