1. leht 1-st

P: suunatuled ja kojamehed

Postitatud: 22 Veebr 2005 10:24
Postitas rav
Viimasel ajal on juhtunud Nival paar korda nii et pikema sõidu peale hakkavad suunatuled jamama. Plõksumise asemel käib põrin, armatuuris suunatulede tulukest ei põle ja tahhoka seier kukub poole madalamaks. Seni on aidanud kui suunatulesid minutit 10-15 mitte kasutada.

Viimasel korral aga peale tavapärast põrisemist ei teinud suunanäitamine enam mingit häält ja avastasin et ka kojamehed ei läinud käima (vett pritsis küll).

Jätsin kojamehed peale ning umbes paari minuti pärast normaliseerus kõik.

Mass, relee, lülitid?

Postitatud: 22 Veebr 2005 10:51
Postitas motamees
Mass.

Postitatud: 22 Veebr 2005 12:24
Postitas rav
Tjaah, Skoda teeninduses väideti ka et midagi katkist ei leitud ning keerati ainult mass rohkem kinni. Ju siis vähe keerati...

Blond nagu ma veel nokitseme-ise-teemal olen, kuskohta täpsemalt antud juhul oma tähelepanu ja tööriistad suunata? :)

Postitatud: 22 Veebr 2005 12:51
Postitas motamees
Massid tavaliselt Ladadel armatuuri all poldiga kinni. Sama poldi all ka suunarelee. Uuel Nival võib olla ka tiba teisiti. Vaata mööda massi juhtmeid, kuhu suunduvad.

Postitatud: 25 Veebr 2005 10:08
Postitas rav
Kas keegi võtaks vaevaks mulle populaarteaduslikult ära seletada kuidas/miks armatuuri massi ebapiisavus ikkagi tekitab järgmisi sümptomeid: suunatulede või kojameeste lüliti kasutamisel lööb vahel kõik armatuuri kellad nulli, peale spidomeetri, ja seda umbes 15 sekundiks. Samuti ei tööta suunatuled ega kojamehed.

Postitatud: 25 Veebr 2005 11:16
Postitas rav
Asi selge, tänud!

Murran siis selle armatuuri massiga edasi, nüüd ka teooriat veidi teades :)