1. leht 1-st
Postitatud: 13 Juun 2005 17:39
Postitas Laurimetall
lamp on jah ( põhimõtteliselt saab aga lihtsam on nii ,et kõigepealt) paned süüte enamvähem nii paika ,et väntvõlli märgi paned kohakuti ja siis paned rootori 4 või 1 silindri küünlajuhtme suunas ) kui käivitamisel on tagasilöögid või lööb plokki ,siis vaheta 1ja 4 silindri küünalajuhtmed ja 2 ja3 silindrui juhtmed omavahel ja siis peax käima minema . Kui käima on läinud ,siis keerad jagaja kinnitusmutrit natuke lahti ja mootori töötamise järgi saab süüte enamvähem täpseks . Muidugi ,kui saad sellest lambi teooriast aru seal ,siis võid sellejärgi kah teha . Saab enamvähem õigeks kyll.
Postitatud: 13 Juun 2005 19:08
Postitas olaaf
pane kontaktivahe paika 0,35-0,4
Postitatud: 13 Juun 2005 21:06
Postitas rene07
Keerad aga jagajat tema pöörlemisele vasta ja kui tuli põlema hakkab siis ongi õige süüte hetk
Postitatud: 13 Juun 2005 21:17
Postitas motamees
Teema- mootor ja väljalase
Pealkiri- Küünlad
Seal on kirjas süüte regullimisest
Otsingu sõnaks - ja ongi valmis (overspeed)
Postitatud: 13 Juun 2005 21:20
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: Laurimetall
lamp on jah ( põhimõtteliselt saab aga lihtsam on nii ,et kõigepealt) paned süüte enamvähem nii paika ,et väntvõlli märgi paned kohakuti ja siis paned rootori 4 või 1 silindri küünlajuhtme suunas ) kui käivitamisel on tagasilöögid või lööb plokki ,siis vaheta 1ja 4 silindri küünalajuhtmed ja 2 ja3 silindrui juhtmed omavahel ja siis peax käima minema . Kui käima on läinud ,siis keerad jagaja kinnitusmutrit natuke lahti ja mootori töötamise järgi saab süüte enamvähem täpseks . Muidugi ,kui saad sellest lambi teooriast aru seal ,siis võid sellejärgi kah teha . Saab enamvähem õigeks kyll.
Miks see asi nii keeruliseks ajada.On enne ka räägitud et otsige raamat Sõiduautode remont või siis Sõiduautod.Nendes raamatutes on väga hästi need asjad ära seletatud.
Postitatud: 13 Juun 2005 21:55
Postitas Kristo
Nagu ma aru saan oled sa kontaktivahe paigast ära ajanud?
Ise tegin niiviisi:
Panin kontaktivahe lehtkaliibriga paika (0,35-0,4mm nagu olaaf ütles) ning siis lasin mootori käima, seejärel keerasin jagajat sinna poole, kus mootor ühtlaselt käima hakkas ning seejärel otsisin koha, kus mootor töötas kõige kõrgemate pöörete juures ja siis keerasin nõks hilisemaks (paremale poole). Praegu käib mootor nagu ämma viiul.
Postitatud: 05 Okt 2005 08:29
Postitas Mel
Kas vaakumiga jagaja puhul on süüte paika seadmisel mingi lisa aspekt, mida tuleb arvestada?
Panen süüte paika nagu kord ja kohus, auto töötab tühikäigul väga ilusti. Kannatab ka gaasi juurde vajutada. Aga sõitma hakates detoneerib hirmsasti. Kui süüdet hilisemaks keerata, siis läheb asi paremaks, aga seda peab tegema nii palju, et gaasi vajutamisel tekib nagu tühi koht.
Praegu keerasin jagajas selle vaakummehhanismi kinni, et vaakum ei saaks liigutada, siis panin süüte paika ja kõik toimib. Aga tahaks ikka vaakumi ka tööle saada.
Postitatud: 05 Okt 2005 08:39
Postitas olaaf
peab asja manuaalist uurima, kuid nagu on meelde jäänud et reguleeritakse ilma vaakumita..
ps! kas segu lahja pole ja kontaktivahe korras?
olen viimasel ajal täheldanud jah detonatsiooni mootoris ilmselt siis kehva bensiin(???) 98 valad sisse ja korras.
üldiselt lada vaakumjagaja on ikka jama natukene.. seal peab ära piirama kuidagi selle kui palju varasemaks tõmmata saab.. muidu rebib liiga palju

minul aitas ilma vaakumita 03 jagaja install. kõik mured lahenesid kohe ise ära
Postitatud: 05 Okt 2005 09:00
Postitas mess
On muresid olnud ka jagaja tsentrifugaalregulaatoriga. Nimelt vedrud liiga lödid ja pöördesse minnes annavad liiga kiiresti järgi.
Postitatud: 05 Okt 2005 09:42
Postitas Mel
Tõenäoliselt siis vaakum tõmbabki süüte liiga varaseks. Segu ja kontaktivahe on korras.
Aga selle bensuga on küll täielik BS lahtiläinud:mad::regan
Olen samuti täheldanud, et 95 sõites tekib aegaajalt detonatsioon, lisaks on auto tuim. Proovisin ükskord ka 91-te - teistkorda enam ei proovi ka. Samas paned 98, siis on kõik korras. Selle peale, mis auto 95-ga sõites tegi, ütles isa, et vanasti tegi auto sedasi siis, kui 93 asemel 76 kasutas:puzzled
Ja sellise solgi eest maksame veel hingehinda:mad:
Postitatud: 05 Okt 2005 11:14
Postitas olaaf
mnjah nii ta on,
kui tartsi autoga soomes käisime siis sai sealse bensuga way more sõita kui siinse "nestega"

(ei pea silmas siinkohal neste tanklaketti!)
Postitatud: 05 Okt 2005 17:27
Postitas tuhajuhe
Soetasin omale stroboskoobi millega saab kuini +40kraadi süüdet varasemaks seada(vajalik sport nukkide juures)Sellega näeb kuidas ja kui palju muutub süüde pööretel.Auto datas on mõningatel varjantidel antud ka mingitel pööretel süüte nurgad.
Postitatud: 04 Veebr 2007 22:50
Postitas martvl
kuda panna 08 süüdet ?
ühes asendis tutsub vahetad juhmed ära peksab karpast tuld
