1. leht 1-st
kontaktid
Postitatud: 25 Jaan 2005 17:09
Postitas staabel
Selline asi et puhastades jagaja kaant seest poolt et parem säde oleks siis märkasin et kontaktid hakkavad varsti teineteisest mööda käima nii ära vajunud.Ja nüüd siis mõtlesin uued osta ja panna aga mul pole õrna aimugi mis see kontakti vahe peaks olema ja kuidas see vahe regullimine täpsemalt käib,sest kui panen uued kontaktid siis ju vaja täpselt paika ajada.auto ise 03:(
Postitatud: 25 Jaan 2005 18:02
Postitas mauer
mina panin endal nii: uued kontaktid peale ja siis nukki peal kontaktivaheks 0,4 mm ning siis jagaja peale tagasi ja süüde paika keerata
Postitatud: 25 Jaan 2005 22:05
Postitas Laurimetall
kõigepealt tee märge jagaja “ja mootori ühenduskohale ,et pärast jagaja samasse asendisse saaks ,siis võta jagaja kaan maha ja jäta meelde,mis suunas on rootor . Kui see kõik on meeles võid jagaja rahuga maha võtta .Esmalt eemalda rootor ja pane külge uued kontaktid .Jagaja võlli keerates reguleeri kontaktide vade 0,4 mm peale seda saab reguleerida kontaktide juures olevast kruvist. Kui see tehtud ,siis keera jagaja rootor külje ja õige suuna peale ning pane jagaja täpselt samamoodi paika nagu enne. Kui mootor käib ,siis keera õrnalt natuke jagaja kinnitus mutrit lahti ja kärga õrnalt jagajat keerates ja mootori tööd kuulates leida optimaalne asend ja peale seda muter taas pingutada.
Postitatud: 25 Jaan 2005 22:23
Postitas motamees
Kõike seda saab teha väga edukalt ka jagajat maha võtmata. Muidugi ei ole jagaja eemaldamine suur töö ja lihtsam teha ka.
Kui juba jagaja maas siis võiks ka vahetada (kui ammu vahetamata) selle alumise nuut/tiguhammasratta ära. Sellest sõltub väga suurel määral mootori elu. Alumised nuudid lähevad maha ja õlipump seiskub. Kui just Hadot sees ei ole siis juhtub ikka väga paha lugu.
Postitatud: 25 Jaan 2005 23:26
Postitas Rocky
Kontaktivahe kohta niipalju et kuna olin probleemist teadlik siis sai uus jagaja ostetud...vanal võll kulunud ja muud värki kah. Ca 300000 sõitnud. Kontaktide regullimisest polnud kasu enam. No vahetasin siis ära. Vanal kontaktivahet mõõtes oli see 0,08mm (peaks miski 0,4 kanti olema). Kütet kulutas küll rohkem aga käima läks ilusti ja vahele ei jätnud tuntavalt! Siit moraal et kui ikka midagi päris pees pole siis see vene raud liigub ikka edasi! Muidugi peale uue peale panekut vähenes küttekulu märgatavalt ja mootori töö muutus kah stabiilsemaks!
Postitatud: 26 Jaan 2005 23:03
Postitas kriisa
Kui palju uus jagaja maksis? Kui odav oli, siis ostan endale ka igaks juhuks uue

Postitatud: 26 Jaan 2005 23:22
Postitas Rocky
Uus jagaja 03-le (pikema võlliga) vaakumregulaatoriga 350- Tartus Mekre äris. Enne pealepanekut tuleb uuel kah kontaktivahe õigeks panna... Ilma regulaatorita oli vist odavam! Ei kahetse-pena kuluga teeb varsti tasa selle!
Postitatud: 27 Jaan 2005 07:11
Postitas hullmaks
süütemoment tuleks ikka märkide järgi paika pana, esikaanel keskmine sälk ja rihmaratta sälk kohakuti ja siis keerates jagajat leida see hetk, kui tekib säde kõrgepinge juhtme ja massi vahel. Kui oled juba korra infarkti saanud või niisama pelgad 20000 v, mis seal juhtmes liigub, siis võid ka kasutada kontaktide avanemise hetke määramiseks 12 voldist lampi
Postitatud: 01 Veebr 2005 21:24
Postitas staabel
sai nüüd see vahetus tehtud panin uued kontaktid uue rootori ja uue jagaja kaane.
kuid nüüd tekkisid mõned kahtlused kas see kontakti vahe peab ikka nii täpselt 0,4 mul polnud päris sellist kaliibrit ja sai veits suurem vist see vahe,kuid vaevalt see probleemiks hakkab tulevikus või siiski.
Postitatud: 20 Veebr 2005 08:36
Postitas Olari
mis võib olla kont. viga kui nad ei tööta?
asi selles at ostasin uued kontaktid
ja panin peale.Kohe ma autot käima ei pannud.
vahetasin karteripõha tihendit ja
korjasin viimaseid vidinaid autole külge.Pärast hakkasin käivitama
aga auto käima ei läinud(vahe panin 0,4)
aku käiasin tühjaks,sädet ei kusagil
muud varianti ei olnud kui panin vanad kontaktid peale tagasi
ja auto panin vändast tööle
Kas on võimalik mitte töötavad kontaktid veel tööle panna
või tuleb poodi tagasi viia(pidid KOREA omad olema 23eek)
Postitatud: 20 Veebr 2005 08:55
Postitas hullmaks
üks võimalus, et kontaktide vasar sai kusagilt massi, mingi isolatsiooniviga näiteks, või sattus midagi kontaktide vahele, mis ei lasknud neil sulguda, akut pole vaja tühjaks käiata, sädetsaab vaadata ka nii, et paned süüte sisse ja siis liigutad jagajat, sellesse asendisse, kus kontaktid avanevad samal ajal hoiad süütepoolist tulevat juhet 3-4mm kaugusel näiteks mootori metallpinnast. Vändast saad mootori eelnevalt selle asendi lähedale ajada. Igaks juhuks mainin ka seda, et 0,4 peab kontaktivahe olema avatud asendis ehk siis nuki peal
Postitatud: 02 Mär 2005 16:24
Postitas rene07
Algselt postitas: staabel
sai nüüd see vahetus tehtud panin uued kontaktid uue rootori ja uue jagaja kaane.
kuid nüüd tekkisid mõned kahtlused kas see kontakti vahe peab ikka nii täpselt 0,4 mul polnud päris sellist kaliibrit ja sai veits suurem vist see vahe,kuid vaevalt see probleemiks hakkab tulevikus või siiski.
Eks see vahe peaks ikke täpselt paigas olema kuna suure vahega on kontaktid kauem lahti ja iga vale regulleering süütesüsteemis annab millagil tunda! Aga mul endal on samuti vahe 0.4 ja liigub normilt.
