Tere!
Probleem eelmise omaniku omapaigaldatud massilülitiga. Lüliti on paigladatud selliselt: aku -'kaabli ja mootori massi ühendusest kerega läheb kaabel reisija jalgade juurde tulemüüri külge; kaabli teisest otsast on salongist võimalik poldiga mass maha keerata. Lülitit ise kasutanud ei ole, fiksserisin juba ammu kapotialt klemmi mutriga ära.
Viimastel päevadel on tekkinud järgnev mure. Pärast mõningast sõitu läheb kirjeldatud lüliti tulikuumaks, starter ei taha enam hästi lülituda. Seisnud peast sellist probleemi ei ole.
Küsin targematelt: kas probleem on tõenäoliselt lüliti halvas kontaktis kerega? Pingutada seda süsteemi kuskilt rohkem ei anna, väljast paistab viisakas.
Ja kui klemmi ja ühenduste lahti võtmine/puhastamine tulemust ei anna, kas võin selle kaabli lihtsalt vahelt ära monteerida ja muretult edasi sõita?
Probleemne massilüliti
Probleemne massilüliti
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: Probleemne massilüliti
Kui läheb kuumaks siis jah kehv ühendus. Jah võid vahelt ära jätta selle või paigaldada mingi uue massilüliti.
m'kay
Re: Probleemne massilüliti
Selge, tänud!