1. leht 1-st

Õlisurve kadu peale lombi läbimist?

Postitatud: 07 Jaan 2005 19:59
Postitas IceStorm
Oli siis täna selline juhus, et sai maanteel pimedas suurest lombist läbi sõidetud. Peale seda oli tunda, et mootori töö polnud enam ühtlane, kiirus vähenes ka märgatavalt, gaasipedaalist igatahes tolku polnud. Samas vähenes ka õlisurve ja masina tuli tee äärde parkida. Enne mootori väljalülitumist hakkas õlisurve punane tuli juba põlema. Kohal seistes tuli muidu ei põle. Panin siis masina seisma ja umbes poole minuti pärast käivitasin uuesti - lihtsalt proovi pärast ja kõik töötas nagu kellavärk. Sõitsin siis järgijäänud 10 km koju ja kõik toimis nagu vaja.
Ise arvan, et tegu võis olla elektrisüsteemi veaga, (seepärast postitus ka selle teema all). Kunagi oli sama viga salalukuga, mis sõidu ajal peale läks, vooluringe katksestas ja teadagi, mis edasi sai.
Seekord selles viga kindlasti polnud. Kui kellelgi mõni idee selle asja kohta, siis ootan mõtteid.

Postitatud: 07 Jaan 2005 20:34
Postitas ander14
äkkitselt süüte pool sai märga ning mootori tõõ oli tänu sellele häiridud mul oli ka üx kord sama jama vaatsin süüte pool märg tegin kuivax syyte pooli töödas nagu kella värk:spin

Postitatud: 07 Jaan 2005 21:39
Postitas Zero
Algselt postitas: ander14
äkkitselt süüte pool sai märga ning mootori tõõ oli tänu sellele häiridud mul oli ka üx kord sama jama vaatsin süüte pool märg tegin kuivax syyte pooli töödas nagu kella värk:spin
Las ta TÖÖDAB sul siis edasi.

Ja teemasse,ma olen suht kindel, et süütepooli viga see polnud.

Postitatud: 07 Jaan 2005 22:30
Postitas laizk
ise 2 korda tee peale jäänud peale lompi. lõi kuhugi valesse kohta, vee. kuhu pole teada.

PS! tänud Zerole kaitsepleki eest. nüüd võin autoga ujuma ka minna:P

Postitatud: 08 Jaan 2005 11:13
Postitas Laurimetall
arvata on ,et sa süütesüsteemi vett täis viskas ( ole järgmine kord lompidest läbisõidul ettevaatlikum)

Postitatud: 08 Jaan 2005 11:38
Postitas sass85
jagaja kaas läks alt märjaks,“mõned silindrid lõpetasid töö kuna vesi juhib elektrit teatavasti.2 silindriga on jah nätuke halb se nn tõmme:D

Postitatud: 08 Jaan 2005 17:02
Postitas IceStorm
Kui õigesti aru sain, siis pole tegu erilise rikkega. Tuleb lihtsalt lopmpidest rohkem hoiduda ja jagaja kaas kuivatada?

Postitatud: 08 Jaan 2005 17:18
Postitas Tõnu_P
Algselt postitas: IceStorm
Tuleb lihtsalt lopmpidest rohkem hoiduda ja jagaja kaas kuivatada?
Soovitaks kindlasti panna poriplekki alla (originaalis see on ette nähtud muidu), kui sul seda juhuslikult pole. See kaitseb päris hästi vee tekkimist mootoriruumi.

Postitatud: 08 Jaan 2005 23:11
Postitas IceStorm
Peale karterikaitse pole sinna midagi lisatud. Vastasel juhul ei tohiks probleeme olla:P
Palju see plekk umbes maksta võiks?

Postitatud: 09 Jaan 2005 00:40
Postitas logman
Pakuks välja ,et asi pole niivõrd pleki hinnas ,rohkem selle saadavuses. Ise kuskil poes seda küll näinud pole...
Kui tõesti osta ei õnnestu ,siis saab ka ise valmistada ,kuigi originaal jäikuselt ikkagi parem - ta ju terasest ja õhuke. Ehk müüb keegi oma käru juppidena? Soovitan seda rida kasutada.